pusla Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #781 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, jeg gleder meg Dine Fortauene var brøytet, så vi hadde en knall formiddagstur. Nå har jeg gått og småpakket og ordnet litt her, så vi skal rekke bussen til byen. Tulla har spist fruktmos med store smil og ligger nå på gulvet og pludrer. Hun snur seg på sida fra ryggen, men hun har nok blitt litt for bollete for å komme helt rundt igjen Og livet er ikke det verste jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #782 Del Skrevet 8. februar 2011 Og livet er ikke det verste jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. februar 2011 #783 Del Skrevet 8. februar 2011 Ser ut som du har innholdsrike dager sammen med tulla, koselig å lese om dagene dine som småbarnsmor. Har vært inne på FB og sett på de nyeste bildene av tulla, hun er jo bare sååå skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #784 Del Skrevet 9. februar 2011 takk kospia Jeg synes selvfølgelig også at tulla er veldig søt I dag har vi vært i Oslo en tur igjen og hilst på cypress og pupsilure med de søte babyene sine Det ble litt styrete for oss i dag, for skjønnemannen skulle også et ærend i byen så vi kjørte. Han pakka vogna i bilen for meg, men når vi skulle hoppe av finner vi ikke det ene hjulet av alle ting Men jeg skulle da på treff, så jeg vasa avgårde med tulla i bilstolen. Det gikk greit, men hun er jo ikke akkurat noen lettvekter lenger, så det ble dagens trim Koselig var det nå uansett I natt skal skjønnemannen ta seg av tulla, mens jeg får sove alene i 2. etg Vi har pratet om det lenge, men jeg har liksom ikke hatt samvittighet til det - jeg vet jo at han får sove mye mindre enn det jeg får i samme rom som henne. Han ahr sagt ja til det, for han har fri i morra og nettene er så urolige nå. Men jaggu klarte han ikke i stad å foreslå at vi heller skulle legge henne på eget rom fra i natt og så sove sammen på rommet vårt. Den sleipingen Som om det blir avslapning for meg! Så den kom han ikke unna med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. februar 2011 #785 Del Skrevet 9. februar 2011 Sleipe mannfolk så herlig med en hel natts søvn sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. februar 2011 #786 Del Skrevet 10. februar 2011 Hei!! Tenkte jeg måtte innom og si hei i boken din, nå som jeg har møtt deg i virkeligheten! Det var koselig å treffe deg og jenta di! Hun var jo bare supersøt!!! Gikk det greit å komme seg til bilen uten at hun våknet? Jeg har bare fått lest første og siste side her, men skal komme sterkere tilbake senere! Nå må jeg sove litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. februar 2011 #787 Del Skrevet 10. februar 2011 takk kospia Jeg synes selvfølgelig også at tulla er veldig søt I dag har vi vært i Oslo en tur igjen og hilst på cypress og pupsilure med de søte babyene sine Det ble litt styrete for oss i dag, for skjønnemannen skulle også et ærend i byen så vi kjørte. Han pakka vogna i bilen for meg, men når vi skulle hoppe av finner vi ikke det ene hjulet av alle ting Men jeg skulle da på treff, så jeg vasa avgårde med tulla i bilstolen. Det gikk greit, men hun er jo ikke akkurat noen lettvekter lenger, så det ble dagens trim Koselig var det nå uansett I natt skal skjønnemannen ta seg av tulla, mens jeg får sove alene i 2. etg Vi har pratet om det lenge, men jeg har liksom ikke hatt samvittighet til det - jeg vet jo at han får sove mye mindre enn det jeg får i samme rom som henne. Han ahr sagt ja til det, for han har fri i morra og nettene er så urolige nå. Men jaggu klarte han ikke i stad å foreslå at vi heller skulle legge henne på eget rom fra i natt og så sove sammen på rommet vårt. Den sleipingen Som om det blir avslapning for meg! Så den kom han ikke unna med hehe, mannfolk altså Hvordan gikk natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 10. februar 2011 Takk for i går, cypress Det var koselig å treffe deg og lille jenta di, hun er helt nydelig Dine: ja, er de ikke morsomme disse mannfolka Natta ble veldig bra Jeg la meg før 21.30, lå og breia meg i 1,80 senga der oppe, det var såååå godt. Våkna når jeg hørte tulla ble sulten i natt da, men det var godt å bare kunne snu seg rundt. Kl 7 bytta vi plass da og jeg fikk amma litt. Samboeren sa at natta hadde gått helt fint, tror den var omtrent som det jeg er vant til. Hun er fortsatt urolig og får mat to ganger. Så det var utrolig deilig å kunne gjøre et sånt bytte. Og jeg vet at ikke alle menn ville gjort det, så jeg er heldig Nå skal jeg snart avgårde til frisøren Har ikke klippet meg på et år faktisk, for jeg hadde egentlig time dagen etter fødselen. SÅ har jeg aldri fått surra meg til ny time, men nå er det jaggu på tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. februar 2011 #789 Del Skrevet 10. februar 2011 Så flott med en god natt Også toppe det med en frisørtime hørtes jo ikke ille ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #790 Del Skrevet 10. februar 2011 Milla Frisørtimen var digg, men det gikk så fort! Jeg var nesten litt skuffa, for jeg hadde gledet meg til å bli dulla litt med. Men det ble bra da, fikk klippet bort det som var slitt. Frisøren bemerket at jeg mister en god del hår nå, noe som jo er normalt, men jeg har ikke synes det har vært så ille, jeg. Heldigvis har jeg mye å ta av I kveld har det gått opp for meg at det ikke blir noen koselig markering av min første morsdag på søndag Skjønnemannen skal selvfølgelig jobbe fra 9.30 til kl 22 den dagen Også jeg som hadde håpet på litt oppmerksomhet! Men det kommer heldigvis mange morsdager til, også har jeg litt håp om at sambo skal være litt ekstra grei på mandagen istedet. Men jeg skal vel ikke håpe for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. februar 2011 #791 Del Skrevet 11. februar 2011 Deilig med frisørtime -det skal jeg unne meg snart også tenker jeg (Bare synd det går så fort over ja..) Skjønner godt du synes det er kjedelig at mannen skal jobbe den dagen, men så får dere tatt det igjen dagen derpå, på selveste valentines dagen Og så har du jo lille tulla di å feire med - kanskje dere kan ta turen til moren din feks? Virker som du koser deg med henne og det er jo tross alt morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 11. februar 2011 Dine Ja, jeg kommer nok til å ta en tur til mamma og pappa på søndag. Jeg koser meg alene med tulla og vofs altså, så det er ikke egentlig noe problem. Og samboeren har lovet at vi skal kose oss litt ekstra på mandag I dag kom svigermor hit og skal bli i helga. Hun og mamma kommer så godt overens, så de er på konsert sammen ikveld - julegave fra oss. Og i morra skal sambo og jeg i bryllup, så da skal svigermor, mamma og pappa være barnevakt. Det blir første gang vi har barnevakt for tulla i flere timer. Spennende Nå i kveld har vi lagt tulla på eget rom. Hun sovna veldig greit, tror ikke hun merka store forskjellen. Og vi har en enkeltseng der inne, så jeg kan amme der og sove der også om det skulle bli nødvendig. Blir koselig å få samboeren ned på rommet igjen, det var liksm litt på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #793 Del Skrevet 11. februar 2011 Så spennende med eget rom da! Håper dere får like fine netter som vi fikk da han flyttet på eget rom Kos dere i bryllup i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. februar 2011 #794 Del Skrevet 12. februar 2011 Ohh spennende med barnepass og eget rom. Føler meg ikke klar selv altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Pupsilure Neytiri: vi er nå forskjellige og det er jo opp til en selv å avgjøre når man er klar for ting som eget rom, egen seng eller barnevakt. Jeg føler meg ganske tøff ja Men så lenge jeg vet at tulla har det bra, så får jeg ikke dårlig samvittighet. Første natta tulla lå på rommet sitt, ble det endel turer ut og inn for meg. Men ikke mere enn det har vært før, bare at nå må jeg gå et par skritt ekstra. Nå sist natt var det kjempebra Hun spiste kl 2.30, men sovna med en gang jeg la henne i senga igjen. Og sov til 6.30. Da fikk hun mer mat og så sov vi til kl 8 i dobbelstenga. Så eget rom fungerer nok fint her etterhvert. Det er kanskje tre meter unna senga mi da, så det er ikke snakk om noe kjempeskritt egentlig. Bryllupet i går var hyggelig. Vi var hjemme mellom vielse og fest, sånn at jeg fikk gitt tulla mat og kost litt. Når vi var i kirken hadde hun vært urolig, men det var fordi hun nok var trøtt. I går kveld hadde det gått kjempefint, hun sov en lang lur, så fikk hun kveldsstellet og så sov hun igjen. Så bestemødrene hadde det ganske lett, tror jeg. Og skjønnemannen og jeg koste oss i bryllup, selvom jeg jo kikka på mobilen et par ekstra ganger I dag er jeg hos mamma og pappa, med tulla og vofsen. Det er kaldt!! Så godt at jeg har litt hjelp, for jeg kan ikke ta ut tulla i vogna nå når jeg skal på tur med vofs. Jeg er litt smådeppa fordi første morsdagen ikke blir noen som helst markering da Leser på facebook om alle som har fått frokost på senga osv. Og jeg har ikke fått noe, men satser på at samboeren tar det igjen i morra Endret 13. februar 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2011 #796 Del Skrevet 13. februar 2011 Æsj da, litt trist å ikke få den oppmerksomheten man har "krav" på. Satser på at han har vett på å ta det igjen i morgen! Vil du bli venn med meg på Facebook forresten? Jeg vet ikke hva du heter til etternavn, så hvis du vil sende meg en pm, så kan jeg legge deg til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. februar 2011 #797 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med morsdagen Pusla Satser på stor oppvarting i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2011 #798 Del Skrevet 13. februar 2011 Håper du får igjen på feiringen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #799 Del Skrevet 13. februar 2011 Takk jenter Cypress: blir gjerne FB-venn med deg, har sendt pm Da er vi vel hjemme igjen etter en koselig dag hos mamma og pappa. Vofsen bruker å ligge ved utgangsdøra når vi er der. Men vi satt i stua hørte vi at han bjeffet noe voldsomt. Jeg gikk ned for å kjefte og så at utgangsdøra sto oppe Og utenfor døra sto vofs og var kar Jeg vet ikke hvordan han fikk opp utgangsdøra eller hvor lenge han hadde vært ute. men heldigvis stakk han ikke av, han er ganske grei sånn. Nå har vi lært å låse døra Tulla sovnet en halvtime før "skjema" i dag og jeg slapper av med pc og tv. Og en pose potetgull som jeg glemte å sette fram til barenvaktene i går Tenker jeg venter på skjønnemannen, han slutter kl 22. Det er litt digg å ha soverommet tilbake til normalen, med mannen ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 14. februar 2011 I dag har vi tatt igjen litt morsdagsfeiring, men jeg tror egentlig skjønnemannen har gjort det han har mest fordi jeg har "pressa det fram". Men jeg har fått blomster da også fikk jeg sove til kl 10 i dag Og vi har spist brasiliansk indrefilet med godt tilbehør til i dag. Det er godt! Resten av dagen har skjønnemannen sittet i 2. etg med "nerdehobbyen" sin og jeg har vært i stua med tulla. Hun har vært litt ustabil i dag, sov kortere ute enn vanlig og etter det har hun vært veldig opp og ned. Nå mater sambo henne litt kveldsmat, for jeg trengte en pause. Nettene blir bedre og bedre synes jeg, selvom tulla fortsatt vil ha mat to ganger. I natt var det mat kl 3.30 og 6.30, men hun sovna greit i senga si kort tid etter. Så hun lå faktisk i egen seng til kl 8 i dag tidlig, det var litt godt, for ellers har hun brukt å ligge i dobbeltsenga på morgenkvisten. Så det går da stadig framover og å legge henne på eget rom har gått smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå