Dine Skrevet 5. oktober 2012 #1641 Del Skrevet 5. oktober 2012 Fri i dag - på en fredag? Heldige dere er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1642 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tok meg tre dager høstferie Dine! Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde levert tulla i bhg så jeg kunne sove litt Det mente jeg ikke da, vi koser oss vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. oktober 2012 #1643 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hehe, er lov å si at man er trøtt og kan sove litt.. Jeg gleder meg allerede til permisjonsdagene før babyen kommer, men Lilletassen er i barnehagen så jeg kan få bittelitt tid for meg selv Har aldri det annet enn når Lilletassen har lagt seg og da er stort sett mannen hjemme også. Så det er lov å ønske seg litt tid og søvn og samtidig kose seg masse med barnet sitt Kos dere masse videre i høstferien - den gleder jeg meg til neste år Da har jeg forresten planer om å ta påskeferie hvis det lar seg gjøre og bruke opp litt ferie før babyen kommer, ettersom man bare kan overføre 2 uker til året etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2012 #1644 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kjenner igjen ønsket om litt egentid innimellom! Så deilig med fridag! Dine; du kan jo bare avbryte permen med ferie vet du..? Dvs. Du tar f eks 4 uker ferie på sommern og går tilbake til perm etterpå. Men du har kanskje ikke opparbeidet deg feriepenger enda..? Nå husker jeg ikke helt her Påskeferie høres uansett lurt og deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1645 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Det er godt å bruke litt ferie når man er gravid og, jeg gjorde det på sommeren for man er jo litt sliten. Men på jobben min er det lov å overføre mer ferie i sånne tilfeller som fødselspermisjon, men det tror jeg er en ekstra god deal. Jeg har jo endel alenetid jeg da, når sambo jobber og er med kamerater i helgene, men det er jo etter tulla har lagt seg. Men jeg vet at vi er heldige med at vi har mange villige barnevakter rundt oss + at jeg har en fleksibel arbeidsgiver som tillater at jeg jobber hjemme av og til. Hjemmekontor er en slags alenetid det og I dag har tulla bare sovet en time på sofaen i ti-tida og inatt sov hun ni timer. Spent på natta nå, for hun må jo være kjempetrøtt! Stakkar lita er skikkelig sår i baken pga noen gufne bleier, det ser så vondt ut Endret 5. oktober 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1646 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg er godt i gang med julegavene, jeg Hvert åt er målet å være noenlunde ferdig til november starter og helt ferdig til desember. Jeg har fulgt litt med på Groupon o.l. de siste dagene og kjøpt gavekort på leker og smykker, bl.a. Så nå er syv barn og svigerinna og søs i boks. Foreldrene våre får fotografbilde av tulla, og da gjenstår bare kjæres to nevøer, et par tanter og onkler og to barn. Slettes ikke galt om jeg skal si det sjøl Målet er at desemberlønna ikke skal måtte brukes på gaver, sånn at vi kan spare den halve skatten til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1647 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, også julegave til tulla da Hun tenkte jeg skulle få Brannmann Sam brannstasjon, ikke at hun trenger flere leker, men hun elsker Brannmann Sam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 #1648 Del Skrevet 5. oktober 2012 Så flink du er til å planlegge gavene!! Smart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1649 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, jeg har alltid vært sånn, til de rundt meg sin store irritasjon hvert år Tulla sovna i fanget mitt før kl 19, har vært inne en gang allerede. Da lå hun gråt og ropte auau, stakkars lita. Ser for meg en lang natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 #1650 Del Skrevet 5. oktober 2012 Huff, stakkars tulla!! Det går med en del dentinox her i gården om dagen og, de siste jekslene er på vei. Bruker ikke du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1651 Del Skrevet 5. oktober 2012 Synes ikke dentinox hjelper noe særlig, så har ikke brukt det siden hun fikk de første tennene. Men jeg tror jeg har det stående her, så kan jo prøve. Er også litt usikker på hva som gjør vondt, for hun har også en blemme på leppa og en veldig står stump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. oktober 2012 #1652 Del Skrevet 5. oktober 2012 Huff stakkars tulla. Og så vondt flere steder på en gang da inotyol er gull på såre stumper. Håper natta ikke blir for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 #1653 Del Skrevet 5. oktober 2012 Her funker dentinox som bare det! Men klart - hvis det er flere ting som plager, så er det ikke så greit å vite. Håper du får sove litt i natt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1654 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, vi bruker den salva, HopsiDeisi Jeg håper virkelig på litt søvn, for nå går jeg litt på gammel vane her Jeg blir alltid så stressa når det blir lite søvn og jeg vet at jeg ikke får sovet ut med det første. Men det er jo bare å ta det som kommer, egentlig. Søs skal være med oss i morra og sove her til søndag, så jeg kan sikkert få litt avlastning om det blir helt krise. Nå skal jeg lalle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #1655 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har kjøpt brudekjole Hadde med mamma på en prøvetime til i dag, og jeg prøvde et par korte kjoler. Den ene var skikkelig fin, men jeg endte tilslutt opp med en nydelig, elegant og lang kjole kjøpte sko også, og jeg prøvde slør enda jeg har vært veldig klar på at det skal jeg ikke ha! Men slør og pynt kan jeg tenke litt på of lete etter da, god tid på det Det er fortsatt ganske heftig søvnunderskudd her, tulla sliter fortsatt med disse jekslene. Jeg holder på å sovne stående om dagen, men vi sov godt i natt da så det hjalp. Satser på en rolig natt til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 #1656 Del Skrevet 10. oktober 2012 Grattis med brudekjole!! Gir dere paracet når tannverken blir for ille? Her har paracet og kaldt vann på tåteflaske med myk tupp vært det som har fungert best. Så gøy at du også sier "lalle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #1657 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Lalle er da et helt normalt ord Vi har ikke gitt henne paracet, jeg har ikke vurdert det dit hen at det er så vondt. Men det er klart, de mest urolige nettene kunne det kanskje virka. Hun har fått varm melk i tåteflaske et par av de verste nettene, tror det roer henne. Vært en rolig natt igjen, den andre på rad, så våger meg på litt optmisme med tanke på helga Å, jeg føler jeg svever litt etter den brudekjoleseansen i går For en fantastisk ting å gjøre; man burde prøve brudekjoler en gang i året altså Jeg har tenkt endel da, for jeg likte både en ankel-lang kjole og den lange jeg tilslutt kjøpte. Og i går dobbeltsjekka jeg på finn, og da viser det seg at den ankellange ligger ute brukt i min størrelse. Må innrømme at jeg tenkte litt ekstra hardt da, på om jeg valgte riktig. Men nå har jeg sovet på det, sett på bilder av kjolen både med meg og en modell inni og det er den jeg skal ha Åååå, jeg gleder meg Nå har jeg da i boks brudepikekjole, kjole til meg og skoa til meg. Sløret jeg prøvde på i går kosta 2.000,- så det skal jeg ikke ha. Da leter jeg heller litt på nettet, tror jeg fint skal finne noe rimeligere der, det samme med smykker/tiara (om jeg skal ha det da). Søs har funnet restaurant og hotell til oss, så nå gjenstår å bestille de to tingene. Sambo ville vente litt, han synes nok vi er fryktelig tidlig ute, så kanskje vi ser det an litt. Uansett, bryllup blir det og jeg kommer til å være fiiiin Endret 11. oktober 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2012 #1658 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så gøy!!! Gratulerer med kjolekjøp!!!! Fikk du den med deg, eller er det bestillingsvare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #1659 Del Skrevet 11. oktober 2012 Takk cypress den er på lager, men siden jeg bare må legge den opp så er den til sydama nå. Skal prøve og hente den i slutten av november det er snøring i ryggen, så den vil passe i "bredden" uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2012 #1660 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hurra for brudekjolekjøp gleder meg til å se!! Halve moroa er, som jeg har sagt før, det å planlegge og faktisk glede seg.. Håpet Tulla ikke har så vondt og at dere får en flott helg med masse søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå