Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Så koselig med en glad vofse. Brumm (valpen vår) er overlykkelig når han treffer på mine foreldre, han blir helt tussete :fnise:

Kos deg med hvil og middagsbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å se at alt er iorden med Pusla og :babysmokk: . Og det virker det jo som det er :hjerte:

Permisjon og greier.

Kom til å tenke på at jeg er borte første uka i oktober. På dine kanter av landet faktisk ;)

Tror nok kg og denne boka blir det første jeg logger meg inn på når vi kommer hjem ;)

Kos deg med permisjon og ha en fin uke Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: :klem1: Ja, vofsen vår er en skikkelig gla-hund og han digger igrunn alle folk. Men det er noe spesielt med foreldrene mine og særlig pappa, han forguder den mannen :)

Ulva: koselig å se deg her igjen :klemmer: Først må jeg :hoppe: for LSK som akkurat tok ledelsen mot Haugesund her nå :ball: Hadde vært stas med 3 poeng i dag!! Første uka i oktober trenger det ikke nødvendigvis skje noe da, men jeg håper jo det selv såklart. Jeg har blinka meg ut 4. oktober, men sånt kan visstnok ikke bestilles :fnise: Koselig at du vil kikke innom når du kommer hjem da!!

Gårsdagens middagsbesøk var veldig koselig :) Det er en stund siden vi var samlet med søs og foreldrene mine, så skravla gikk. Søs og mamma (og delvis jeg :sjenert: ) kan være ganske intense til tider, særlig når det er en stund siden sist, så tror det ble litt voldsomt for skjønnemannen :ler:

I dag har jeg vært på treff med noen gravide damer fra et annet forum jeg er på. Det var veldig hyggelig; jeg har jo ikke så mange gravide rundt meg ellers, så godt å kunne møte andre som er opptatt av akkurat det samme som meg om dagen.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den ja, godt å prate med noen likesinnede.. de andre som enten ikke har vært gravide eller der barna begynner å bli noen år, det er liksom ikke helt det samme å prate med de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: nei, man føler jo at man prater om noe som er mest interessant for meg egentlig. Dette er jo en vannvittig stor del av livet og tankene mine nå, så man kan fort tenke at det er like interessant for alle andre, men det er det jo naturlig nok ikke :fnise: Men når det er sagt, føler jeg at folk rundt meg har vært veldig engasjert i dette og har spurt mye også.

I dag når jeg ble spurt om når termin var, og jeg svarte "neste fredag" - så ble jeg helt :hakeslepp: Det hørtes helt vilt ut når jeg sa det sånn! Tenk, om ikke lenge sitter jeg her med nurket!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er spennende jenter, men jeg synes ikke dere skal sette dere og vente på action riktig enda :fnise: Er fortsatt veldig rolig og sikker på å gå over termin. Så det er nok snakk om iallefall 14 dager, tror jeg. Heldigvis er jeg ikke lei enda.

Nydelig vær og :sol: her i dag, så kanskje jeg får meg en tur ut med vofs og skjønnemann. Han er forøvrig ikke så skjønn i dag, synes nesten han er mer hormonell enn meg noen ganger :Hehe: Skal til kontroll hos legen i dag, det blir vel inn og ut på kort tid tenker jeg. Håper bare alt er i orden med blodtrykk og urin, for jeg har hatt litt høyt trykk i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær ja. Hadde jeg bare orket å kommet meg ut en tur med vofsen... Er sliten etter en lang rundtur igår med handling i alle mulige butikker. :sjenert:

Håper alt var fint hos legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla :) Ja, shopping i gravid tilstand er ingen spøk! Vi var jo i Sverige på lørdag og da var jeg helt kake etterpå.

Det gikk fint hos legen i dag. Jeg liker ikke å gå hos henne så godt, men i dag synes jeg hun var litt roligere og grei å prate med enn tidligere. Alt er bra og babyen har det fint, det eneste er blodtrykket mitt som er litt høyt. Men sålenge resten er bra, er det visst ingen fare. Men jeg skal tilbake om en uke da, blir vel hyppigere kontroller nå rett før termin.

Legen synes også det ikke var rart at jeg er mye kvalm om dagen, for det er veldig trangt "øverst i magen". Det hadde nok hjulpet om lillegullet kom seg litt lenger nedover; prøver å si det, men det synker visst ikke inn :fnise: Skal prøve kaldt vann med ingefær i til natta, så får jeg se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nå er det ikke lenge igjen! Ting kan jo skje når som helst nå! :hoppe: Husker jeg også var mye på kvalm på slutten, Godgutten lå kjempehøyt oppe og presset på alle invollene mine, og han hadde jo ikke plass til å flytte seg nedover heller for der lå søsteren breiet seg.

Håper det hjalp å gi lillegullet en kald "ingefærdusj" da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt mamma :rødme: Vi fikk en liten :babyjente: i går, 3320 g og 51 cm lang. Nå er vi på barselhotell og alt er veldig fint.

Skriver mer etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen!! Gratulerer så mye, kjære pusla :klem: Godt å høre at alt står bra til med dere, spent på å lese hvordan dette gikk til. Jeg trodde jo på deg når du sa at det ikke ble fødsel riktig enda :ler:

Kos dere masse med vesla :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå for en hyggelig nyhet! :strix: Gratulerer så mye Pusla!

Tenk du er blitt mamma til en liten prinsesse. :babyjente: Gleder meg kjempemye til å høre mere etterhvert. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye med jenta Pusla :babyjente::roser: Tenk at jeg fikk det med meg før vi drar.

Jeg gjettet riktig med kjønnet da, men feil med datoen.

Kos dere masse med det lille nurket :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...