Dine Skrevet 19. oktober 2011 #1281 Del Skrevet 19. oktober 2011 Da skal jeg sjekke med kjørelærer også, men jeg blir med altså Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. oktober 2011 #1282 Del Skrevet 19. oktober 2011 hmm når det passer, ikke sikker om vi drar til svigers den dagen eller dagen før......og nå endrer jo Bumba litt på sovinga si for tiden så i grunn kunne vi tatt det rundt 11-12 og så får hun heller sove der da, ellers blir det ikke før 13 tror jeg hvis hun må sove først......skal høre med mannen når vi har tenkt å dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #1283 Del Skrevet 20. oktober 2011 Bare si fra hva som passer dere jenter, så skal vi ta i mot dere Denne uka synes jeg har vært så laaaaang. Jeg som vanligvis synes tida løper avgårde. Tror det er fordi jeg er trøtt og det ikke har skjedd så mye denne uka, annet enn tidlig opp på jobb, hjem og hente tulla og legge seg tidlig. Men i morgen er det endelig helg, sambo skal jobbe og jeg tenkte å ta med meg sirkuset mitt til foreldrene mine og håpe på litt service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2011 #1284 Del Skrevet 21. oktober 2011 Innom med en til deg og Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1285 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Siebaeo Ikke lett å holde seg oppdatert på alle dagbøkene på KG lenger, det går ganske i ett. Tulla går alene nå Hun har jo tatt noen små steg i tre uker, men ikke villet gå sånn "skikkelig" uten å ha oss i hånda. Men i går tok hun åtte-ti steg mot meg flere ganger og i dag løsna det skikkelig Det skjedde selvfølgelig mens jeg var på vei hjem fra kurs, og sambo ringte og var kjempeglad da Så når jeg kom hjem så gikk tulla stolt mot mammaen sin og hun stabbet rundt her Endret 24. oktober 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. oktober 2011 #1286 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ååå, så gøy! Flinke Tulla! Ikke så lett å holde seg oppdatert når man har full jobb nei Håper jeg får vært med til deg den dagen. Er usikker på om det er lurt av meg å bytte vakt, for da må jeg dra tidlig fra deg, og levere Goffel i bhg før kveldsvakt. Ikke sikkert jeg får byttet heller. Kanskje bedre å heller komme sent? Nå vet jeg ikke når dere skal møtes da, men jeg kan nok dra fra jobb kl 14. Kanskje det blir for sent... Får vente å høre hvilket kl. slett dere avtaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1287 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du kan godt komme litt sent for min del, mendet er jo hyggelig åvære her samtidig med de andre! Du får følge med på tidspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2011 #1288 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror det passer best for meg rundt kl.13 den 31.okt. Er ferdig med kjøretime 12:30. Går det greit for dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2011 #1289 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) For meg passer det fint, for jeg er ferdig på jobb i 14-15 tiden, og da rekker jeg nok å være med litt Endret 25. oktober 2011 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. oktober 2011 #1290 Del Skrevet 25. oktober 2011 ja det passer nok fint for oss, kan hende det blir bittelitt senere for jeg vet ikke akkurat når hun sover om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1291 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er helt fint for oss! Jeg skal på rockeulven på kvelden, tror kl 18, så må bare rekke det. Det går nok greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2011 #1292 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er helt fint for oss! Jeg skal på rockeulven på kvelden, tror kl 18, så må bare rekke det. Det går nok greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. november 2011 Forfatter #1293 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg er sliiiiiten Jeg har hatt fri tre dager nå og burde være uthvilt; har jo hatt to netter uten tulla i det siste også. Men jeg tror det blir for mye med full fart på jobb og mye som skjer på fritida også. Jeg vil jo gjerne være sosial og ha planer når vi har fri, både fordi det er hyggelig og også for tulla sin skyld. Men jeg ser nå at jeg må finne en annen balanse, for jeg vil ikke få "sammenbrudd" heller. Men ellers er alt bare fint Igår hadde tulla og jeg feriedag, vi koste oss her hjemme og fikk hyggelig besøk av Neytiri og Bumpa, Pupsilure og Goffel. Det var veldig koselig, er glad for at jeg fortsatt har kontakt med flere her inne fra Og tulla koste seg veldig, hun går så fint nå,nå reiser hun seg alene fra gulvet også og da går hun nesten hele tiden. Ikke mye hun bryr seg om å krabbe nå. Hun ble liksom så stor jente med en gang I kveld får vi kaffebesøk av et vennepar og jeg kjenner at jeg egentlig bare vil gå under dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 7. november 2011 #1294 Del Skrevet 7. november 2011 Bah.. Vet hvordan det føles å være sliiiiten med altfor lite tid og altfor mye jobb og planer. Døgnet skulle hatt minst 5 timer ekstra. Håper du er litt mer uthvilt og opplagt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1295 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Tinio Alle ære til deg som har to Jeg synes det er ganske slitsomt med et barn, en stor hund og lederjobb. Og en samboer som av og til er som et barn ekstra Jeg er fortsatt sliten, tror jeg egentlig bare må venne meg til å ha det sånn. For det er jo en ny hverdag for oss og ulempen med å vente til man er godt voksen med å få barn er vel at man er så vant til å kunne gjøre som man vil. Særlig i forhold til jobben og lengden på dagene og sånt. Å hele tida måtte planlegge når jeg skal komme og gå hjem igjen ut fra barnehage og turnus, er uvant. Men det skal nok gå seg til etterhvert. Og jeg håper på bedre jobbsituasjon snart, det er nok nøkkelen, tror jeg Ellers er alt bare fint i pusla-heimen Tulla har hosta endel i helga, særlig på nettene, men har vært i fin form i barnehagen i dag. Sambo har fått manneforkjøla, så jeg håper han overlever Men vi har det fint alle mann om dagen, altså Endret 7. november 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 7. november 2011 #1296 Del Skrevet 7. november 2011 manneforkjøla, den synes jeg var bra Pusla de har jo ikke samme forkjølelse som oss damer må vite Håper du får en bedre jobbsituasjon snart og at ting går seg til. Godt å høre at dere tre har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1297 Del Skrevet 8. november 2011 kospia I dag har jeg en rolig morgen her hjemme før jeg skal på jobb. Jeg skal sove hos søs i natt, for jeg skal ut og spise med kollegaene mine og da er det veldig greit å slippe å dra helt hjem. Så da var det ekstra koselig å være litt sammen med tulla på morgenen i dag Nå er hun levert i barnehagen og jeg skal ta en kopp kaffe med skjønnemannen før jeg drar. Lat morgen på en tirsdag var igrunn ganske digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. november 2011 Forfatter #1298 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg er så utrolig sliten og trøtt om dagen Det er fryktelig slitsomt på jobb nå og det derre personalansvaret mitt ønsker jeg igrunn ditt pepper'n gror akkurat nå Jeg vet ikke hva som har skjedd siste året, men når jeg kom tilbake fra permisjon og utover høsten har jeg jo nesten endt opp som barnehagetante Det er virkelig ikke gøy og jeg aner ikke hvordan jeg skal få snudd ting til de bedre. Men jeg har iallefall ferie i morra Det skal bli ufattelig godt å ha en ekstra fridag, jeg må lade litt batterier nå. Også koser jeg meg veldig med tulla om dagen, det hjelper jo mye å ha en så fin familie å komme hjem til Tulla prater masse nå og det kommer mer og mer ord nå. Ikke at hun akkurat kan prate enda, men hun sier nå mamma, pappa, oi, hei, heihei, nei og nam. Korte, greie ord De kommer på riktig plass nå også, så det er jo absolutt mye som skjer om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. november 2011 #1299 Del Skrevet 11. november 2011 Uff, høres ut som en slitsom jobbsituasjon, forstår godt at det sliter deg ut. Håper du får en alle tiders langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. november 2011 Forfatter #1300 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Tusen takk mocci Feriedagen min i dag har vært veldig fin Jeg sto opp med tulla i dag, som ville starte dagen kl 5.30, men det er kjempekoselig på morgenene da, hvor det er stille utenfor vinduene og tulla er i supert humør. I halv-ni-tida leverte vi henne i barnehagen og så dro vi og fikk handlet og ordnet litt diverse. Også har jeg sovet litt på sofaen, fått ordnet litt med kalendre og andre fotogaver til jul og sånt. Og så hentet vi sammen i tre-tida. Det var første fridagen min jeg ikke har hatt tulla her hjemme med meg, men jeg følte at det var nødvendig denne gangen. Jeg må få hentet meg inn litt nå som jeg er så sliten. Men jeg har nå hatt mye tid med henne likevel i dag, synes jeg og så har vi jo hele helga sammen Nå skal jeg bla tilbake i dagboka mi her og sjekke ut litt diverse tidspunkter på når tulla har gjort ting for første gang og sånt. Jeg tenkte å få det med i fotoboka jeg lager nå, som vil fungere som et album. Jeg skal skrive inn vekt og lengde også, for det er jo litt artig å se tilbake på, og særlig hvis tulla selv får barn en dag. Endret 11. november 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå