Pupsilure Skrevet 14. februar 2011 #801 Del Skrevet 14. februar 2011 Høres jo kjempebra ut med to oppvåkninger, og at morgenen starter 8 Når legger hun seg? Gleder meg til å se dere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #802 Del Skrevet 14. februar 2011 Pupsilure: ja, jeg gleder meg til i morra Tulla har brukt å sovne rundt kl 21 de siste par månedene. I går og i dag har hun sovnet kl 20.30, så jeg tror kanskje det gradvis kan bli litt tidligere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 15. februar 2011 Nå blir nettene bare bedre og bedre altså I natt sov hun til 4.30 og fikk mat, etter en halvtime sovnet hun igjen og sov i senga si til kl 7.45 Jeg var inne og puttet inn smokken tre ganger og ellers sov vi godt begge to. Og om et par timer bærer det avgårde til byen og babykino Jeg synes alltid det er litt spennende, for det krasjer litt med sovinga til tulla og jeg håper bare hun ikke blir overtrøtt. Men hvis jeg er rolig og tar det som det kommer, har jeg erfart at hun er roligere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. februar 2011 #804 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er kjempebra! Det er så deilig når man ser at nettene blir bedre og bedre Ja, syns det er spennende jeg også! Det er SÅ viktig at han får sove godt før vi drar, ellers blir det bare tull. Virker som han merker på meg at det er viktig, og at han da blir usikker, og ikke sovner. Klarte det heldigvis i dag, men håper han kan sove en time til, og gjerne på t-banen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2011 #805 Del Skrevet 15. februar 2011 Gleder meg til å høre hvordan det var på babykino. Kanskje det kan være noe for meg og lille M etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. februar 2011 #806 Del Skrevet 15. februar 2011 Tusen takk for i dag Pusla! Veldig koselig å se dere igjen og lille trultemor oppfører seg stadig eksemplarisk Glemte helt å spørre hvordan dagen i går var? Fikk du litt oppvartning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #807 Del Skrevet 15. februar 2011 Milla: ja, babykino anbefales Og det er nesten best når babyen er veldig liten, for da sover de jo mere og det er litt mindre pes. Pupsilure: takk for i dag Dine: og takk for i dag til deg også :-) Ja, tulla oppførte seg utrolig bra i dag, det er jo bare gøy å farte når dagene er sånn som de er nå Og jada, det ble nå litt morsdag i går. Jeg fikk blomster og samboeren lagde god middag til meg. Skal ikke klage nei Dagen ble kjempebra, vi ble kjørt til kinoen da og så kom vi oss hjem på egen hånd. Tulla sov 2 timer før filmen startet, så hun var våken og blid under filmen. Litt slitsomt å ha en såpass hyper baby på fanget hele tida, men det gikk kjempefint. Og koselig sen lunsj med de andre KG-mammaene etterpå Tulla sov helt fra vi gikk ut fra spisestedet ca kl 16.15 og helt til kl 18.40 Vi starter kveldsrutine kl 19 med bading og så mat, så det gikk i grunn greit. Og nå har hun lagt seg for natta. Dagene er jaggu fine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. februar 2011 #808 Del Skrevet 16. februar 2011 Høres ut som om dere har veldig fine dager og netter for tiden! Velfortjent! Håper dere får en super dag i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #809 Del Skrevet 16. februar 2011 Tinio De to siste nettene har tulla bare trengt en mating igjen. Og i natt spiste hun ikke mye, så det ser ut som det hun får på dagtid og kvelden nå er tilstrekkelig. Iallefall akkurat nå, men det forandrer seg jo hele tida Skjønnemannen har hatt to nattevakter denne uka og nå skal han ikke på jobb igjen før mandag Jeg synes han er litt sløv med tulla om dagen, han sitter veldig mye i sin egen verden foran pc'en eller i 2. etg. Men vi har det nå fint og han er veldig flink med trulta. I stad sa han nei når jeg spurte om han kunne skifte bleia, men så ble jeg blid igjen når han akkurat tok med seg tulla opp i 2. etg så jeg kan få slappe av litt alene Så nå skal jeg se en episode Sex in the city og spise godteri! FØR middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. februar 2011 #810 Del Skrevet 16. februar 2011 Hmmm, det hørtes litt ut som min egen mann når du beskrev din.. Min er veldig flink til å "måtte" ordne noen hobby-ting eller sjekke noe på nettet etter jobb. Nesten så det forundrer meg litt at han ikke har mer lyst til å være sammen med henne når han har vært borte hele dagen... Mannfolk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) cypress: det er visst veldig vanlig, at disse pappaene er opptatt med mye annet. Jeg tror kanskje de trenger litt mer tid enn oss mammaer på å innse at livet er forandret og at man må prioritere litt annerledes. Men når det er sagt så er samboeren min kjempeflink Han jobber turnus da, så vi er mye sammen egentlig. Og han er mye sammen med tulla. Så jeg vet at jeg er heldig, men det hender jo at jeg blir litt oppgitt jeg og. Nå sitter vi her med hvert vårt glass faktisk, vi feirer at sambo ikke skal på jobb før mandag ettermiddag nå Siden tulla gjerne sover 8 timer før mating nå, så synes jeg at jeg kan unne meg et lite glass rødvin. Og nå sitter jeg her og er så utrolig glad for at vi har ei jente som er så lett å få til å sove. I kveld gned hun seg litt i øynene kl 20.15, jeg gikk med henne til soverommet, la henne ned og gikk ut igjen. Og når jeg sjekka 5 minutter senere sov hun. Så heldige vi er som har det så greit med legging Endret 16. februar 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2011 #812 Del Skrevet 16. februar 2011 Flinke tulla deilig å slippe styr med legging ja,vi er heldige der så kos med vin og mann som har fri i mange dager! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 16. februar 2011 #813 Del Skrevet 16. februar 2011 pusla Så koselig du har det som både kan dra på babykino og treffe KG-jenter. Blir jo nesten misunnelig jeg var jo ikke noe sånt da mine var små. Herlig med ei tulla som sover så godt om kvelden/natta, da blir jo du så mye mere opplagt også. Flinke jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #814 Del Skrevet 17. februar 2011 Hopsideisi og kospia I natt sov faktisk tulla i 9 timer før mat Da hadde jeg vært inne tre ganger og puttet inn smokken, ellers rolig. Ga henne mat i 5-tida og la henne ned igjen og så sov hun til ca halv åtte Dette kan jeg venne meg til! Enda bedre er at skjønnemannen tok henne med ut i stua i åtte-tida og så fikk jeg sove til kl 10! Dæggern, jeg er bortskjemt! Tulla sover i vugga nå og jeg håper hun våkner snart, så jeg rekker å mate før vi skal ut. Det er barselgruppa i dag, vi skal på kafe, men jeg tror muligens vi bare blir to stykker. Blir sikkert koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2011 #815 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er jo kjempebra!! Kos dere på cafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2011 #816 Del Skrevet 17. februar 2011 Skikkelig sovejente dere har, så flott Kos dere på cafe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. februar 2011 #817 Del Skrevet 17. februar 2011 Strålende med leggingen hennes altså!! Håper du koser deg på café Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 17. februar 2011 Pupsilure, Dine og Milla Kafeturen var koselig Barselgruppa er syv stykker og vi pleier stort sett å være fire-fem som kan, men i dag var det bare meg og ei til. Det gjorde ikkenoe da, det var veldig hyggelig. Og vi fikk jo prata litt mer og blitt bedre kjent når det bare var oss. Tulla ble litt trøtt da, men hun sovna heldigvis med en gang jeg la henne ned i vogna. Så det går veldig fint å ta henne med ut. Og i morra skal vi på kafe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2011 #819 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er gøy å finne på litt ting når man har permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. februar 2011 #820 Del Skrevet 17. februar 2011 Så fine netter dere har! Håper denne blir like fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå