cypress Skrevet 18. mars 2011 #961 Del Skrevet 18. mars 2011 Håper dere får en hyggelig dåp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mars 2011 #962 Del Skrevet 19. mars 2011 Innom for å oppdatere meg på livet i puslaheimen. Kjenner godt til det å være sliten og underernært på søvn=kort lunte=det skal lite til før det blir amper stemning Men som hun du kjenner sier, det går over, og blir bedre Må litt av tulla di som ikke passer i dåpskjolen. Håper bildene av henne i arvekjolen blir fine, og at kjolen dere fikk låne gjør jobben ellers. Håper dere får en fantastisk fin dåpsdag og feiring av lille tulla som har beriket livet deres i snart et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #963 Del Skrevet 20. mars 2011 Takk cypress og ilja Da er dåpen vi har tenkt på så lenge overstått. Og det har gått veldig fint Vi har hatt koselig besøk av familien til skjønnemannen og i dag var vi 13 stk her hjemme. Siden tulla er 6 mnd snart og et ganske stort dåpsbarn, var jeg litt nervøs for hvordan det skulle gå i kirken. Hun ligger ikke akkurat rolig på armen og sover lengre, for å si det sånn Men det gikk utrolig bra, tulla var uthvilt og hadde spist før vi dro, så hun satt med store øyne og kikka. Og dagens leketøy er sløyfebåndet på kjolen Det var stas å putte i munnen! Når dåpsdelen startet, sovnet hun på armen min, men vi var nr 7 i rekka, så hun rakk å ta en liten lur. Og var blid når presten døpte henne Selskapet hjemme gikk veldig fint, til tross for mangel på kjøkken. Vi har fått masse hjelp, så jeg føler ikke at det har vært slitsomt sånn sett. Pappa sto på vaskerommet og vasket opp alt serviset i utslagsvasken - snille mannen Siden familien til skjønnemannen har lang reisevei, dro de i fire-tida, mens min familie ble igjen en stund til. Og tulla har fått så mye fint! Endel penger og masse fine gaver, ikke noe likt heller, så vi slipper å bytte. Nå har vi krasja på hver vår sofa, litt sliten nå. Og neste uke blir spennende, da skal kjøkkenet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. mars 2011 #964 Del Skrevet 20. mars 2011 Gratulerer med dåpsdagen til Tulla! Så bra at alt gikk så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mars 2011 #965 Del Skrevet 20. mars 2011 Gratulerer med dåpsdag Så bilde på FB,søt var hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 #966 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med vel overstått dåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 #967 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dåpsdagen, og så fint at alt gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 #968 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med overstått dåpsdag! Så bra det var vellykket! *Note to self, ringe ang dåpslokale* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2011 #969 Del Skrevet 21. mars 2011 Hørtes ut som en fin dag Så de fine bildene på facebook, nydelig dåpsbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 21. mars 2011 #970 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med vel overstått dåpsdag, så bilde av tulla og dere på FB. Dere er en flott familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #971 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Tinio, HopsiDeisi, mocci, Pupsilure, Dine, Milla og kospia Tusen takk for gratulasjoner og gode ord I går ettermiddag hadde vi besøk av to venninner med sine menn og barn her, så vi fikk spist opp en del av restene. Vi hadde jo koldtbord og på søndag før vi skulle spise, var jeg helt sikker på at det var for lite mat - jeg var rimelig stressa, for å si det sånn Det gikk selvfølgelig bra - i går etter at syv voksne og et par barn hadde forsynt seg av restene, var det jaggu endel igjen Så øyemålet mitt er vel ikke helt på topp! I dag er det nydelig her og jeg skal trille på barseltreff. Jeg må beregne god tid i dag, for fortauene er fryktelige nå. Men snart smelter det og da blir det bra Etter treffet skal pappa hente oss, da skal tulla, vofs og jeg bo litt hos mamma og pappa igjen. I dag tidlig kom elektriker og senere i dag kommer kjøkkenet. Og i morgen starter de å montere Så da rømmer vi huset til alt er oppe, de skal visstnok bare bruke et par dager. Skal bli deilig å få kjøkkenet sitt tilbake, det er ganske slitsomt å leve i sånn kaos. Men det har gått veldig greit da også er jeg jo så heldig som har foreldre i nærheten som jeg alltid er velkomme hos Endret 22. mars 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #972 Del Skrevet 23. mars 2011 Tulla er 6 måneder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. mars 2011 #973 Del Skrevet 23. mars 2011 Hipp hurra for Tulla ida´ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. mars 2011 #974 Del Skrevet 23. mars 2011 Jøss, et halvt år allerede! Hurra for Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. mars 2011 #975 Del Skrevet 23. mars 2011 Grattis med tullas 1/2 års dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 23. mars 2011 #976 Del Skrevet 23. mars 2011 hurra for tulla som har blitt 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2011 #977 Del Skrevet 24. mars 2011 Litt sent ute, men hurra for 6 mnd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #978 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Takk jenter Jeg har blitt syk Kjempedårlig i magen og løp på toalettet i hele går, men heldigvis kasta jeg opp bare en gang Søstra mi er også syk, så nå spekulrer vi fælt på hva det kan være. Hun mener det er maten fra restelaget på mandag, men jeg har ikke spist det hun tror det er, så jeg tipper noe omgangssykegreier. Tulla er heldigvis i fin form foreløpig iallefall. Jeg er jo hos foreldrene mine nå og mamma skal operere et kne i dag, så vi var redd for at hun skulle bli smittet i går. Men det ser ut til å ha gått bra Kjøkkenet vårt ble ferdig satt opp i går kveld Montøren ønska å gjøre seg ferdig på en dag, vi trodde det ville ta to. Nå gjenstår rørlegger og elektriker før kjøkkenet er klart til bruk Og det blir kjempefint Nå sitter jeg bare her og lengter etter at tulla skal bli trøtt, så jeg kan slappe av litt. Føler meg ganske slapp i dag. Heldigvis skal pappa være her i dag, så han kan ta seg av både meg og mamma, tulla og vofs, stakkars mann Endret 24. mars 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. mars 2011 #979 Del Skrevet 24. mars 2011 Hurra for tulla som er 6mnd! Masse god bedring til dere alle, høres ut som faren din må tiltre i rollen som sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. mars 2011 #980 Del Skrevet 24. mars 2011 Nydelige bilder av tulla på FB Så stor hun blir - tiden flyr jo avgårde!! Håper dere får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå