Gjest Ruccola Skrevet 13. desember 2011 #3321 Del Skrevet 13. desember 2011 Det spørs på fargen på bildene det Line, og hvilken stil du har Er det svart/hvitt er ofte svart finest syns jeg. Jeg syns egentlig alltid det er finest med svart jeg da, og så en bred hvit passpartout Får liksom ikke markert kanten nok med hvitt og hvitt føler jeg Det gjør seg med skikkelige sko! Jeg har lave ecco goreTex sko til dager der det ikke er så kaldt, og så har jeg Sorel sine carabou til vinteren! Litt tunge å gå i men da blir det bare mer trening De er det varmeste jeg noensinne har hatt på meg så elsker de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #3322 Del Skrevet 13. desember 2011 Det spørs på fargen på bildene det Line, og hvilken stil du har Er det svart/hvitt er ofte svart finest syns jeg. Jeg syns egentlig alltid det er finest med svart jeg da, og så en bred hvit passpartout Får liksom ikke markert kanten nok med hvitt og hvitt føler jeg Det gjør seg med skikkelige sko! Jeg har lave ecco goreTex sko til dager der det ikke er så kaldt, og så har jeg Sorel sine carabou til vinteren! Litt tunge å gå i men da blir det bare mer trening De er det varmeste jeg noensinne har hatt på meg så elsker de! Å, nå klarer jeg ikke la være - er bare nødt for å sette inn bilde av skjønningen 3 sånne bilder skal inn i rammene.. jeg tenkte mest hvit ramme jeg... men er veldig usikker - derfor jeg spør Hele familien skal få ------------- Han sov forresten 5,5 timer i strekk i natt. Men våknet aaaaaalt for tidlig :gjeiper: Og sovnet sent igjen, 2240 - en halvtime forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. desember 2011 #3323 Del Skrevet 13. desember 2011 Hm, usikker jeg også Men hva med å tenke på hvem som skal få dem? Hva har de fra før? Hvilken stil kjører de hjemme? Tror nok kanskje det er flere som har svarte rammer enn hvite kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3324 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror nok kanskje det er flere som har svarte rammer enn hvite kanskje? Ja, jeg har jo også flest svarte rammer... avgjørelsen blir tatt senere i dag på Ikea -------------------- A sovnet inn i natta sent igjen i går. Han ble lagt som vanlig igjen ca 20, og fikk "natt-pupp" 45 min senere. Så sovner han på puppen - og sover mens jeg bærer, og våkner lys våken i det jeg legger han i vugga. Opp å bære igjen, sovner, ned i vugga- lys våken Mannen bar også, og det samme skjer gang på gang! Jeg ga opp til slutt og natten startet 2340! Men han sov 5,5 time i strekk da også tok vi en ny amming i 7-tiden (jeg orket ikke stå opp ) også stod vi opp for en liten time siden Har tenkt på om den sene natten er pga maten han ikke har fått i det siste? Så i dag skal vi forsiktig gjeninnføre litt fast føde. Vi starter med søtpotet i 15-tiden, og da er det kun dette i 3 dager fremover. Skal ikke ha noe magevondt om natten nå I går var vi ute på shopping og jeg fikk unna alle nesten alle gavene til mannens familie Da er det bare halvparten igjen! Snakket også med jobben i går - der er det store forandringer med nye folk som skal ansettes og gamle som slutter Fikk også svar fra sjefen min om jobbstart etter permisjon - å begynne 1 mnd eller 2 før, for å ha tilgode på sommeren - nei, det var for vanskelig! Urgh! Som forventet, møkkasted I dag skal vi hente ferdige bilder og kjøpe rammer på Ikea. I morgen kommer farmor på barnevakt og da blir resten av gavene shoppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3325 Del Skrevet 15. desember 2011 God morgen! Her har vi hatt soverekord i natt! 6,5 timer Sovnet sent kl 23 og etter første ammingen ble det korte morgen-intervaller, men det er greit Søtpotet er så lagt Ingen magevondt, og en liten bæsjebleie har allerede kommet. Pappa er hjemme fra jobb i dag, så tror det blir en liten tur på mamma alene på shopping Fikk kjøpt rammer og hentet bildene i går, det ble såååååå fint! Ble hvite rammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. desember 2011 #3326 Del Skrevet 15. desember 2011 Så fint at sovingen går bedre Bildene ble sikkert superflotte med gullet ditt inni Her har vi ikke fått tatt noen bra bilder enda, kjære er så kresen Men må prøve å få gjort det nå, pappa ønsket seg bilder av henne til jul Hva er egentlig søtpotet forresten? God helg Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 15. desember 2011 #3327 Del Skrevet 15. desember 2011 Så nydelig han er! Vi skal også gi bilder av lillegull til besteforeldre.. har vært til fotograf og greier. Greide ikke vente! Bra sovingen har gått litt bedre og at søtpotet har falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3328 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er egentlig søtpotet forresten? Men Ruccola da... Søtpotet http://www.bama.no/eway/no/poteter/sotpotet/index.aspx en slags rotgrønnsak, mild og søt i smaken - mye brukt i usa, men på vei inn i norge Minner om tja... kålrot, pastinakk, gulrot og den klassen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3329 Del Skrevet 15. desember 2011 Så nydelig han er! Ja, ikke sant! Nydeligste *stolte mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. desember 2011 #3330 Del Skrevet 15. desember 2011 En liten stund siden jeg har vært innom her, men så tittet jeg innom i dag og fikk se den lille prinsen din!!! Så herlig han er!! Jammen en pen gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. desember 2011 #3331 Del Skrevet 15. desember 2011 Men Ruccola da... Søtpotet http://www.bama.no/eway/no/poteter/sotpotet/index.aspx en slags rotgrønnsak, mild og søt i smaken - mye brukt i usa, men på vei inn i norge Minner om tja... kålrot, pastinakk, gulrot og den klassen der Har faktisk jobbet på dagligvarebutikk i 5 år, men søtpotet hadde ikke vi ihvertfall. :klø: Så det er noe av det beste å gi desse små? Ser Neytiri også har skrevet om søtpotet. Men hvorfor heter det søtpotet når det ikke er en potet? Hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. desember 2011 #3332 Del Skrevet 15. desember 2011 Helledussen for en vakker gutt dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. desember 2011 #3333 Del Skrevet 15. desember 2011 Så fin lillegutt er! Ønsker dere en koselig julefeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3334 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Så fin lillegutt er! Ønsker dere en koselig julefeiring. Milla, Alabama og Lilljan: Takk! -------------------- Sovnet sent 2310, amming kl 0300 og 0715, stod opp 0930 Mamma har kastet inn håndkle og gått i feriemodus med sen morgen Litt usikker igjen på søtpoteten igjen i dag. I går kveld hadde han enten vondt i magen, eller tennene, eller var over-trøtt - eller alt på en gang :gjeiper: Han klør fælt i gommen, men mest oppe og det er der jeg syns jeg ser antydning til noe også. Men de skal jo komme nede først?? Jeg kjøper dentinox på apoteket i dag i alle fall, så får jeg se om det virker på han I dag kommer farmor og jeg skal kjøpe de siste julegavene Endret 16. desember 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3335 Del Skrevet 16. desember 2011 Julegaver så godt som unnagjort! Og jeg kjøpte meg ny kjole..... jeg trodde den kostet 800, men i kassen så viste det seg at det var 1800 :gjeiper: Så med diverse smykker og øreheng så hadde jeg vist plutselig brukt 2500 kr på meg selv! Men kjolen var fin og klassisk og satt flott Vekta har passert nedover forbi startvekten min i det siste og jeg må innrømme at det var ganske ålreit i prøverommet - sånn er det ikke alltid! Denne: http://webshop.riccovero.no/produkt.asp?c1=441&c2=1033&c3=0&p=32784 Men brunaktig med diskret rutemønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3336 Del Skrevet 17. desember 2011 Tidenes største bæsjebleie kom i dag Ingenting i går, og han fikk derfor hjemmelagd sviskemos til kvelds. Jeg visste selvsagt at dette gjør mye rart med magen hans og vi har derfor vært oppe hver 2 timer og 40 min i natt Men han sovnet for kvelden litt før enn normalt da kl 2120 etter 1 time med byssing og ny pupp etter opprinnelig sovning litt over kl 20 Vi stod opp for en liten time 0730, la oss igjen, og stod opp 1030! Virker som han har litt søvn å ta igjen i dag, han blir trøttere raskere enn normalt Planen i dag er at jeg og A drar på shopping for siste julegave og ny amme-bh til meg og litt matinnkjøp - så blir det å lage eplemos tilsatt en terning sviskemos, for å holde magen i gang. Så skal han få søtpotet til kvelds Han burde egentlig få smake potet snart, men jeg syns potet har så kjedelig smak.... Forresten - alle som lager barnemat selv har lest at det er innmari praktisk med dette nedfryst i isterningposer Eh... ja, fint det når man får det til - men fy f%&&##¤ for et søl å få det oppi! Jeg har grisa mer enn A gjør når han spiser! Ja, jeg har også fryst søtpotet i isterningsbrett - men det er nesten umulig å få løs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. desember 2011 #3337 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har kjøpt disse og de er perfekte å fryse små porsjoner i! Har fryst avocadomos og sviskesaft i dem sålangt (De rommer vel kanskje 1 dl eller noe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3338 Del Skrevet 19. desember 2011 Innlegg skrevet 0915 I natt: natten kl 23, amming 0130 like etter at jeg la meg, amming og byssing 0330 til 0430, ny amming 0530 og opp rett før 8.... Nesten fristende å heller skrive når vi har sovet, enn når vi var våkne... Natt til søndag var også hyppige oppvåkninger ca annenhver time. Pappaen fikk stå opp med han i går, så jeg fikk sove til midt på dagen A bæsja masse i går, og jeg falt for fristelsen å gi han litt aprikosmos til kvelds - bare 2 isterninger, men det var nok tydeligvis Han liker mat så godt, men han tåler det jo åpenbart ikke! Jeg blir helt utslitt av sånne netter - spesielt når det kommer mange på rad Drømte forresten at han fikk tenner i natt Han klør veldig i gommene, særlig på kvelden.. I dag skal vi til svigersøster på julegaveoverlevering i ettermiddag. Mamma kommer innom meg i 14-tiden for å ta med et lass med julegaver på fjellet. Jeg og A må komme oss ut for noen ærend enten i dag, eller senest i morgen. I morgen blir det pakking til den store gullmedaljen og onsdag reiser vi sammen med broren min på fjellet for juleferie Kjære kommer med toget på lille julaften, fikk ikke fri før No more food for A..., tror jeg da.... syns det er rart ikke han blir utslitt også - han får jo mye mindre søvn enn han trenger Men tar det ikke igjen på dagen. Da er det kun 45 minuttere Nå skal vi snart legge oss igjen ----------- Så er vi oppe igjen Utrolig deilig med halvannen time til på øyet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3339 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har kjøpt disse og de er perfekte å fryse små porsjoner i! Har fryst avocadomos og sviskesaft i dem sålangt (De rommer vel kanskje 1 dl eller noe.) Ja, de så fine ut Jeg har disse http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-914830.aspx men har brukt de opp på melk i frysern, så tenkte jeg skulle skaffe flere - men antagelig unødvendig dyre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. desember 2011 #3340 Del Skrevet 19. desember 2011 Et lite tips hvis du mistenker at grøten tuller med magens hans, er å starte med den så flytende som mulig, som tynn tynn velling, og øke gradvis over tid - slik at magen venner seg gradvis til fast føde Nydelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå