MissLille Skrevet 6. august 2010 #381 Del Skrevet 6. august 2010 Hmm, har visst hatt litt sommerferie fra KG jeg, men har vært innom nå og da, og også for å holde meg oppdatert i boken din Pusla Høres deilig ut med hotellhelg, du må ha en riktig god helg og kose deg masse (så skal jeg tusle ut av KG for å gjøre litt helgevask, så jeg også kan kose meg i helgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. august 2010 #382 Del Skrevet 9. august 2010 Får håpe babyen legger seg riktig før fødselen, ellers går det sikkert greit. Får håpe dere hadde en fin helg. Greit å unne seg litt sånt før fødselen, kan bli en stund til neste gang dere har mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. august 2010 #383 Del Skrevet 9. august 2010 Håper du har hatt en fin helg på hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. august 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 9. august 2010 MissLille: koselig å se deg her inne igjen Jente79: babyen har god tid til å snu seg enda og fortsatt litt plass, så jeg tar det med ro. Og det går jo fint med de som ikke fødes "rett vei" og, så foreløpig streser jeg ikke med det dream: Helga med søs var helt perfekt Vi var jo så heldig med været og; perfekt sommervær hele helga. Så vi har vært masse ute og kost oss langs sjøen; sitti på brygger og bare slappet av og spist god mat. Fikk tilogmed bada i sjøen, selvom det var mest fordi jeg ikke ville være pysete Hotellet var kjempefint da, deilig å unne seg litt sånt innimellom ( for søs' kontakter, så vi fikk det til en veldig bra pris og ). Ny arbeidsuke i dag og jeg begynner virkelig å føle meg gravid Magen min vokser jevnt og trutt (når jeg kom hjem i går, syntes skjønnemannen at den hadde vokst i helga ) og nå synes jeg den begynner å bli i veien. Det er vondt å sitte på kontorstolen, et pes å bøye seg ned og i det hele tatt. Men alt i alt føler jeg meg på topp og har ingenting å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. august 2010 #385 Del Skrevet 9. august 2010 Det hørtes ut som en koselig helg Den magen ja, den er i veien! Mannen måtte ta på meg sandaler i går, fordi jeg ikke kom til selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. august 2010 #386 Del Skrevet 10. august 2010 Det hørtes ut som en fantastisk deilig helg, også heldige dere var med været Flott at du føler deg i fin form, selv om magen er litt i veien. Gleder meg til å få skikkelig gravidmage jeg.. selv om jeg sikkert kommer til å bli lei den som de fleste andre, og når babyen er født kommer jeg til å savne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. august 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Milla: Jeg har hatt et sånn elske-hate-forhold til magen egentlig, særlig når den først begynte å vokse. Følte at folk kikka på meg og jeg følte meg mer halv-feit enn gravid. Det er også veldig rart at magen som man vanligvis får ha for seg selv, er noe alle nå har lov å kommentere og kikke på og noen tar jo på den også! Men nå som den er stor og tydelig gravid-mage er det mer og mer koselig Også er det jo så mye liv inni der at man må jo bare like det :rødme: Så gled deg til du får mage og kjenner liv inni der, for da blir det så mye mer virkelig liksom! Jeg har jobba hjemmefra i dag og det har vært godt. Slipper å styre med buss og jeg kan sitte litt mer variert. De siste to dagene har det å sitte på en vanlig stol vært skikkelig ubehagelig, så jeg lurer fælt på hvordan det skal bli å jobbe framover. Men jeg får bare variere litt, så går det sikkert bra! Litt småplager får man tåle! Endret 10. august 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. august 2010 #388 Del Skrevet 16. august 2010 Pusla Nå måtte jeg bare innom deg en tur. Tenkt mye på deg, men vært mye travel i det siste. Håper babyen legger seg riktig før h*n skal ut i verden. Du skal være stolt av magen din, og alle de som skal kjenne og som ikke har noe med det, forteller du bare at du ikke liker det. LSK, forbigår jeg i stillhet akkurat nå Ha en fin dag(uke) Pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 16. august 2010 #389 Del Skrevet 16. august 2010 pusla Innom for å lese hvordan det går med deg Så flott å høre at du trives med din gravide mage, tenker det er bra med liv der inne nå. Synes det er flott å se på gravide mager jeg, tenke på at de bærer på et nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. august 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 18. august 2010 Ulva og kospia: Forsøker å henge med litt her på KG, men det skjer endel om dagen, så jeg har vært litt passiv i egen bok. Med stress på jobb og endel som skjer på fritida, så begynner jeg å kjenne at jeg vel nærmer meg definisjon høygravid. Magen vokser så jeg nesten kan se det, kvalmen har kommet tilbake, søvnen er så som så også har jeg begynt å slite med å sitte. Men dette er jo småting og jeg har ikke vondter i kroppen ellers. Så jeg forsøker å kose meg disse siste ukene Og her er magen min nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. august 2010 #391 Del Skrevet 19. august 2010 Aaaw søte magen, begynner å bli litt størrelse på den nå. Kjipern at diverse plager har dukket opp igjen, men hang in there Girl, ikke lenge igjen nå!! (lett for meg å si. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 19. august 2010 #392 Del Skrevet 19. august 2010 Så fin mage du har :rødme: Det er tungt å være gravid nå på slutten, så det er viktig at du tar det med ro på jobben og ikke stresser for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2010 #393 Del Skrevet 19. august 2010 Så fiiiiiin gravidmage :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. august 2010 #394 Del Skrevet 20. august 2010 Fine, fine magen :rødme: Skjønner at det begynner å bli tungt , men nå er det ikke lenge igjen pusla Ha en riktig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. august 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 23. august 2010 mocci, Superlilje, Milla og kospia: , takk for gode ord og litt pene ord om magen er jo heller aldri feil Jeg er sliten og i følge manges definisjon er nå også høygravid. Og sånn føles det også Formen er bra da og det nærmer seg jo permisjon også. For å forebygge full kollaps på slutten her, så har jeg fått 20% sykmelding, noe som jeg håper skal hjelpe litt. Jeg blir litt stressa med tanke på at jeg skal gjøre det samme på mindre tid, men det er godt å vite at jeg kan ta litt kortere dager og. I helga hadde vi besøk av skjønnemannens mor, søster og nevø og det var kjempekoselig. Men etter helga har jeg virkelig skjønt at familiene våre har planer og forventninger til tida etter fødsel. Jeg har tenkt så enkelt som at min familie nok får se babyen tidligere enn skjønnemannens familie, for de bor jo rett ved her og kan komme innom korte turer. Mens svigerfamilien jo må overnatte og dermed heller vil bliher litt lenger, men ikke før jeg/vi er klare for det. Men så skjønner jeg jo at svigermor blir veldig skuffa over dette, særlig når planene hennes om å besøke på sykehuset ryker fordi det ikke er lov der jeg skal føde. Dette gnager meg litt, for jeg vil jo at alle skal få hilse på babyen, men jeg orker ikke ha besøk boende her den første tida. Jeg ønsker jo å bli kjent med babyen og finne litt rutine først. Når jeg prata med skjønnemannen om det i stad, mener han at familiene våre må få se babyen likt og at min familie får vente med å besøke oss til vi er klare til at hans familie kan komme. Dette virker ikke logisk for meg og jeg kjenner at jeg blir dratt i litt ulike retninger her. Jeg klarer ikke gjøre alle fornøyd her, uten å gå på akkord med mine ønsker tror jeg Dette synes jeg ikke er noe kjekt! Hvis noen av dere kloke jentene har noen ord eller råd om dette, så vil jeg gjerne høre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. august 2010 #396 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg tenker som så at jeg definitivt ikke hadde tatt imot besøk før jeg følte meg klar for det, og spesielt ikke overnattingsbesøk, man trenger ikke det på toppen av alt det andre. Hvis svigers insisterer på å komme på besøk, kan de ikke overnatte på hotell da ? Uansett syns jeg de burde respektere dine ønsker no matter what. Og har det virkelig så mye å si hvem av familiene som ser babyen først?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. august 2010 #397 Del Skrevet 24. august 2010 ja,det er jammen mye man skal bekymre seg over her er det motsatt problem,mine bor lengst vekk,en time,så ikke behov for overnatting,men likevel langt nok til at det ikke kan bli en 10 min titt liksom. og jeg vet at jeg helt klart er klar for å se mine først,men det skjønner ikke min mann helt heller, men hallo,det er ikke de som skal gjennom en fødsel,og er sliten etterpå! synes man i utgangspunktet ikke skal ta imot besøk før man er klr,og selv velge fra hvem,men det er vel umulig uten å lage bråk. men svigerfamilien din må vel kunne overnatte på hotell elller noe?skjønner ikke at folk ikke kan tenke litt selv jeg,de har jo selv fått barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 24. august 2010 #398 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg synes ihvertfall det blir rart om din familie som bor i nærheten ikke skal få komme innom en liten tur bare fordi hans familie bor langt vekke. Jeg vet ihvertfall at jeg vil føle meg mer komfortabel med å ha min familie på besøk i begynnelsen enn svigerfamilien, og overnattingsbesøk hadde vært uaktuelt ihvertfall den første måneden. Men her bor min familie 50 minutter unna og hans 15, så overnatting er ikke noe spørsmål uansett. Jeg skjønner godt at mannen din vil at hans foreldre skal få se babyen med en gang, men det er du som skal gå gjennom en fødsel. Man føler seg jo sikkert ikke helt på topp når man har smerter i underlivet, blør, og skal prøve å få inn ammerutiner. Det ble kanskje litt rotete, prøvde bare å få frem hva jeg tenker om saken. Håper dere finner ut av en grei løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2010 #399 Del Skrevet 24. august 2010 En stund før vi står opp i den situasjonen. Men... Her kommer svigers fra vestlandet på besøk når den lille kommer til verden. Men de er slik at de legger seg inn på hotell, uten å engang spørre om de kunne få overnattet her (selv om vi ikke har allverdens med plass) så heldig der. Synes man skal ta imot besøk når man føler seg klar for det, og forhåpentligvis har de besøkende såpass mye forstandighet at de ikke blir værende i timesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. august 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 25. august 2010 Tusen takk for svar, jenter! Dere er flotte Har fått flere råd om å la svigermor bo på hotell og det er jo en god løsning, men det er nok totalt uaktuelt. Jeg tror skjønnemannen hadde fått slag om jeg foreslo det altså Han er den mest gjestfrie personen jeg vet om og her skal man åpne dørene! Jeg er litt enig da, tror ikke jeg ville vært komfortabel med å ha henne på hotell jeg heller egentlig. Hadde bare foreldrene mine ikke bodd på hybel akkurat nå, så kunne hun sovet hos dem (de er veldig gode venner), så synd det ikke går. Jeg har prata litt mer med skjønnemannen om dette og sagt at jeg tenker endel på dette og føler at jeg ikke får gjort alle fornøyd. Vi er enige om at vi må se an hvordan det går og at det ikke går an å planlegge dette, samtidig er skjønnemannen veldig opptatt av at alle i nær familie jo har følelser og forventninger rundt dette. Ja, jeg skjønner jo det, men det betyr jo ikke at vi skal gå på akkord med oss selv fordet! Men dette ordner seg Skal prøve å ikke tenke så mye mer på dette og se hvordan det går. Først skal jeg føde - skrekk og gru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå