pusla Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 17. april 2011 Neytiri; vi drar ikke den veien nei, vi bor litt nærmere et annet vanlig harry-handel-sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #1022 Del Skrevet 17. april 2011 Neytiri; vi drar ikke den veien nei, vi bor litt nærmere et annet vanlig harry-handel-sted regnet med det, for har bodd ikke så langt unna deg før og vet folk pleier ofte ta den turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. april 2011 #1023 Del Skrevet 17. april 2011 Tror jeg har vært der dere snakker om ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1024 Del Skrevet 18. april 2011 Ja, vi er ganske dårlige på å snakke i koder egentlig Nå har vi fantastisk dager Tulla er så herlig om dagen, hun virker ikke plaget av forkjølelsen lengre og ingen vonde tegn på tenner om dagen. Så nå er hun i kjempeform, ligger masse på gulvet og flytter seg og leker, og tøyser og tuller innimellom med oss I dag tok vi lekegrinda ut på verandaen og satt opp parasollen, sånn at tulla kunne ligg der og leke. Så da satt jeg med et ukeblad og koste meg Vi har spist sesongens første grillmiddag også, det er alltid stas. Tulla virka trøtt og fornøyd etter mye frisk luft i dag, så er spent på natta. Nå sist natt våkna vi kl 2 av at hun lå og hylte ut go-lyder Jeg håper ikke det skal bli en vane, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. april 2011 #1025 Del Skrevet 18. april 2011 ohh missunner dere som klarer legge ungen ned så de leker for seg selv, ikke snakk om her nemlig! lekegrind har vi heller ikke men men får håpe vi får vært mye ute forde! gleder meg til i sommer og dra på stranda ....synes det er så søtt å se småbarn leke med bøtte og spade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1026 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Å ja, små barn på stranda er kjempesøtt Ja, vi er heldige som har ei tulle som liker å ligge litt for seg selv. Hun kan også gjerne sitte litt i vippestolen når vi spiser og sånt, og da sitter hun og observerer og koser seg. Vi er også heldige med sovinga på dagen føler jeg, jeg bare legger henne ned i vogna og så sovner hun (iallefall så lenge vi er hjemme). Så ja, vi er heldige og jeg vet det da Endret 18. april 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. april 2011 #1027 Del Skrevet 18. april 2011 heldiggrisen Jo her har vi jo vært veldig heldige med soving i grunn.....jeg må vugge litt på vogna på dagen men hun gråter ikke hun bare titter seg rundt, men slutter jeg å vugge før hun sovner kan hun gråte.......tar et par minuter som regel. På natta våkner hun 1-2 ganger men sålenge hun får spist sovner hun straks og legger henne tilbake. men leste her at premature har ofte en tendens å være klingete, altså at de ikke klarer å være for lenge for seg selv..........hjelper sikkert ikke at hun har mamma og pappa hjemme 24 timer i døgnet......for når pappaen ble borte måtte hun lærer seg at mamma må gjøre andre ting en å holde henne hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1028 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Neytiri: jeg kastet et blikk på tickeren din og tenk at jenta di er 9 måneder alt De blir jaggu store, snart kan dere feire 1-årsdag! I dag har vi vel omtrent gjort det samme som i går, dvs egentlig ingenting Tulla våkna 6.30 i dag tidlig, så hun sov tidlig formiddagslur. Etter det satt jeg ute på verandaen mens tulla lå grinda og lekte. Når skjønnemannen våknet (han jobber nattevakter nå), så tok vi en liten handletur. Fikk kjøpt solkrem til meg selv og tulla + en solhatt og et slags skaut. Tulla var kjempesøt i den solhatten altså Jeg har fått vært litt husmor i dag også, har bakt brownies og vaska gulv. Jeg digger det nye kjøkkenet vårt og nå er det snart helt ferdig, skjønnemannen har fått lagt fliser over vasken i dag. Det er sååå fint og jeg digger å bake og lage mat der Ellers så surfer jeg masse om dagen på jakt etter sportsvogn. Vi har jo en vogn vi er fornøyd med, men den er veldig tung og stor. Så kan tenke oss en litt lettere sportsvogn som vi kan bruke mye framover. Men jeg blir litt forvirra; det er jo så mye å velge i. Og den jeg kan tenke meg koster jo nesten 7.000 Endret 19. april 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. april 2011 #1029 Del Skrevet 19. april 2011 Veldig kjekt med en lettere vogn i tillegg altså Hvilken vogn kan du tenke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. april 2011 #1030 Del Skrevet 19. april 2011 Det er deilig med en lettere vogn! Jeg har brukt Simoen mye i det siste, men i dag skulle vi på shopping så jeg tok xploryen. Det var så deilig å trille han i den!! Hadde helt glemt det jeg. Vi kom mellom de smaleste butikkhyllene, og den er så lett, og svinger så lett med hjulene at jeg kan styre den med en hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1031 Del Skrevet 19. april 2011 Hopsideisi: Jeg vet ikke helt, men en av vognene jeg er interessert i å se på iallefall er TFK joggster twist. Men jeg liker også Emmaljunga-vognene. Er i grunn ganske usikker! Pupsilure: Vil tro det var digg å gå med Stokke-vogna igjen, ja. Det er jo litt forskjell på den og en Simo. Siden jeg skal gå turer med vofs ved siden av, kan ikke vogna være for lett da. Og jeg må ha noe mer solid enn disse trillene, for vi skal nok bruke vogna mye. Men litt lettere enn traktoren vi har nå hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #1032 Del Skrevet 20. april 2011 I natt drømte jeg om barnevogner Når skjønnemannen står opp fra nattevakt-soving nå, så skal jeg ut på tur med vofs, og så skal vi ut og kikke litt på vogner. Vi vil jo helst ha vogna med en gang om vi bestemmer oss for å kjøpe i dag, men det er vel bestillingstid på de fleste tror jeg. Så da blir det tur til skjønnemannens familie med bag-vogn. Vi har nemlig klart å rote bort en del til sportsdelen på Hartan-vogna vår Jeg har jo tenkt at vi skal finne den igjen da, men nå som vi ikke aner hvor den er er det jo ekstra kjekt å få seg en sportsvogn snart. Så en annonse på finn.no nå hvor ei dame selger TFK-vogna veldig rimelig, helt ubrukte. Jeg ble nesten litt skeptisk jeg, for hvordan kan hun selge de så billige når butikkene tar nesten tre tusen mer?? Jeg vil ikke være med og finansiere noe muffins, altså Tulla har begynt å lage "bil-lyd" med munnen om dagen, hun synes det er skikkelig morsomt. Særlig når vi mater Det blir mat overalt da og litt vanskelig å få i henne noe som helst, men så må jeg jo bare le også. Og i dag tidlig våknet jeg til bil-lyder fra naborommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. april 2011 Forfatter #1033 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Vi har kjøpt sportsvogn Vi skulle liksom ikke bruke penger på det nå, men pytt Det ble en EasyWalker Sky på oss, nedsatt på babyshop. Vi var først på Barnas Hus og kikka på TFK Joggster, men når vi fikk sammenligna den med EasyWalkeren så var det ingen tvil. Vi likte EW mye bedre, den virker bred så vi får voksiposen i til vinteren og. Det var spennende å legge tulla i den nye vogna istad når hun skulle sove da, men det gikk jo så fint Hun slokna med en gang. Og så gikk vi en trilletur, vogna er utrolig god å trille. Skjønner nå at vi har hatt en stor og tung vogn, for dette var en helt annen verden. Og tulla fikk sitte oppreist og se, hun var såå blid da, var nok fint å få se litt i verden To kvelder på rad har tulla hoia og hylt etter vi har lagt henne - gla-lyder altså, hun har ikke grått. Begge kveldene har skjønnemannen fått henne til å sovne, i dag var jeg der inne lenge uten at det hjalp. Men det hjelper visst at han går inn der, det er søtt da Endret 20. april 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. april 2011 #1034 Del Skrevet 21. april 2011 Etter min erfaring er EW vognene av veldig god kvalitet, så godt kjøp! Utrolig lett å kjøre rundt, så tror nok dere skal bli fornøyde Riktig god påske til dere, håper dere koser dere masse og får en flott ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1035 Del Skrevet 26. april 2011 Dine Påsken ble kjempefin den, vi kom hjem fra skjønnemannens familie på søndag. Bilturen var ikke så grei da, tulla er ganske urolig i bil nå. Vi har byttet ut bilsetet, men det ser ikke ut som det hjalp noe særlig. Men vi kom oss da både fram og hjem igjen! På langfredag var vi i skogen, det er tradisjon i bygda til svigerinna mi. Masse glade mennesker som møtes og griller pølser og koser seg. Og med det være måtte det jo bli suksess jeg var spent på tulla, om hun skulle få sove uten vogn, men jeg hadde henne i ergoen. Så det gikk supert. Og når hun var våken lekte hun på et teppe i skyggen. Og ellers har vi kost oss, har også fått vært litt sammen med svigermor. Hun kan fort bli et irritasjonsmoment, men det er nå stort sett hyggelig. Og hun hadde kjøpt en masse fint sommertøy til tulla, som jeg hadde fortalt henne at vi trenger. Så nå har vi sommergarderoben klar De siste par ukene har jeg vært litt oppgitt over at tulla fortsatt spiser midt på natta og ikke helt skjønt hva som evt. kan gjøres for å bedre på det. Men de siste nettene har det bare blitt bedre og bedre. Og i natt har vi hatt første natta uten mat Tulla spiste i går kveld rundt kl 19.30, sovna 20.30 og våkna kl 7. Og fikk frokost kl 8. Fantastisk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. april 2011 Forfatter #1036 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Dobbelt Endret 26. april 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. april 2011 #1037 Del Skrevet 26. april 2011 Så deilig at hun kanskje slutter å spise på natten nå! Det kan jeg tenke meg er deilig! Det er vel en god stund igjen til vi er der.. Men foreløpig har jeg jo A i den lille sengen ved siden av vår seng, så jeg trenger ikke stå ordentlig opp for å mate henne, jeg drar henne bare over til meg. Så bra at sommergarderoben er på plass! Kjekt å ha svigermødre til å ordne sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. april 2011 #1038 Del Skrevet 26. april 2011 Kan tenke meg det er deilig med full soving om natten ja!! Gleder meg til besøk på fredag, still deg inn på bryllupsmodus :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 26. april 2011 #1039 Del Skrevet 26. april 2011 Høres ut som dere har hatt en flott påske og så herlig med nye klær til tulla for tulla får håpe hun fortsetter med å sove uten å måtte ha mat om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2011 #1040 Del Skrevet 27. april 2011 Billyder fra naborommet Sier som de andre, herlig med sommergarderoben klar for frøkna. Vi må vel ut på en shoppingtur etter sommertøy vi også etterhvert... men kjenner jeg bestemoren til lille M rett blir hun nok med og handler til barnebarnet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå