Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Grattis med passerte 30 uker :hoppe:

Det var en kjempefin kommode, kan tenke meg det ble fint i gangen deres nå. Morsomt når redebyggerinstinktet slår til forresten, da kan det meste skje :fnise:

Kos dere med rødvin og eplesaft :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trulta :klem:

Ilja: :klem1: Ja, denne redebyggingsmodusen vår er ikke bra for lommeboka :fnise: Tidligere denne uka kjøpte vi tørketrommel og!

I dag var vi også på shopping, mest fordi mannen trengte litt nye klær; han har jo gått ned 20 kg, så klærne har hengt på han som en sekk. Så fikk jeg sett etter amme-bher, men det er et mareritt altså. Fikk kjøpt to amme-singletter på Lindex da, de var virkelig fine. Tror nok det blir flere sånne etterhvert.

Kjøpte litt til babyen også; vanskelig å vite hvor mye tøy vi trenger i små størrelser. Vi vil jo gjerne ha litt i gutte- eller jentefarge når vi vet kjønn, det blir kjedelig i lengden med hvitt, grått og brunt liksom. Men noe må jo bebisen ha på seg de første dagene, så vi kjøpte en pysj, en bukse, to par sokker og et sett med body og bukse. Og nå har jeg begynt å vaske klærne og, rart med de små plaggene på tørkestativet :hjerte:

Flott sommervær her i dag :sol: og vi har fått jobba litt i hagen. Nå kommer snart søs og skal spise reker her, vi skal sitte på verandaen og kose oss :) Har ikke sett søs på en halv evighet for oss å være, så gleder meg stort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Nydelig kommode og hyller :hoppe: Ble sikkert kjempe lekkert i gangen deres!

Koselig med tøyvask av de bitte små plaggene, ser ut som dukkeklærne man vasket som barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: :klemmer:

I morgen har skjønnemannen og jeg vært kjærester i fem år :rødme: Det ble feira i går kveld med en tur på Ekebergrestauranten, vi har prata om at vi vil spise der så lenge nå. Greit å benytte anledningen til å flotte seg litt nå før det braker løs til høsten ;) Det var en kjempekoselig kveld, vi spiste 6-retters og koste oss skikkelig. Ikke ofte vi gjør sånt, så det var hyggelig :hjerte:

Nå har skjønnemannen dratt på lang kveldsvakt, mens vofs og jeg skal sløve hjemme (som vanlig :sjenert: ). Vært mye sløving hjemme disse ferieukene, det er godt, men også litt kjedelig. Vofsen klør seg stadig opp på en del av våteksemen, så det ser ikke ut til å gro. Vi vil helst unngå krage, for da blir han vel halvgal stakkar, så nå har vi kjøpt potesokk. Håper det hjelper :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gratulerer med 5årsdag :strix:

Koselig med feiring og deilig mat :)

Håper på bedring hos vofsen, det høres grusomt ut å gå rundt og klø på den måten. Potesokker hjelper iallefall mot å krafse opp med klørne. Hvor gammel er voffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla :) Må først si at det er koselig å følge en "nygravid" her inne og koselig at du titter innom meg også. Det virker med ett så lenge siden det var meg som var noen uker på vei!

Vofsen er tre år gammel. Jeg skrev dagbok med masse valpeprat her inne den gangen vi fikk han; det føles ikke lenge siden, nå blir det babyprat framover istedet :fnise:

Den potesokken funker ganske greit, men jeg kan ikke la vofsen ligge ute i hagen alene, for da drar han den av. Han skjønner at han ikke får lov da, men så fort jeg ikke ser så er han i gang. Så nå holder jeg han mest inne hos meg, noe han hater såklart. Han ligger her og furter :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 5års jubileum, pusla! Så koselig det hørtes ut med en luksuskveld på restaurant for å feire den store dagen :hjerte: Det var ikke like mye schwung over oss da vi nettopp hadde 13(!)årsdag. Den ble tilbrakt i bil med brødskive på rasteplasser langs E6 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke like mye schwung over oss da vi nettopp hadde 13(!)årsdag. Den ble tilbrakt i bil med brødskive på rasteplasser langs E6 :ler:

:fnise: Men det viktigste er jo at man er sammen da ;) Ikke sikkert vi feirer like storslått når det har gått 8 år til... (iiik, da har vi et barn i skolealder faktisk :sjokkert: )

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det tar vel ikke "lang" tid før jeg sitter og okker meg med diger mage og bare ønsker at ungen skal komme ut :fnise:

Dagene fyker avgårde. Lurer på hvorfor den ikke gjorde det før, særlig når jeg gikk på skolen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: så godt at du synes dagene går fort! Jeg synes de første ukene i graviditeten gikk sakte; vi fortalte det ikke til noen før etter uke 11, jeg var mye bekymra pga en ganske nylig SA og jeg var masse kvalm. Men etter uke 18-19 synes jeg ukene har løpt og om ikke lenge nå har jeg lille gullet her :hjerte:

31 uker i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pusla

31 uker allerede :hoppe: Jammen går tida fort, og det forteller meg at det er evigheter siden jeg var på kg :sjenert: Jeg tenker masse på dere, men jeg rekker ikke over alt.

Grattis på etterskudd med 5-årsdag :hjerter_rundt:

Du har vel ikke tilfeldigvis kommet på FB vel?

Lsk nevner jeg ikke annet enn at jeg håper de vinner neste kamp.

Ha en fin helg Pusla :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg :)

Grattis med 31 uker, ikke lenge igjen nå pusla :strix: og gratulerer så mye med overstått 5- års dag :roser:

Håper alt er bra med dere :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulva: så koselig å "se deg" her igjen :klem: Ja, det er en grunn til at jeg ikke har skrevet noe om LSK i boka i det siste :sjenert: Det ble nå iallefall et poeng i dag da, men det er bare ikke godt nok :riste:. Og nei, ikke noe Facebook på denne jenta enda, men jeg vurderer der mer og mer.

Milla: :klemmer:

Kospia: :hug: Ja, tida går innmari fort, det er ganske skummelt egentlig. Men mange "rare folk" har tatt vare på barn før oss, så vi skal vel klare dette vi og!

Jeg nyter siste helg før jeg skal tilbake på jobb igjen på mandag. Det har vært en deilig, rolig ferie, men kjenner at jeg er litt rastløs nå. Så det skal bli greit å jobbe litt igjen - de første to ukene er det fortsatt endel folk på ferie så jeg tror det blir en grei start.

I dag har jeg vært sammen med ei venninne, noen uker siden sist pga ferie, så det var veldig koselig. Kjøpte noen plagg til babyen, blant annet en kjempekul body med matchende lue som det står "AC/DC" på :sjarmor: Har man rocka foreldre, så har man :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pusla! :) Im back. ;) Håper du nyter din siste feriedag men det er vel helst slik at du lengter etter å komme i gang igjen? ;) Kommoden og hylla var forresten nydelig! :)

Hvis du skulle forville deg inn på FB av fri vilje må du si fra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mocci, dream og Milla: :klemmer:

Da var hverdagen igang igjen og det er vel greit nok. Det er fortsatt feriestille på jobben, så denne og neste uke blir ikke så altfor ille. Det mest plagsomme nå er at jeg får så verk i leggene når jeg er på jobb, men i går fikk jeg ordnet meg en skammel å legge bena på, så jeg får de litt opp. Tror nok det skal gjøre susen og så lenge det + litt halsbrann er det jeg har av plager, så skal jeg ikke klage.

I dag har jeg jobba hjemme og hatt en ganske rolig dag. I kveld jobber skjønnemannen og jeg fikk spontant besøk av venninne og hennes sønn på fem år. Han ville så gjerne leke litt med vofsen, men når alt kom til alt tror jeg nok han synes vofsen er litt stor og skummel. Det kan jeg jo forstå egentlig :fnise: Koselig var det iallefall og vi fikk dratt fram noen av de gamle lekene mine jeg har tatt med fra loftet til mamma og pappa.

Nå skal jeg vente på skjønnemannen og så er det :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva: :hug:

I dag var jeg på kontroll hos legen. Jeg har gått mest hos jordmor, så har ikke vært hos legen siden jeg var i uke 16. Og det er jeg igrunn fornøyd med, for jeg synes det var mye mer stress enn hos jordmor. Hun setter jo bare av et kvarter og da rekker man jo ikke stort.

Legen fant ut at babyen ligger litt på skrå og har altså ikke lagt seg med hodet ned enda. Jeg stresser ikke med det, for det er da god tid enda, men legen ville ha meg inn om to uker for å sjekke på nytt. Er jo greit det da, så man kanskje rekker å evt. gjøre noe. Skal vel fikse en setefødsel og jeg, men håper jo å slippe det da.

Denne helga skal søs og jeg på hotellhelg på Farris Bad i Larvik :hoppe: Vi hadde egentlig snakket om en førjulstur på en by med julemarked, men så ble jeg gravid. Så da blir det en liten tur nå istedet, gleder meg stort. Jeg får jo ikke så mye glede av spa-anlegget kanskje da gravide skal være forsiktige med boblebad og badstu, men helga blir nok bra likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...