pusla Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #1181 Del Skrevet 10. juli 2011 Herlige babyer Tulla skrek i panikk istad, som venta, så jeg måtte snu henne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. juli 2011 #1182 Del Skrevet 11. juli 2011 ja jeg har også sett den sovestillingen i krabbestilling, eller riktigere sagt med hodet gravet i ene hjørnet, hendene rett under overkropp og rumpa rett til værs! Ja det var vel kanskje en litt mer riktig beskrivelse enn krabbestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juli 2011 #1183 Del Skrevet 14. juli 2011 Kjenner til det med å "gnufle" hodet opp i kanten av sengen, Mathilde begynte med det for noen uker siden. Hun aker seg oppover i sengen og inn i hjørnet på sprinkelsengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. juli 2011 #1184 Del Skrevet 18. juli 2011 Dine var en tur innom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #1185 Del Skrevet 18. juli 2011 til dere som har vært innom. Her er det krise, for lap-topen er syk Det ser ut som vi må reinstallere alt sammen, noe verken sambo eller jeg er i stand til. Vi er ikke så gode på sånne datating Så nå får jeg bare brukt den stasjonære pc'en som er i 2. etg, så det blri etter tulla har lagt seg for kvelden. Noe som egentlig er helt greit og det blir nok sånn framover uansett Sommerdagene flyr avgårde, tulla og jeg kom hjem fredagen etter noen herlige dager sammen med søs på slektsstedet. To tanter og onkler var også der og vi koste oss masse. Vi var på stranda to dager og tulla fikk sitti litt i vannet og lekte med bøtte og spade. Hun storkoste seg Ellers er tulla blitt litt mer krevende de siste dagene. Hun har jo fram til nå ligget mye alene på gulvet og lekt og trivdes godt med det. Nå skal vi helst sitte på gulvet med henne og hun skal klatre på oss og henger seg fast i buksebena våre Særlig mamma da, hun er blitt så klengete og sutrete! Hun som kunne gå dager uten særlig gråt, kan nå gråte og sutre for den minste ting. Jeg antar det er en fase nå, det skjer jo enormt mye og hun har vel litt separasjonsangst også, kanskje? Uansett så har jeg måttet omstille meg litt; jeg får ikke gjort noe annet når jeg er med tulla og sånn er det nå. Når jeg innså det så går det mye bedre selvom jeg blir tullerusk av sutringa innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. juli 2011 #1186 Del Skrevet 19. juli 2011 Høres kjent ut, sånn er Goffel for tiden også. Men det har blitt litt bedre i det siste. Fant fotografering til deg Min lenke Eller var det ikke du som lette etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #1187 Del Skrevet 19. juli 2011 Takk Pupsilure Jo, er vi som ser etter fotograf til tulla i løpet av høsten I dag har tulla vært i godt humør igjen Tror det er en tann som har plaget henne også, for nå kan jeg skimte noe hvitt på vei nede. Det blir tann nr tre, alle nede så langt. Skjønnemannens nevø på 17 år har vært her med oss i en ukes tid nå, i forrige uke var gutta og vofsen på fisketur da. Og nå har han vært her hjemme hos oss noen dager, til vi drar ned til skjønnemannens søster i morgen. Vi skal være der i halvannen uke, så det blir jo spennende å være såpass lenge. Men jeg tror det blir koselig. Vi skal jo bo hos søstra hans og ikke svirgermor, så da er det litt greiere Jeg håper tulla vil sove godt på nettene der nede, når vi var borte forrige uke merka jeg at hun sov dårligere når hun er på samme rom som meg. Men så var det disse bekymringene som aldri ble noe av da Vi får ta det som det kommer Ha fortsatt fine sommerdager til dere som måtte kikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. juli 2011 #1188 Del Skrevet 20. juli 2011 Håper dere koser dere på en liten ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. juli 2011 #1189 Del Skrevet 20. juli 2011 Kos dere på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. juli 2011 #1190 Del Skrevet 20. juli 2011 God tur til dere! Håper tulla sover godt om natten og at dere får slappet av og kost dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 31. juli 2011 #1191 Del Skrevet 31. juli 2011 Så lenge siden jeg har skrevet her ,at du hadde falt ut av mine innlegg Håper dere har hatt en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2011 #1192 Del Skrevet 2. august 2011 Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. august 2011 Forfatter #1193 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Dine, Pupsilure, Tinio, HopsiDeisi og Milla Jeg lever og vi har det fint altså Ferien var kjempefin, mye bra vær og masse sosialt og morsomt for tulla også. Og på onsdag begynte jeg på jobb igjen Her er det veldig stille da, så jeg tillot meg en kjapp KG-runde mens jeg starter opp med kaffekoppen. Skal bli gøy når medarbeiderne mine og andre kollegaer kommer tilbake fra ferie Tulla koser seg hjemme med pappaen og det går veldig fint Men det er en stor overgang fra rolige dager med vesla til å stå opp 5.30 og ikke kunne slappe av før kl 20 på kvelden igjen. Så jeg trenger litt tid til å venne meg til dette, merker jeg. Endret 5. august 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. august 2011 #1194 Del Skrevet 7. august 2011 Synes tiden har gått så fort når jeg leser at du og flere er begynt i full jobb igjen. Flott at det går bra med pappaen og frøkna hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. august 2011 #1195 Del Skrevet 7. august 2011 Innom og overleverer en Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. august 2011 Forfatter #1196 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Milla og Siebaeo Vi har fått barnehageplass De ringte fra den private barnehagen i nærheten her i dag og siden noen skal flytte, får tulla plass fra 19. september alt Det er ti dager før pappapermisjonen er over og da får jo tulla en myk overgang også med korte dager. Og jeg kan ta det litt piano ut året, siden jeg har mye fri tilgode jeg trodde jeg måtte ta ut i november og desember. Så nå er vi happy Endret 8. august 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. august 2011 #1197 Del Skrevet 8. august 2011 Gratulerer med barnehageplass :hoppe: Det er virkelig en overgang å begynne på jobb igjen ja, men man blir vant til det overraskende fort følte ihvertfall jeg Så bra at det går fint med Tulla og pappaen hjemme Ha en fortsatt fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. august 2011 #1198 Del Skrevet 9. august 2011 Gratulerer med barnehageplass! Det ordner seg for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. august 2011 #1199 Del Skrevet 9. august 2011 Hurra for barnehageplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. august 2011 #1200 Del Skrevet 15. august 2011 Gratulera så masse med barnehageplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå