Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for link Pusla! Aldri sett sånne kort før, de så jo kjempefine ut! De tror jeg vi skal ønske til A til jul! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg ha hatt barselgruppa her på felles 2-årsfeiring, i stedet ble det jo til at ei anna ei måtte ha det hos seg og jeg orka heller ikke være med :( skikkelig kjipt, men jeg er glad jeg ikke tok sjansen og dro dit, for jeg har hatt veldig vondt i beinet igjen i dag. Merker at jeg blir veldig trøtt og sliten av det, og får litt kortere lunte. Tulla er naturlig nok veldig intens rundt der jeg ligger på sofaen og jeg kan jo ikke akkurat sende henne vekk heller.

Søs var her i natt, og tok ansvar for å stå opp med tulla. Første lyd var kl 4.30, men utrolig nok fikk søs roa henne og vi sovna igjen alle mann til kl 7.15 :daane: dette understreker det jeg har trodd lenge; at kjære ikke er tålmodig nok før han tar henne opp når hun våkner tidlig.

Siden jeg ikke kan være alene her med tulla nå, så har det vært noen her hos meg hele helga. Kjenner at jeg er veldig sliten nå, men det har vært veldig koselig da :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som søsteren din er veldig flink med Tulla :) Skulle ønske jeg hadde en søster som var så flink, Hehe. Mine er så unge og har ingen erfaring med barn what so ever.. Men de syns det er stas med Lilletassen da..

Håper du blir fin og rask snart og at vi begge orker treff før jul :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper vi begge kan få til treff, Dine! Når jeg tenker meg om, så skal det litt til at jeg får det til, for jeg kan vel neppe styre til bussen med barnevogn på en stund :roll:

I dag er jeg lei :sur: det er kjempevondt i beinet, jeg finner ingen gode stillinger å ligge i lenger og jeg kjeeeeder meg. Og det har bare gått en uke :daane: Kjære er sliten av å måtte gjøre alt, så ingen av oss er noen solstråler akkurat :fnise:

I natt skal kjære jobbe og er hjemme etter kl 8 i morra tidlig. Er veldig spent på natta og når tulla våkner, for jeg klarer jo ikke så mye. Jeg får henne vel opp av senga på et vis i morra tidlig, det går sikkert bra :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, stakkars deg. Brudd er vondt altså, og forbered deg på at det gjør en del vondt når gipsen er borte også, men da i musklene og leddene (vet ikke hvor høyt du har gips).

Hvis hun kommer seg ut av sin egen seng og opp i din seng er mitt beste tips å ta med laptop eller ipad eller hva du har når du legger deg, og ha film på Netflix eks. Om dere ikke har tv på rommet da. Murmel har hatt en periode der han har våknet grytidlig nå, og da har iPaden reddet meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gips opp til kneet nesten, Marmot. Ja, har skjønt at det er vondt når gipsen tas også, det blir vel veldig svakt. Tulla kommer ikke ut av senga si, så jeg håper jeg får til å lempe henne ut ;) hun har DVD på rommet og jeg skal også ha med Ipaden i min seng, så vi skal vel få tida til å gå :)

Jeg tenker litt på å ha en kort selskapskjole i bakhånd til bryllupsfesten hjemme. Både fordi jeg jo ikke vet om brudekjolen holder seg like ren gjennom bryllupsdagen en uke før, samt at det kan bli upraktisk å ha lang brudekjole på hele festen. Så har kikka litt og jeg må si jeg liiiiker denne: http://www.everafter.no/ds_product_info.php/products_id/772

Men så var det dette klesbudsjettet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en utrolig søt kjole! :jepp:

Så kjedelig at du har så vondt.. :( Og man blir vel lei av å se på tv etter en stund tenker jeg.. Du kan kanskje få gjort unna litt julegaveshopping på nett? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! Men budsjettet ja ;)

Høres veldig tungvint ut å ha gips på beinet :( Og skjønner det er kjedelig å ikke få vært med på ting, og trenge hjelp til alt... Håper det går greit for deg og Tulla i natt og i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klem:

Pupsi: jeg kan jo kanskje finne en rimeligere kjole på Ebay, du må få gitt meg en leksjon snart!

Det er utrolig kjipt :( jeg nettshopper ja, julegavene var nesten ferdig fra før da. Og har fått unna litt til disse dagene. Nå står igjen de to nevøene til sambo, de er kjempevanskelige da.

Kjære er kjempeflink til å stå på her hjemme, så jeg er jo utrolig takknemlig for det. Jeg vet at han har det travelt med alt hjemme + jobb og det er forståelig at han er sliten. Men det er bare det at han er dritsur også :roll: Ikke noe trivelig i det hele tatt og hadde jeg bare hatt oppskriften på å gjøre han litt blidere, men jeg føler at jeg bare gjør det verre egentlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempegreit å være alene her i natt og i dag tidlig mens sambo jobba :) Tulla kan hvis hun vil; hun sov itl 6.50 og så på film til 7.30. Da fikk jeg løfta henne ut av senga (det var det vanskeligste, for jeg står jo på et bein når jeg gjør det, ikke greit om jeg mister balansen), og så fikk jeg skifta bleie og klær mens hun tøysa litt i dobbeltsenga. Så det ble akkurat sånn som jeg håpet :) Nå satser vi på gjentakelse i morgen tidlig :tommel:

Jeg har sovet dårlig da, for beinet verker veldig på natta nå :( Også sltier jeg så innmari med å finne en god stilling i sofaen, for beinet har ligget i samme strake stilling så lenge at det har begynt å verke litt oppunder kneet. Arg, dette er noe herk :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover hun i sprinkelseng ennå eller?

Jeg tenkte faktisk på deg i morges da Murmel kom tuslende inn til meg klokken seks og har våt gjennom bleia, jeg måtte bære ham ned og dusje og skifte og alt var styrete. Men jeg hadde heldigvis ikke gips i tillegg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var vi på visningstime hos fotografen, selve seansen var jo rimelig kaotisk så vi var spente på bildene. Og vi ble skikkelig imponerte; han hadde fått til så mange fine bilder! Sikker femten av dem jeg glatt kunne hatt på veggen, så det var vanskelig å velge bort. besteforeldrene skal få bilde til jul da, det koster men det blir en kjempefin julegave :) gleder meg til de åpner gavene, for de vet ikke at vi har vært hos fotograf.

Jeg ligger i senga alt, men er ganske skeptisk på om jeg får sove i natt. Det verker så innmar i tærne og fotbladet, mest sannsynlig fordi jeg har hatt foten høyt i over en uke nå. I tillegg hoster tulla stygt og er litt urolig, så det blir nok en spennende natt og morgen alene her. Men fra i morra tidlig har kjære fri helt til mandag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pusla.

Her er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe.

Så koselig å se at dere skal gifte dere neste år, det må være utrolig gøy å planlegge og se på alt det fine som er å få kjøpt. Den korte kjolen var veldig fin synes jeg.

Så på FB at du har vært uheldig på glatta. Så utrolig kjipt at det ble brudd, sikkert ikke enkelt og ordne opp med tulla med gipset fot. Bra du har en snill mann og familie som stiller opp.

Tulla er vel blitt "stor" og flink jente nå. Tenker skravla går om dagene,

Bilder som julegaver er alltid populært og blir nok en hyggelig overraskelse.

Med meg er alt bare bra. Har benket meg foran tv`n på loftstua. Jentungen (vel, hun er 21 år nå, hehe) har besøk av flere venninner og da er det greit at vi andre i huset ikke sitter på stua nede. Hører skravla går der nede.

Håper foten blir bedre snart, ikke godt å ikke få sove når det verker og man ikke finner godt nok sovestilling.

Stikker snart innom for å se om deg igjen.

Klem fra Kospia :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg litt på grinern, hehe. Tulla var stort sett våken og veldig grinete fra kl 23.30 til 3.50 i natt. Kjære har sovet lite pga Nattevakter de siste nettene og jeg har sovet lite pga verk i foten. Det ble en ekstra kjip greie med Tullas forkjølelse nå oppå det andre :( kjære er veldig sliten og farer opp for det minste, og det er ikke så morsomt å ligge på sofaen og ikke få gjort stort.

Var på kontroll hos legevakta i dag og alt ser bra ut. Fikk ny, lilla gips som skal være på til 10. desember. Jeg har ikke klar jobbe de 50%ene jeg skulle jobbe hjemme nå, og fra tirsdag mente legen at jeg skal jobbe fullt med reisetilskudd fra NAV. Huff, det gjorde meg deppa, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke full jobb allerede fra tirsdag, i tillegg er det jo enormt mye å legge ut i taxi den reiseveien jeg har. Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef, som er fleksibel og sier vi skal finne ut av det.

Det var dagens gørr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være på grinern.. Har vært der selv flere ganger de siste ukene.. Man har så dårlig samvittighet ovenfor barn og mann og samtidig er man så sliten at man ikke orker tanken på noe annet heller.. Så synes man synd på seg selv fordi man er i den situasjonen og så er det i gang igjen.. Nei fysj, bare tillat deg selv til å grine litt du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...