pusla Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #1681 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, det får de Marmot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #1682 Del Skrevet 29. oktober 2012 I dag tidlig var jeg uheldig (les:klønete ) og sklei på den sleipe bakken. Skjønte fort at det hadde skjedd noe i ankelen, for det var så vondt at jeg grein! Fikk karra meg inn på jobb og fikk en veldig snill kollega til å kjøre meg til legevakta. Der fant de ut at det var brudd i ankelen så nå sitter jeg her i sofaen med gipsa bein, skal være på i seks uker. Huff, noe så utrolig teit og lite praktisk Får ikke belasta beinet på to uker, stakkars kjæresten som må trå til. Han jobber jo kvelder og hele helgs som kommer, så det er godt å ha foreldrene mine og søs nå! Huff, leit å være så hjelpeløs Stakkars tulla reagerte veldig når hun kom hjem i dag, var veldig alvorlig og opptatt av mamma auau i beinet. Først ville hun ikke bort til meg i det hele tatt, men så skjønte hun at hun kunne klatre opp i fanget mitt da. Skikkelig leit å ikke få vært så mye med herlige jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2012 #1683 Del Skrevet 29. oktober 2012 Neimen uff. Så utrolig kjipt. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. oktober 2012 #1684 Del Skrevet 29. oktober 2012 Uff det var det jeg så på fb i dag Stakkars deg da! Masse god bedring.........og vettu, jeg tror barna skjønner at om man har vondt så kan man ikke gjøre alt. Bumba har stryket halsen min i en uke nå på kveldstid og sagt jeg trenger ikke synge godnatta sangene fordi jeg har vært forskjøla og hatt halsondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2012 #1685 Del Skrevet 30. oktober 2012 Huff så kjedelig! Bra du har mennesker rundt deg som kan hjelpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #1686 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk jenter Ja, Neytiri, de skjønner veldig mye nå og tulla er veldig opptatt av mamma auau og krykker. Hun forstår at hun skal være veldig forsiktig og maser ikke på at jeg skal være med rundt. Men det er ganske trist for mammahjertet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2012 #1687 Del Skrevet 30. oktober 2012 Å nei, så kjedelig!! Kan tenke meg det var vondt ja! Er du sykemeldt nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #1688 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Ja, jeg er 50% sykmeldt og skal jobbe halvt hjemmefra. Foreløpig skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal orke det, men får bare ta det dag for dag. I dag er en litt pyton dag er ikke noe gøy å måtte ha hjelp til alt, kjære er utrolig snill og han ordner opp her, men jeg vet jo at det blir slitsomme uker for han og for foreldrene mine, se må jo trå til når han jobber. Det er fortsatt veldig vondt, men smertestillende hjelper ganske bra. Også har jeg nesten bare halvsløva i hele dag. Blæ, dette Er bare ikke gøy Endret 30. oktober 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. november 2012 Forfatter #1689 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) I går var der foreldrekaffe i barnehagen, og jeg fikk vært med, det var hyggelig i dag er det halloween fest i bhg, og tulla har fått swg et kjempesøtt heksekostyme som hun likte godt - pappaen var flink som fant noe som passet så bra I dag tenkte jeg å logge meg på jobb-pc'en og se om jeg kan få jobba litt. Iallefall lese Mail og litt sånt. Skulle jo ha jobba femti prosent siden tirsdag, så er litt usikker på hva jeg gjør med det var jo legevakta som skrev sykmeldinga, så ikke så enkelt å få gjort om det nå heller kanskje. Jeg får prate med sjefen, håper de kan være litt fleksible. Nå bannes det fra vaskerommet her Kjære har ikke vasker klær på over fem år, skjønner dere Endret 1. november 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2012 #1690 Del Skrevet 1. november 2012 Å nei, stakkars deg da! SÅ kjipt!! og hvorfor fikk du ikke 100% i starten..? Kan da ikke være SÅ enkelt å jobbe med smertestillende og vondt.. Ikke så lett å venne seg til å trenge hjelp når man vanligvis er så selvgående.. (bokstavlig talt. Jeg har en greie med uforutsette ordspill om dagen ). Men du må vel bare prøve å legge beina høyt (der skjedde det igjen..) og la deg hjelpe! Hva med å dele dagen inn i faste tider? Så vet du at mellom 10 og 14 skal du jobbe (hvis du klarer da) og resten av dagen skal IKKE jobbes. Håper jobben din er litt fleks i forhold til at du ikke får jbbet som du skal.. Ellers bør du be om utvidet sykemelding! God bedring!! Håper det gror fort! (som gresset bak do. Nei, nå må dette ta slutt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. november 2012 Forfatter #1691 Del Skrevet 2. november 2012 siebaeo herlig med humor, selvom den er litt dårlig Jeg tror jeg fikk halv sykmelding så raskt fordi jeg virka ekstremt ovenpå akkurat da. Jeg hadde jo ikke skjønt hva det innebar og hvor vondt det ville være. hadde nok lett fått full sykmelding noen dager om jeg hadde bedt om det men nå gikk det heldigvis bra i går, da jobba jeg fra ni til ett. Tenkte å forsøke å jobbe litt mer enn halv dag hvis jeg klarer nå, så jeg ikke ligger så mange timene bakpå. Da tror jeg sjefen vil gå med på å gi meg fravær med lønn for det jeg mangler. Kommer også til å ta det opp med legevakta neste torsdag, når jeg skal på kontroll. I ettermiddag går kjære på jobbhelg, og skal jobbe i kveld, hele lørdag og søndag, så da har vi fått satt opp en skiftplan I ettermiddag kommer mamma og pappa og så tar de vofsen med seg og har han hos dem til søndag. På lørdag kommer en venninne og lørdag kveld kommer søs og blir til tulla er lagt på søndag. Jeg er så glad og takknemlig for å ha gode venner og familie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. november 2012 #1692 Del Skrevet 2. november 2012 Uffameg, det kan ikke være godt å hoppe rundt sånn..?! Skulle så gjerne hjulpet jeg også, men nå er vi litt i samme båt på den måten at vi ikke orker hjem og barn omtrent og det er jeg helt enig i er fryktelig trist.. Kjenner veldig på det for tiden jeg også.. Godt du får mye hjelp, så blir du forhåpentligvis raskt på foten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. november 2012 Forfatter #1693 Del Skrevet 2. november 2012 Dine vi er satt ut begge to for tida, synd vi ikke får glede av at begge er sykmeldt nå, men vi tar det igjen! Det er ikke mye jeg får hoppet rundt heller enda, for det er vondt med en gang jeg bruker krykkene. Men det går bedre enn de første par dagene, jeg tar litt mindre smertestillende og har fått jobbet noen timer de to siste dagene Tulla prater ustanselig om en gutt i barnehagen for tida, men det er skikkelig barnerov da, for han er bare ett år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. november 2012 Forfatter #1694 Del Skrevet 2. november 2012 Ja, også har jeg endelig bestemt meg for at Tullas adventskalender i år blir julekortene fra Sing Sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. november 2012 #1695 Del Skrevet 2. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. november 2012 Forfatter #1696 Del Skrevet 3. november 2012 Denne dagen starta litt skeivt. Jeg våkna kl 4.00 og en halvtime etterpå våkna tulla. Sambo som må ta seg av henne når hun ligger i senga nå og han sto opp med henne kl 5. Hun var så ustabil og grinete at jeg bare måtte stå opp jeg og. Heldigvis har dagen tatt seg opp, tulla fikk sove litt lengre lur i dag, så spent på når søndagen starter. Kjære har langvakt i dag, så en god venninne har vært her. Hun er en ekte, god venn som kom med kake og brus, og hun har tatt seg av tulla så jeg har fått hvilt og liggi med beinet rolig. Vi har hatt det veldig koselig da om en liten stund kommer søs og skal være over, så da får kjære sovet ut i morra. Han trenger nok det, stakkars der faller jo mye på han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. november 2012 #1697 Del Skrevet 3. november 2012 Uff, disse mannfolka.. Men godt å ha gode venner og familie man kan støtte seg på Hvor lenge er du sykmeldt? Jeg kan jo komme en tur en dag hvis vi begge orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. november 2012 Forfatter #1698 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Nå må det sies at det mannfolket jeg har her er helt fantastisk og han står på som en helt. Jeg kan kanskje ikke forvente at han skal smile hele tida når han sover lite, jobber og må gjøre alt hjemme. Jeg er hjemme iallefall neste uke Dine, jobber noen timer hver dag men det gjør jeg når det passer. Så om du orker hadde der vært kjempekoselig vi kan ligge på hver vår sofa blir nok litt hjemme etter det også, men vet ikke helt hvor mye enda. Endret 3. november 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2012 #1699 Del Skrevet 3. november 2012 Hva er disse kortene du skal bruke til julekalender?? Har ikke hørt om dem jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. november 2012 #1700 Del Skrevet 3. november 2012 De er veldig fine de kortene.. Stor poppis hos fadderbarnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå