pusla Skrevet 9. november 2012 Forfatter #1721 Del Skrevet 9. november 2012 Takk jenter Ja, Dine, det er pyton å være så avhengig av andre, så det kommer jo lett tårer. Du har jo hormonene å skylde på også, det har ikke jeg da I dag har tulla vært hjemme, hun fikk feber litt utpå dagen i går. I dag har jeg hatt henne på fanget nesten hele dagen, hun har vært slapp stakkars men ikke så mye feber. Litt stress for meg å ha henne hjemme og så oppå meg, for jeg har jo denne hjemmejobbinga hengende over meg. Så nå blir det vel litt jobbing i helga, huff, det er bare ikke kjekt dette her med å prestere på jobb samtidig som man har brukket ankel, utslitt samboer, lite søvn og tulle med feber. Men jeg er mer rolig og optimistisk i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. november 2012 Forfatter #1722 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har verdens beste foreldre Kjære spurte om de kunne tenke seg å ha tulla natt til søndag, så han kan få sovet ut etter noen urolige netter med syk tullemor. Det da de ja til, og pappa kom allerede kl 9 i dag tidlig og hentet henne, for de ville så gjerne ha henne med ut på shopping og lunsj. Og så kommer de hit til middag i morra, herlig å få så mye alenetid nå! Det trengte vi skikkelig, for det er tøffe uker nå. Og vi skal feire barnefri med pinnekjøtt nå etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. november 2012 #1723 Del Skrevet 10. november 2012 Pinnekjøtt, så deilig!! Det gleder jeg meg til i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. november 2012 Forfatter #1724 Del Skrevet 11. november 2012 Det var ganske godt med pinnekjøtt vi er alltid tidlig ute med det, klarer ikke vente til jula Vi var skikkelig gærne og drakk både vin og akevitt i går og la oss kl 21.30 Planen var å sove lenge nå som vi kunne, men våkna jo kl syv da. Godt å ha en rolig morgen uansett Planen i dag er å pakke inn de 24 SingSang kortene til Tullas kalender, og å finne en joggesko vi kan skjære litt i, så jeg har en sko på det brukne beinet fra tirsdag. Da skal jeg belaste beinet littegranne og skal også på jobb igjen. Det tenker jeg endel på, grugleder meg litt til å snart være ute i den skumle verden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2012 #1725 Del Skrevet 11. november 2012 Så snille besteforeldre!! Deilig for dere, og sikkert kjempegøy for både dem og tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. november 2012 Forfatter #1726 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) det er vinn-vinn, for de storkoser seg sammen Nå har kjære gått opp i loftstua for å slappe av og der håper jeg hjelper litt, for han er veldig sliten og utenfor om dagen. Er vondt å ligge her hjelpeløs og se at han er så sliten, det er ikke særlig hyggelig nei. I tillegg er jeg såååå lei av gipsen, jeg finner ikke noen god stilling på natta, det klør og verker og er bare ubehagelig. Og så skal jeg ha den på en hel måned til Det fine med å ikke være utenfor døra er at det er bra for lommeboka da jeg merker godt at jeg bruker mindre penger nå, og dermed tror jeg at jeg skal kunne unne meg den korte selskapskjolen Endret 11. november 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. november 2012 #1727 Del Skrevet 12. november 2012 Innom og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. november 2012 Forfatter #1728 Del Skrevet 12. november 2012 Dine I dag ringte jeg legekontoret for å få en time i dag så jeg kan få vurdert en gradert sykemelding fra i morra, da det er mer og mer klart for meg at jeg ikke kan jobbe for fullt fra i morra med taxi hver dag og full pakke. Men det var ingen ledige leger der i dag og jeg fikk ingen time, men beskjed om å ringe på onsdag. Det var litt nedtur og er jo litt redd for at det blir samme svar på onsdag også, og da trenger jeg jo å vite hvordan det blir med jobbing. I tillegg fikk jeg et litt dumt svar dra brudesalongen i dag, jeg måtte droppe timen jeg skulle prøve den opplagte kjolen for da har jeg fortsatt gips. Hun har så knappe åpningstider og er så lite fleksibel at jeg må få noen til å hente kjolen for meg før jul uten å prøve den der det synes jeg var litt dårlig, for jeg kunne tenkt meg å få prøvd den med sko og undertøy hos dem i tilfelle ikke noe er som det skal, i tillegg må vi kanskje sy litt på stroppene. Nå ser det ut som mamma må gjøre denne jobben. I morra blir det full dag på jobb, jeg har fire møter fra kl 7 til 15, så er spent på det. Pappa skal kjøre meg da, heldigvis. Skal bli godt å se folk igjen egentlig, var en tur på butikken i dag med mamma som støttekontakt og det var såååå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2012 #1729 Del Skrevet 14. november 2012 Hvordan har det gått på jobben? Og har du vært hos legen enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. november 2012 Forfatter #1730 Del Skrevet 14. november 2012 Dine Jeg var på jobb i går og det gikk veldig greit. Ble en full dag med fire møter, masse treig gange med krykkene mellom møterom og i dag er jeg fullstendig utkjørt det var godt å se kollegaene igjen og alle er jo så snille, jeg får nyte ekstraservicen så lenge det varer. Fikk heldigvis legitime i dag hos en lege jeg ikke har vært hos før, men det gjorde ingenting. Han var kjempegrei og jeg skal nå jobbe 60% ut november. I tillegg skal jeg jobbe hjemmefra så mye som mulig, så da blir det akkurat som jeg hadde håper på NAV har ikke behandla søknaden om reisetilskudd enda da og jeg kan ikke ta drosje til jobb før jeg vet at det er i orden. Så takk for privatsjåførene mine også håper jeg de kan være raske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2012 #1731 Del Skrevet 14. november 2012 Så bra det ordnet seg ift jobb og sykemelding. Tenkte på deg og krysset fingrene Godt at du har privatsjåfører som hjelper til. Hva skulle man gjort uten hjelp sier jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. november 2012 Forfatter #1732 Del Skrevet 14. november 2012 Det var nok kryssinga di som hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2012 #1733 Del Skrevet 14. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. november 2012 Forfatter #1734 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) NAV i kommunen min får to poeng av meg i dag både hun jeg snakka med først og sakavehandlwren som ringte meg opp igjen var veldig hjelpsomme. Søknaden om transporttilskuddet hadde ikke kommet frem til dem enda, men saksbehandleren var kjempegrei og sa det ordnet seg likevel og at hun skal sende vedtaket til meg med en gang. Deilig å møte noen som er fleksible og hyggelige altså Er utrolig sliten i dag, har nok fått en liten regning fra gårsdagen. I morra blir det full dag på jobb igjen og da kan jeg ta meg en hel sykmeldingsdag på fredag. En lettelse å ha fått mulighet til å hente meg inn litt! Endret 14. november 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2012 #1735 Del Skrevet 15. november 2012 for NAV, det er sjeldent må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. november 2012 Forfatter #1736 Del Skrevet 15. november 2012 Ja, det er litt viktig å dele gode erfaringer også, for det er jo stort sett når folk er misfornøyd med NAV at vi får høre noe. Jeg har vært på jobb full dag i dag og nå er jeg utrolig sliten! Har jobba 60% denne uka nå, så da skal jeg bare flate helt ut i morra. Godt er det, for jeg føler meg trøtt og helt tom for energi. men det går framover allerede med beinet, merker godt at jeg har tråkka litt på det i noen få dager. Det føles bedre Tulla koser seg veldig om dagen, for mormor og bestefar er jo her oftere enn vanlig nå. De er her de kveldene sambo jobber. I dag tidlig sov hun forresten til kl 8 det skjer veeeeldig sjeldent og selvfølgelig på en dag jeg skulle opp 5.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 #1737 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Så bra at beinet er bedre! Beinbrudd er mye mer enn jeg har trodd det er.. At man mister musklatur og trenger opptrening osv. Jeg har liksom sett for meg at smerten forsvant når gipsen kom på, og når gipsen var av kunne man bare fortsette som normalt Jeg har som du skjønner ikke brukket så mye i mitt liv.. Og jeg som bare har vokst opp i en familie som jobber innen helstevesen/fysioterapi osv.. Blir godt for dere med juleferie og familiekos snart Man får testet forholdet og seg selv når man opplever kriser.. Endret 16. november 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 Forfatter #1738 Del Skrevet 16. november 2012 Takk sieabaeo Hihi, jeg tenkte akkurat som deg om det å brekke bein. Det er ikke helt sånn nei jeg kommer til å sende mange gode tanker til alle jeg møter med krykker fra nå av det er mye vondere enn jeg trodde, man er mye mer hjelpeløs enn jeg trodde og det tar lang tid å bli helt bra igjen. Og ja, prøvelsene på forholder trodde jeg vi skulle klare med glans, men det har vært litt tøft det og. Men vi står veldig sterke sammen og kommer oss gjennom, selvom det kan gå en kule varmt her innimellom i dag har vi det veldig fint da, alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2012 #1739 Del Skrevet 16. november 2012 Godt å høre! Og det er jo fredagskveld! Beste kvelden i uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. november 2012 #1740 Del Skrevet 17. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå