Tinio Skrevet 15. august 2011 #1201 Del Skrevet 15. august 2011 Gratulerer med barnehageplass! Det var kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1202 Del Skrevet 15. august 2011 Takk jenter Vi har hatt problemer med pc'ene hjemme i det siste, så de siste to ukene har vi vært uten internett her Så jeg har snik-surfa litt på jobben Men i dag kom en kompis av samboeren og fikk ordna den ene pc'en iallefall, så vi kommer oss på nett. Man gjør seg jo så avhengig av internett også!! Skulle inn for å betale noen regninger nå, men måtte jo innom KG først Dagene flyr avgårde nå som jeg er på jobb igjen, men det går ganske greit. Jeg tenker endel på at tulla mi snart skal i barnehagen og at vi skal få oss en ny rutine på hverdagene. Tror det blir endel stress for å få det til med sambos turnusjobbing og min reisevei og elendig busstilbud. Men det kommer nok til å gå fint. Tror tulla vil trives jeg, hun er jo ei sosial lita frøken Tulla har virkelig utvikla seg denne sommeren. Hun er skikkelig aktiv nå, skal bare reise seg og gå rundt med oss hele dagen. Så nå blir vi krokrygga her Når jeg kommer hjem fra jobb, henger hun på meg hvert minutt til hun legger seg da, men jeg synes det er koselig jeg - jeg må jo virkelig utnytte tida nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2011 #1203 Del Skrevet 19. august 2011 Ta vare på denne tiden De utvikler seg med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. august 2011 Forfatter #1204 Del Skrevet 19. august 2011 Takk Milla I dag har jeg hatt skikkelig fredagsfølelse igjen, det er et år siden sist egentlig. Alltid digg med helg da, men ekstra godt nå som jeg har lagt en travel arbeidsuke bak meg I dag fikk tulla prøve seg på fingermaling for første gang. Vi hadde handla inn papirrull, heldekkende smekke, voksduk og maling; og jeg gleda meg skikkelig, var sikker på at tulla ville elske det. Vel, det gjorde hun ikke Jeg vet egentlig ikke helt hva som var problemet, det virka som hun synes det var spennende med en gang. Men så forsøkte jeg å vise henne litt og dra hennes og mine hender utover papiret og da freaka hun fullstendig ut. Hun gråt så høyt og lenge at jeg nesten begynte å lure på om hun hadde vondt noe sted. Tror kanskje det ble litt mye på en gang for henne med begge hender utover malinga Hun er jo litt forsiktig av seg og kan bruke lang tid på å finne ut av ting med å pirke med den ene fingeren. Jeg er litt sur på samboeren nå Han koser seg hjemme, men synes nok det er slitsomt. I dag har han vært i skikkelig ekkelt humør, men det er selvfølgelig bare min skyld Litt forståelse for at jeg også er trøtt og har lange dager hadde gjort seg!! Så nå rømte jeg opp i 2. etg med pc'en litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. august 2011 #1205 Del Skrevet 21. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. august 2011 Forfatter #1206 Del Skrevet 21. august 2011 Dine Og så var helga straks over, det gikk jo fort og nå er det tidlig opp igjen fem dager Vi har kost oss veldig da, er fint å ha hele dager med tulla I går var vi hos søs en tur og lekte på lekeplassen ved siden av der hun bor. Det er en veldig fin lekeplass med både en liten sklie tulla kunne teste ut, babyhuske og masse morsom sand. Tulla ålte seg leende bortover i sanda og jeg vet ikke om det var noe sted på kroppen hun ikke hadde sand Vi rakk også et kafebesøk før vi ble henta av skjønnemannen. I dag har vi vært på middagsbesøk hos skjønnemannens tante og det har jeg aldri vært før; det er som regel vi som ber henne til mat. Jeg har hørt rykter om kokkekunsten hennes; den skulle visst være en opplevelse av det litt dårlige slaget Jeg kan vel bekrefte at hun ikke kan lage mat Hun klarte å servere de tre tingen jeg ikke liker; kabaret med erter i (liker ikke aspik og ikke erter) og noe med tunfisk i. Vi bare fniste da, for vi hadde veddet litt på forhånd om hva vi skulle få Det var koselig uansett, hyggelig å komme bort også Tulla har det fint om dagen, men hun får to tenner og er litt ustabil i humøret. Vi ser at hele gommen hennes opp er hoven, så det er nok flere tenner opp på gang også. Og i dag kom snørra, det er et sikkert tegn på tenner. Og nå skriker hun i søvne og papapen fortviler, så jeg får løpe ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. august 2011 Forfatter #1207 Del Skrevet 22. august 2011 Det var tennene som plaget henne i går kveld, stakkar. Hun skrek og skrek i over en halvtime, men så fikk vi roet henne og hun sovna heldigvis fint tilslutt. Får så vondt av henne når hun har det vondt Fint vær i dag, så etter jobb har vi kost oss ute. Middagen ble spist på verandaen, jammen ikke ofte vi har fått gjort det i sommer! Og så koste vi oss ute, tulla og jeg, mens samboeren malte rekkverket. Vi har en liten fri-tomt ved siden av her som det er mose, trær og fjell på, morsomt for tulla å utforske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2011 #1208 Del Skrevet 23. august 2011 Hurra for 11mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. august 2011 #1209 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hurra for 11 mnd! En mnd til hun er 1 år!! Håper tannpinen er bedre i dag. Endret 23. august 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. august 2011 Forfatter #1210 Del Skrevet 23. august 2011 Tusen takk jenter Tenk at tulla er 11 mnd, det hadde ikke jeg tenkt på engang før jeg så innlegget til Milla Vi har begynt å tenke bursdagsfeiring, selvom jeg ikke akkurat planlegger noen sånne fancy kaker som Pupsilure og Siebaeo gjør. Jeg får nok finne mitt eget ambisjonsnivå Tulla har bursdag på en fredag, så familien til skjønnemannen kommer inn da tenker jeg. Så blir det familie-lag på lørdag og noen venner skal bes hit på søndagen. To av mine venninner med familier er på ferie da, så det var litt synd. Så håper de andre vi ønsker å be kan komme nå da I dag har jeg vært innom der mamma jobber etter min jobb, for hun jobber for en sportsbutikk og har personalrabatter. Så da fikk vi tak i støvler, regntøy, HellyHansen-jakke og fleece-dress til barnehagestarten. Mamma betalte jakka og dressen, så vi er heldige Og nå trenger vi ikke sånn kjempemasse, tenkte å ønske oss resten til bursdagen. Vi trenger litt ulltøy, lue og votter. Ellers er det meste i boks. Vinterstøvler da, men det må jo ikke være på plass med en gang. I natt sov jeg faktisk fra kl 22.30 til kl 6 i et strekk Jeg får sove i fred nå, siden jeg skal på jobb, men jeg ligger alltid endel våken og tenker på jobben også flyr jeg hele tida på do. Men i natt sov jeg sammenhengende for første gang på flere år. Skikkelgi digg Satser på gjentakelse i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. august 2011 #1211 Del Skrevet 23. august 2011 hipp hurra for 11 måneder!! om bare 1 måned har du en 1 åring i hus.... wæææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. august 2011 #1212 Del Skrevet 24. august 2011 Hurra for 11 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2011 Forfatter #1213 Del Skrevet 24. august 2011 Takk jenter Blæ, i dag sliter jeg maks med motivasjon på jobb Vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom denne dagen, men det skal vel gå på et vis. Første steg er vel å komme meg ut av KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2011 Forfatter #1214 Del Skrevet 24. august 2011 Når jeg kom hjem fra jobb i dag, hadde samboeren vaska klær Vi har bodd sammen i fire og et halvt år nå og han har ikke rørt en klesvask siden den gang, faktisk. Og det bar jo dagens vask preg av Han hadde slengt inn hvitt tøy, håndklær og mørke klær sammen. Selvfølgelig ble det hvite grått, men han kunne bare ikke skjønne at jeg fikk meg til å klage altså Han er jo flink som prøver nå som han er hjemme da. Men jeg tror jeg skal beholde klesvask som min jobb framover ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. august 2011 Forfatter #1215 Del Skrevet 25. august 2011 Litt blanda følelser i kveld, i morra reiser jeg rett til flyplassen fra jobb; sambo og jeg skal i bryllup i helga. Det blir koselig da, vi gleder oss veldig Vi skal bo på hotell hele helga og bare være kjærester Men jeg kommer til å savne tulla masse - jeg drar jo så tidlig på jobb at nå ser jeg henne ikke før søndag kveld. Det er veldig viktig med helgene nå, merker jeg, siden jeg ikke ser henne så mye på hverdagene når jeg jobber. Så litt trist å miste denne helga, men det kommer mange muligheter til å ha kvalitetstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. august 2011 #1216 Del Skrevet 26. august 2011 Hva er det med mannfolk, sier det seg ikke selv at mørkt og lyst ikke kan vaskes sammen... eller alt hvitt og et par røde sokker Skjønner meg ikke på det :gjeiper: Kos dere i bryllup og med kjærestehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2011 #1217 Del Skrevet 28. august 2011 Har dere kost dere i bryllup? Hvordan har det gått å være borte fra tulla? Har hun kost seg? Skjønner godt du vil ta ekstra vare på helgene.. Heldigvis er det 52 av de i året :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. august 2011 Forfatter #1218 Del Skrevet 28. august 2011 Milla og Dine Vi har hatt en kjempefint helg Vi reiste på fredag ettermiddag og møtte skjønnemannens søster, hun tok også hele helga på hotell. Så fredags kveld var så koselig, vi tre fikk pratet masse sammen, spist god mat og tatt noen drinker i hotellbaren. Og i går formiddag før vielsen var svigerinna mi og jeg en tur og shoppet litt og gikk litt rundt Bryllupet var også kjempekoselig, masse morsomme gjester og så god stemning. Det var masse-masse taler, men alle var faktisk gøyale og jeg kjedet meg ikke, selvom jeg ikke kjente så mange. Jeg gikk ganske tidlig til hotellet da, mens samboeren kom litt utpå natta. Også sov vi helt til kl 10 idag Det var skikkelig digg!! Det har gått veldig fint med tulla og barnevaktene også Søs hadde henne her hos oss fra fredag til lørdag og så har hun vært hos foreldrene mine fra i går til i dag. Hun har vært blid og fornøyd og som hun alltid er, har jeg inntrykk av. Så vi er heldige, som har så villige barnevakter som kjenner henne godt Var herlig å se henneigjen da Så nå har vi hengt oppå hverandre til hun skulle legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2011 #1219 Del Skrevet 28. august 2011 Så bra dere alle har kost dere! Og dere koser dere helt sikkert ekstra mye når dere vet tullemor koser seg der hun er og med de hun er sammen med. Det er så viktig, for da slapper man bedre av. Sove til 10 høres nyyyydelig ut Håper du får en fin dag på jobben i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. august 2011 #1220 Del Skrevet 30. august 2011 innom å titter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå