Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Det var veldig smart - ryggsekk og termos med kaffe :Nikke:

Pusla, kanskje jeg kan ta en tur fredag? Må se an formen og om det snør skikkelig, for nå har jeg ikke kjørt på over to måneder, så om det laver ned tør jeg ikke kjøre tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cypress: ja, man blir god på å finne løsninger :jepp: jeg har en sekk her, men klarer for der meste å få med meg ting i klypa. Knekkebrødene legger jeg i brødpose og henger i hånda og termokanna får jeg i klypa. Der verste er melka til kaffen, men nå klarer jeg å få med koppen i hånda når det er littegranne melk i bunnen :fnise:

Dine: ja, koselig om du tar deg en tur på fredag :) og helt ok å se an været :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er bedre, kan jeg komme jeg også? Hvis jeg ikke er smittsom da :rolleyes: Har sykemelding til og med fredag. Sa til legen at jeg ville begynne igjen raskere, men han mente absolutt at jeg burde ta alle dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ingen oppvartning, men nå funker skravla mi også, så da er det koselig å få det til før jeg begynner å jobbe igjen mandag.. Yikes, etter 8 uker sykemelding!

Skal vi bare se an værmeldingen i kveld kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for kjempe koselig kaffe og skravle-slaberas i dag :nigo: Utrolig godt å komme seg ut og ikke minst se deg igjen! Skravla gikk kjempe fort og jeg håper du ikke er helt sliten i hodet av alt jeg kom med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :nigo:

Huff, jeg er så møkk lei krykker og vondt bein :sur: Det er endel å gjøre her nå med møkkete hus, adventslysene som skal opp og tanta til kjære som kommer i morgen. Sambo løper som en gal her og jeg får liksom ikke hjulpet han. Forsøkte å hente fram pyntet i stad, men da styra jeg for mye og nå verker det :roll: Jeg skal aldri mer brekke noe, det er iallefall helt sikkert :fnise:

Men utover det er humøret på topp etter en dag hjemme med jobbing og besøk. I morra er det desember og jeg bare elsker julemåneden. I morgen skal vi spise pinnekjøtt når tanta til kjære er her og søndag skal vi ha juleverksted med litt venner på besøk :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bestille in ett rengjøringsfirma da? Det ville jeg gjort om jeg satt med brukket bein og en mann som ikke rakk alt i løpet av uken. Da får du ting rent og mannen må bare sørge for at det er ryddig :)

Jeg gikk på krykker halve svangerskapet, og ja det er helt pyton så du har all min medfølelse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha er han ikke begeistra å få litt hjelp?

Jeg tenkte litt over det, og jeg tror faktisk ikke han er typen som så lett tar i mot hjelp, han er veldig til å skulle bite tennene sammen og klare det sjøl. Nå er det jo snakk om å betale for hjelpa, så da burde det jo vært enklere å ta det, men tror det sitter langt inne.

Tanta til kjære har vært her fra i gå og nå er hun kjørt hjem, og kjære og tulla tok akkurat en tur ut med sparkstøttingen :) hun ble illsint i ganger her nå, for hun spiste en bolle som hun la gulvet mens jeg skulle få på vottene. Og svisj så var bolla i munnen på vofsen :fnise: Stakkars tulla, hun var helt fra seg og jeg rakk ikke reagere fort nok til å ta bolla fra han. Skjønner at hun ble sur da :jepp:

Nå kommer snart ei venninne med to barn for å ha juleverksted her :nisse: Har ikke så mye vi kan lage kanskje, men julekort og julekurver og lenker og sånt bør vel holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den at han ikke vil ta imot hjelp så lett, det tror jeg ikke min mann ville heller gjort. MEn innimellom når det er sånn situasjon(der du brakk beinet), eller for meg da mannen er hele 5 uker borte........da tror jeg man må rett og slett la seg ha det.

Vi har ihvertfall snakket om det at på nyåret skal vi vurdere det, og om vi får noe større hus når vi kjøper neste høst så MÅ det bli hushjelp, punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst på det egentlig, men så så jeg på TV2 hjelper deg og all slags griseri de som jobbet i de ulike reisebyråene gjorde under vaskingen...

Så det kan være greit å ha en man er anbefalt kanskje..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager uti desember så har tulla likt SingSang kortene godt :) Hun liker veldig godt å åpne opp kortet selv da, river av papiret i mange deler. Og jeg er spent på om fet er like gøy med nesten samme gave, bare annen sang, hver dag i 24 dager. Men jeg tror det slår an :jepp: i tillegg har vi en flaxkalender hver ( vofsen også :ler:) og det er tulla som står for åpning av luke og skraping. Veldig koselig med adventstid nå altså :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Kalenderen her i huset har også slått an, men nå er det stort sett bare biler han har fått da... :sjenert: Sokkene i går slo ikke like mye an.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...