Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Det har jeg Igrunn ikke tenkt over, Marmot. Alle barna flyttes over på den alderen her, så da ville det ikke blitt noe særlig å holdt henne igjen heller. Og det er en liten barnehage hvor de er endel felles, de setter inn vikarer ved syke ansatte og de er aldersinndelt to dager i uka. Men enig i at det er sleipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk selvfølgelig en helg med sykdom og feber på alle mann :roll: Kjære ble skikkelig dårlig litt før tulla og meg heldigvis, så han var feberfri i går. Det kom godt med, siden jeg måtte ta meg av tulla på natta i tillegg til skikkelig febernatt selv. Nå er tulla i godt slag, hun kom segveldig fort igjen. Så hun er i bhg nå og de har ikke ringt enda, så det er jo et godt tegn :tommel:

Jeg er hjemme i dag, sovet utrolig dårlig og hoster masse :( Men feberen er vekk, så i morra blir der jobb igjen, jeg har masse frister nå så kan ikke være borte egentlig.

Kjære og jeg har fått prata litt bryllup i dag da :) jeg har jo gjort endel sjøl, og nå tok han opp flere ting som jeg kunne dele med han. Han visste ikke at jeg har satt opp budsjett, selvom jeg vet jeg har nevnt totalsummen for han. Sånn som det ser ut nå så står det igjen Ca 50.000 i utgifter vi ikke har betalt. Kjolen, ringene og fly er betalt alt, så greit å skyve det litt utover. Vi får feriepenger rett før vi reiser til Køben, men vi må spare litt framover. Vi bruker så mye penger på mat, der må vi seriøst gjøre noe :sjenert:

Tror vi har bestemt oss for catering og menyen også :hoppe: det blir nok samme firma som leverte til Tullas dåp, og menyen ser ut til å bli BBQbuffet. Tenk spareribs, hjemmelagde pølser, kyllingvinger, maiskolber mm :sikle: Tror det blir helt perfekt med sommerfest her hjemme og den uformelle stemninga vi vil ha.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir godt ja :sjarmor:

Haha, nå har jeg sikkert gitt meg sjøl et skikkelig dumt nyttårsforsett. I går når jeg lå på sofaen og var syk, var det minst to tvprogrammer hvor det var prat om å ta seg et shoppingfritt år. Og nå har jeg bestemt meg for å ikke shoppe til meg sjøl hele året :daane: Mest fordi vi kan godt spare mer, men også fordi jeg har skikkelig godt av det. Noe sier meg at jeg bruker altfor mye penger på fjaseshopping. Nå må jeg muligens gå med støvletter til sommeren men :ler:

Jeg la det selvfølgelig ut på facern også, så da blir det jo bare skikkelig flaut om jeg ikke får det til.

Shoppe til bryllupet er selvfølgelig lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det i stad og tenkte i mitt stille sinn "lykke til...." :fnise: Det kommer ikke jeg til å klare..!

Jeg shopper veldig lite egentlig, men hvis jeg gir meg selv forbud så kommer jeg hvertfall til å sprekke! hehe

Imponerende gjort - du får all honnør fra meg hvis du klarer det :) Og flaks for deg at bryllupet er utenom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger nok lykkeønskninger ja, Dine :fnise: Jeg shopper ikke så veldig mye lengre, men jeg er utrolig ubevisst på hva pengene går til. Og jeg har skapene fulle her, så jeg bør ikke gå naken for å si der sånn ;) Skal ta en opprydding i skapet nå, så jeg får oversikt over hva jeg faktisk har.

Tulla er blitt syk igjen og måtte hentes tidlig i bhg i dag, stakkars :( hun var kjempetrøtt og hosta masse. Vi la henne kl 17.30 og nå håper jeg natta blir ok. De siste nettene har vært veldig slitsomme, jeg er ikke i form heller. Sliter meg på jobb, men det er ikke særlig ålreit. Kjære er heldigvis i bedre slag og har fri noen dager nå, så han skal ha tulla hjemme i morra.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(herregud dere er gærne :fnise: Tror jeg skal la meg inspirere litt alikevel ;) Kanskje litt enklere med en kropp som ikke akkurat blir slankere utover året..)

Huff, føler med deg! Ikke gøy å føle at jobben suger all energi :( Ta vare på deg selv så godt du kan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girls :klem:

Cypress: en gærning til - herlig :sjarmor:

I dag har tulla vært hjemme hos pappaen sin mens jeg har slitt på jobben. Hoster nesten opp alle innvollene mine kjennes der ut som, men det går nå på et vis. Tulla er i bedre slag og de hadde hatt det fint i dag, men hun er ikke i hundre. Stor avdeling er jo også mer slitsomt, så vi må ta hensyn til det og. Kjære har fri i morra, så han kan holde henne hjemme hvis det blir nødvendig heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra i går til i dag har søstra mi hatt tulla hos seg av eget ønske, så kjære og jeg har kost oss på hotell i natt :) han fikk jo hotellovernatting av meg til jul så vi brukte noe av de gavekortene, i tillegg hadde vi en tapas kjøpt fra Groupon. Vi har kost oss med god mat og fått slappet godt av. Det trengte vi etter litt sykdom nå.

Vi har fått satt opp gjestelista, selvom det fortsatt er en eller to som muligens kommer i tillegg. Og når vi kom hjem, så fikk jeg bestilt invitasjoner også. Det er skikkelig digg når ting faller på plass :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da :) Og ikke minst så er det godt å komme seg litt bort og se noe annet når man har vært inne hele tiden under sykdom. Kjenner det rykker i opplevelsesfoten selv :fnise:

Flaks for deg at han valgte å ta med deg da, hihi.

Så bra dere har fått bestilt invitasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine :)

Jeg synes det er vanskelig dette med gjester til festen. Vi gjør det jo på vår måte og vi har ikke fått noen negative reaksjoner på at vi velger å reise bort. Men ikke så mange i slekta vet at vi skal ha fest etterpå, så det kan jo komme noe gruff når invitasjonene skal ut. Vi skal ikke ha tanter og onkler i det hele tatt og jeg skal ha tre kusiner med menn. Jeg har vært i bryllupet til fem søskenbarn, men synes det blir rart å be akkurat disse liksom. Men jeg tror vel egentlig de fleste gleder seg med oss og forstår at vi gjør det lite. I tillegg er det dette med hvilke venner vi skal be, Jeg synes det er ganske vanskelig. Nå vil jeg gjerne be fire venninner mens den opprinnelig planen var to. Og vi skal jo ha plass til folk her hjemme og :fnise: ikke enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at dere synes det er vanskelig å be/ikke be, men prøv å tenk at de som virkelig er glad på deres vegne gleder seg over at dere får det på måten dere har lyst til, uansett om det involverer å reise bort. Det er dere to som skal sitte igjen med deres store dag og følelsen av at dere gjorde det slik dere ønsker det, ikke fordi dere følte dere måtte/burde. Om jeg klarer å uttrykke meg tydelig nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, Dine :klem: Og det er jo akkurat det vi gjør! Men så blei det endel mer tankevirksomhet rundt dette med venner vi skal be og sånt når vi skrev ned lista. Men jeg tror vel egentlig alle rundt oss bare synes dette er veldig koselig. De som kjenner meg godt gjennom mange år, vet hvor mye det betyr for meg å være gift og t jeg har ønska meg dette lenge. Det er vel mest i hodet mitt det er trøbbel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte der trøbbelet starter :fnise: Tror du har veldig rett i at de fleste vil være glad på deres vegne og skjønne at dere ønsker å ha det lite og intimt på festen når dere velger å dra utenlands. Og det syns jeg dere skal gjøre, altså følge deres egne ønsker ;)

Nå har jeg vel forklart det flere ganger tror jeg :fnise: Er litt tåkete i pappen for tiden, får skylde på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...