Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg det blir godt med helg nå ja! :nigo: Fårikål er godt! Jeg spiste det i går, da vi var på en cafe for psykisk utviklingshemmede med jobben. Med karaoke-underholdning :ler: Du kan tro det var stemning :lol: Har lyst til å lage fårikål en dag jeg også, men har ikke turt etter at jeg klarte å svi den forrige gang ... :sjenert: Vannet kokte visst bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dine og Pupsilure :klemmer:

Fårikålen ble god :jepp: Vi har lagd masse, kjære kjøpte fire kg kjøtt, så vi har iallefall middag til i morgen også.

I dag har vi vært på et senter og møtt Søstra mi. Jeg trengte litt klær og fant meg både svart bukse og svart skjørt, som var det jeg så mest etter. Tulla oppførte seg veldig bra, det hjelper å være tre stk som kan bytte på å følge med.

Nå skal jeg prøvebake litt til bursdagen neste helg!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei :goodbye:

Blir lite skriving for tiden, men følger fortsatt med her! :) Hørtes veldig godt ut med fårikål, det er namnam altså! :sikle:

Håper dere har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøvebaking da, hva skal du lage til bursdagen? Her er det bursdag på torsdag, og jeg skal lage drømmehagen cupcakes :) Har kjøpt cupcake-bilder på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superlilje: Tenkte å la det være en overraskelse, for det er et par KGdamer som skal i bursdagen ;) men prøvebakinga gikk ganske bra.

Vi har hatt en veldig koselig helg med bare familiekos. Til tross for at vi ikke har gjort så mye, så er jeg sliten og trøtt. Tulla har også virka sliten i dag egentlig, men det har vært litt forkjølelse hos alle tre den siste uka, så det kan jo være derfor. Tulla har blitt så begeistra for Brannmann Sam og maser om at vi skal sette på dvden hele tida. Jeg er littegranne lei den sangen nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser det for meg at du går rundt og bare "grrrr, ikke den sangen igjen...!" Sånn har vi det med flere sanger også :)

Gleder meg til å se kake søndag!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen sanger man blir litt lei av ja, Dine :) men Brannmann Sam er ikke den verste, han er jo så kjekk og stram også fikser han jo alt ;)

Denne uka blir veldig stressende, men det er bra på jobb og fryd&gammen hjemme, så da går det an :jepp: På lørdag skal søs ha tulla og hun skal overnatte der også, så da kan jeg bake og ordne i fred til bursdagen.

Tredje dag med fårikål i dag, så imorra tror jeg det blir noe annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fint å prøve brudekjoler i dag. Hun som hjalp meg så med en gang hva jeg burde prøve og andre kjolen jeg prøvde var bare såååå fin :hjerter_rundt: Jeg har liksom sett for meg en kort eller enkel kjole, men den jeg falt for er skikkelig brudekjole. Jeg kan heldigvis tenke litt på det, butikken får tak i den så lenge jeg bestiller før jul. Så jeg tenkte å få prøvd noen korte kjoler også, siden det er det jeg hadde sett for meg. Men jeg tror det blir vanskelig å toppe den kjolen altså, jeg ble ganske gira :strix:

Tulla har vært veldig tidlig på'n igjen en periode nå, det er ganske slitsomt. Det har vært mye kl fem, og i dag var det kl fire :Gjesp: det ser ikke ut som det er så mye å gjøre med og det vil jo gå over tilslutt, men fy fader så trøtt jeg blir :natti:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for brudekjole! Så deilig å finne noe du virkelig bare MÅ ha! :)

Og bursdag snart allerede ja! Tiden flyr virkelig.. :phu:

Det er ikke på tide å kutte dagluren da..? Evt korte ned på den? Vi sliter litt vi og til tider, men heldigvis er den som oftest 05.45 i det minste.. :trøtt:

Leeenge siden jeg har vært innom her! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank i bordet, nå klarer jeg faktisk stort sett å vente med å ta han opp før 6.30... Men så har vi slitt utrolig lenge med søvnen, både natt og dag..vet det er flere som kutter dagsovingen rundt denne tiden, det kan kanskje være verdt å prøve? Hvor lenge sover hun i bhagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her inne igjen, Sieabeo :klem:

Hm, tulla har alltid sovet mye på dagen og i våres kunne hun sove opptil tre timer, så nå siden i sommer har vi begrenset det på halvannen time. Det har ikke gjort noen forskjell på tidlige morgener egentlig, selvom hun i sommer kunne slå til og sove til åtte på en god dag. Jeg tror ikke hun er klar for å kutte dagsoving heller, hun virker fortsatt veldig avhengig av den. Vi får se det an litt!

Jeg tenker fortsatt mye på den kjolen jeg prøvde i går. De hang den av til lørdag, så jeg kan ta med noen og prøve den på nytt da. Men samtidig har jeg goood tid og det hadde jo vært gøy å prøvd noen flere kjoler først også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag sov tulla til halv syv, heldigvis :) jeg sto opp kl fem da, for de dagene jeg må hente i bhg må jeg gå tidlig fra jobb. Men vi legger oss tidlig og det får greit hvis jeg får litt over syv timers søvn,

Vi har kost oss veldig i ettermiddag, sambo jobber et par kvelder nå. Da ser tulla sitt snitt til å ta pappa sin stol ved kjøkkenbordet, det er nemlig veldig stas å sitte på voksenstol ;) I dag ville hun også spise av stor suppeskål og vanlig skje. Store, flinke jenta mi :) Det hender hun blir litt sint når hun ikke får det som hun vil, men hun er aldri sint lenge av gangen. Og stort sett hører hun når jeg snakker til henne.

Nå skal jeg snart finne køya :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...