Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #401 Del Skrevet 25. august 2010 Har du tippeliste? Jeg tipper 30.september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. august 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, Milla, jeg har ikke tippeliste! Men tenk så flott om 30. september slår til Da blir jeg fornøyd iallefall! Kunne vært gøy med en tippeliste både på fødedato og kjønn, egentlig. Morro å se om folk tror vi får gutt eller jente! Blant venner og familie tror alle gutt, unntatt ei venninne som tror fullt og helt på mage-teorien og hun mener jeg har jentemage. Jeg har heller ikke sladris, er så få lesere i boka mi at det kanskje ikke er nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. august 2010 #403 Del Skrevet 26. august 2010 En sladris må man da ha!! Jeg tar gjerne på meg oppgaven som sladris, så bare si ifra Jeg tipper 30.september, en liten guttebaby Hurra for 35uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. august 2010 #404 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) ikke mange lesere jeg heller,men en sladris bør man ha nysgjerrige på når det skjer noe vettu kan gjerne være jeg og. hvilket kjønn tror du selv at det er? du har sikkert en magefølelse,det hadde jeg,og den stemte. Endret 26. august 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. august 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 27. august 2010 dream og milla Jeg får kanskje tenke på sladris da! hvilket kjønn tror du selv at det er? du har sikkert en magefølelse,det hadde jeg,og den stemte Vet du, det har jeg faktisk ikke. I starten tenkte jeg gutt, men helt siden ordinær UL har jeg ikke hatt en anelse. Det er vel en baby Jeg har vært på to-dagers ledermøte på hotell nå og kom hjem i dag. Det var siste ledermøte og veldig hyggelig, selvom jeg er skikkelig slite nå. Vi planla mye framover og det er kjemperart at jeg ikke skal være med på det vi prater mye om. Skal bli godt med permisjon, men kjenner at det er rart også. Vikaren etter meg var også med og merkelig at hun skal gjøre jobben min i et år! Men så fort babyen er ute, så har jeg nok glemt jobben Nå har jeg prata på telefon med min beste venninne. Hun irriterer meg egentlig ganske mye innimellom, selvom vi har vært gode venner i alle år og vi har hatt mye gøy sammen. Fortalte henne om dette med svigermors forventninger til besøk etter fødsel, men synes kanskje ikke jeg fikk den helt store forståelsen. Venninna mi har to barn fra før og synes nok hun har rett til å si rett ut hva hun mener om mine tanker. Jeg ble i litt dårlig humør etter den samtalen Men nå skal jeg glemme det og slappe av litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. september 2010 #406 Del Skrevet 4. september 2010 Hei Driver du med i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. september 2010 #407 Del Skrevet 4. september 2010 Pulsa Har ikke lest meg opp her inne, men ser at det er snakk om tipping og da vil jeg være med Så ser jeg at noen tipper 30 sptember og tenker: wow, er det så snart. Tida bare går sååå fort. Synes ikke det er lenge siden du fortalte at du skal ha baby. Nå må jeg jammen skjerpe meg og følge bedre med her inne Jeg tipper: en jentebaby som kommer til verden den 1 oktober Ha en kjempefin helg Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. september 2010 Forfatter #408 Del Skrevet 4. september 2010 Ulva og Milla Gøy med tipping, særlig at dere tipper fødsel rundt månedsskiftet september/oktober. Termin er jo 1. oktober og jeg selv er sååå innstilt på å gå over. Håper dere har rett da, så jeg slipper å gå her og vente for lenge Ellers har siste uka vært preget av mye stress og mas på jobb, kvalme med flere besøk over doskåla og dårlig søvn. en herlige uke altså Jeg håpa siste tida på jobben ikke skulle bli sånn, men nå er det bare fire dager igjen - neste torsdag er min siste arbeidsdag på ca 11 måneder Jeg er ganske klar for det nå, egentlig, selvom det blir rart også. Helga er rolig, skjønnemannen har fri og han pusler litt ute, mens jeg ikke har orket å bidra stort i dag. Får se i morra, om jeg kanskje kan få gjort litt mer da. Heldigvis er skjønnemannen forståelsesfull :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2010 #409 Del Skrevet 5. september 2010 Godt med en forståelsesfull mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. september 2010 #410 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Uffa, godt at du ikke har mange dager igjen på jobb. Høres ut som du trenger å slappe av den siste tiden som er igjen. Endret 6. september 2010 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 7. september 2010 #411 Del Skrevet 7. september 2010 Håper formen er bedre denne uken! Og du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke orker å hjelpe så mye til. Jeg var hos jordmor i går og hun gav meg streng beskjed om at nå skal dagene brukes til å slappe av og lade opp til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. september 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 7. september 2010 Milla, mocci og superlilje: Jeg har det greit, godt at det er siste uke på jobb før permisjon. 2 dager igjen nå Var hos jordmor i dag og alt ser bra ut. De to siste kontrollene har magemålet liggi under gjennomsnittsstreken, mens i dag lå den over, gitt Magen vokser så man nesten kan se det nå! Jeg var også litt spent på leiet til babyen, siden den har liggi på skrå de siste kontrollene. Men i går sa jeg til skjønnemannen at jeg tror gullet har lagt hodet ned, for jeg kjente spark opp under ribbeina for første gang + at magen hadde sunket litt. Og heldigvis stemte det - jordmor kjente at hodet ligger nede nå Godt å slippe å bekymre seg for setefødsel! Ellers er jeg mye kvalm om dagen og er utrolig glad for at jeg bare skal jobbe to dager til. Skal forsøke å korte ned dagene litt også, begynner å se enden på det jeg skal gjøre også. Skal bli godt å slappe av og ruge litt i fred nå - for jeg satser på at gullet holder seg i magen en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. september 2010 #413 Del Skrevet 7. september 2010 Ojoj, 2 dager igjen på jobb bare! Skal si tiden flyr :dåne: Supert at lillebebiss har lagt seg med hodet ned, greit å bli kvitt den bekymringen ivertfall. Og ellers da, er fødebagen pakket og klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. september 2010 #414 Del Skrevet 7. september 2010 Bra det endelig er din tur til å slappe litt av hjemme og. du har jo jobbet helt til perm du ¨nå fortjener du å kose deg hjemme og vente på babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. september 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 7. september 2010 Ilja: ja, det har gått vannvittig fort i det siste! Har ikke pakket bagen enda nei, får meg liksom ikke til å komme i gang Skjønnemannen lurer på når jeg skal gjøre det, for han vil helst slippe å gjøre det i full fart - blir spennende å se hva jeg får med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. september 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 7. september 2010 dream: Ja, fy flate som jeg fortjener permisjon nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #417 Del Skrevet 7. september 2010 Må si det samme som *dream* du har virkelig stått på frem til permisjon Nå må du kose deg hjemme med siste forberedelsene til den lille kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. september 2010 #418 Del Skrevet 9. september 2010 Heisann og hoppsann, hvordan er det med Pusla? Nå går det jammen meg fort frem til termin, selv om det kanskje ikke virker sånn for deg som kanskje begynner å bli stor og tung Håper du tar livet med ro nå og nyter de siste dagene før "lillenurk" kommer. Ser du har termin på bursdagen til min datter (jeg hadde termin 27 sept) hadde vært moro at det ble samme dag da men ettersom Ulva har tippet den dagen, og de fleste førstegangsfødene går over terminen tipper jeg at nurket blir født 3.oktober og at det blir en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. september 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Milla: takk Ja, jeg er stolt av at jeg har jobbet på til siste slutt, altså! kospia: 3. oktober hadde vært perfekt egentlig Jeg har permisjon nå Utrolig godt å få litt tid å slappe av på nå, selvom jeg jo ikke vet hvor lenge det blir før det braker løs. Jeg håper og tror jeg får et par uker iallefall og det skal bli helt fantastisk. Har vært mye stress og mas på jobb til siste slutt og jeg kjente det godt på slutten. Men er jo rart også og trist å ikke skulle jobbe med gode kollegaer på så lenge. Den siste uka har jeg fått tre blomsterbuketter, babytøy og bringebærblader-te av kollegaer - så jeg føler meg heldig som har så flotte folk å jobbe med. Nå er det rolig morgen med tekopp og god morgen norge, deilig!! Blir nok en etterhvert også Endret 10. september 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 10. september 2010 #420 Del Skrevet 10. september 2010 for permisjon, det er virkelig vel fortjent Pusla Også er det jo bra at du synes det er litt trist å forlate gode kollegaer, for da blir det sikkert helt greit å komme tilbake også. Men det er ikke på en stund, og det blir jammen spennende og koselig å følge med nå Her er det ikke fullt så rolig morgen (men det skulle bare mangle egentlig ), helgevasken står for tur, så jeg må vel bare komme igang med den Men ville ønske deg good start på permisjonen, og riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå