Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skjønne jenter :klem:

I går bestilte mamma og jeg slør og diadem på nettet. Jeg hadde tenkt å lete etter det på ebay, men mamma sa hun ville spandere det på meg så da ble det en norsk nettbutikk istedet. Bare sløret kosta jo to tusen i salongen, mens nå får jeg slør og diadem til halve prisen. Spent på hvordan det ser ut da :jepp:

Den siste uka har jeg vært så trøtt og nesten bare tenkt på søvn :fnise: Det er utrolig lite sjarmerende å være så opptatt av seg sjøl og hvor trøtt man er. Jeg tror jeg kanskje har prata litt mye om det på jobb og :plystre: Nå har nettene vært normale igjen og jeg føler meg litt mer normal. Tulla er fortsatt tidlig pån da, men det er vi jo vant til. I dag var det 6.15 og det er mer enn godkjent :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært hos fotografen. Vi ville gjerne ha bilder av familien med bikkja, og av bikkja og tulla i tillegg til tulla alene. Det gikk ikke så veldig bra :fnise: tulla var trøtt, for hun måtte vekkes og hun beveget seg hele tiden, ville ikke være uten smokken og hylte når hun ikke fikk vilja si. I tillegg er vofsen ikke verdens mest lydige, og det var fullt kaos :lol: Synes litt synd på fotografen egentlig, hehe. Er spent på å få se bildene, men der får vi ikke før 6. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro at du har fått kjole og bestillt slør og greier, morro i planleggingsfasen altså, misunner deg litt der.......tittet i helgen på bryllupstingene og bilder, er så herlige minner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri :) skjønner at dere som er gift savner den tida før bryllupet, det kommer nok jeg også til å gjøre.

Vi prater litt om festen hjemme for tida, og surfer på litt ulike cateringselskaper. Vi vil ha buffet og ikke sånn standard koldtbord, det er vi sikre på. Jeg har lurt litt på grillbuffet med kokk som griller masse godt, men er litt usikre på om det blir litt for uformelt? Jeg skal jo ha kjolen på meg tenkte jeg, og da må det jo være litt stil ;)

I natt var tulla våken en god stund, virker som hun våkna av hoste og så ble hun lys våken. Hun var iallefall blid da, men ikke så sjarmerende med full babling midt på natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i et bryllup i fjor der de hadde to kokker som sto ute og grillet masse digg (2 pga mengden folk), så gikk alle ut og hentet maten selv ute. På et annet bord sto alt av tilbehør. De hadde servitører som serverte drikke og ryddet inn tallerknene, og serverte dessert. Det fungerte veldig fint!! Opplevde det ikke som veldig uformelt i det hele tatt! Maten og kokkene sto under små telt/tak, og det var nok lurt i tilfelle regn. Slapp heldigvis det da, men det er jo bare flaks her til lands...

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo veldig greit ut, cypress!

Vi skal jo ha en uformell fest og det blir det jo liksom uansett, siden vi skal være hjemme og vi trolig blir rundt 25 stk. Samtidig har vi hatt endel fester hjemme med mange av de samme folka, og vi vil jo at det ikke skal være akkurat som alle de andre sammenkomstene vi har, liksom. Særlig jeg er nok opptatt av at det jo tross alt er en feiring av bryllupet vårt, så litt annen feeling vil vi jo ha. Vi finner helt sikkert en god løsning :jepp: vi har vel enda god tid på å bestemme oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger kokk kjenner jeg forresten en som er veldig flink! Han er riktignok utdannet jurist, ikke kokk, men det merkes ikke. ;) Vi har brukt han på julebord med venninnegjengen, og han har masse arrangementer for firmaer etc. Si fra hvis du vil vite mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Er litt usikker på om vi vil ha behov for kokk, ser ut som vi vil gå for å bestille en buffetvariant fra et eller annet selskap. Men helt sikre er vi ikke enda!

Vi har hatt pc'en vår på fiksing hos Elkjøp i en måned og endelig fikk vi den tilbake. Og nå får vi den ikke koblet til Internett :sur: kjære er enda dårligere på pc enn meg, skikkelig irriterende å ikke få til noe som burde være enkelt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt misfornøyd med en nettbutikk som selger varer til bryllup. For noen uker sida bestilte jeg en brudepikekjole på salg som jeg etterhvert fikk vite at de ikke hadde. Jeg synes hun dama virka ryddig, så da brukte jeg samme nettbutikken når jeg i helga bestilte tiara og diadem. I dag fikk jeg Mail om at diademet er utsolgt og at sløret må sendes de utlandet og kan ta tid. Jeg blir litt oppgitt :roll: Når jeg kjøper varer i nettbutikk og det står de har varen på lager, så forventer eg faktisk at de har varen! Virker ikke som hun har helt kontroll, vil ikke kjøpe mer der iallefall!

I dag tok jeg det rolig på morgenen her sammen med tulla og det var superkoselig :hjerte: var ikke på jobb før kl ni, noe som er langt utpå formiddagen for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, begynne kl.9 på jobb... :fnise: Det gjør jo jeg hver dag det.. Akkurat den delen er deilig, men å slutte kl.17 hver dag er ikke like stas...

Skjønner godt du blir oppgitt, det hadde jeg garantert blitt også! Grrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine :klem:

Ja, å komme på jobb klokka ni er skikkelig galskap :lol: Men først og fremst så er det jo fordi jeg ikke vil jobbe til klokka fem at jeg alltid har kommet tidlig på jobb.

I helgs er svigermor her. Det er alltid litt spennende, men synes det hat gått veldig greit denne gangen. Jeg jobber med å svelge litt irritasjon og å slippe henne til, det er løsningen har jeg funnet ut :) i morra er det besteforeldredag i barnehagen, så hun og mamma skal opp dit. Mamma og pappa har også vært sammen med oss nesten hele helga, de kommer veldig godt overens med svigermor og det er hyggelig for alle når vi er samla. Ikke minst for tulla, som elsker å være med alle besteforeldrene og hun har hatt det så fint i helga :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besteforeldredag i barnehagen.. Det har ikke vi vært med på enda.. Mener jeg har lest om det her inne før? :klo: Kanskje jeg skal foreslå det på neste foreldremøte.. Tror Lilletassens besteforeldre hadde syns det var stas også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mener at jeg husker det nemlig.. Tror Lilletassens besteforeldre hadde synes det var skikkelig stas, spesielt mine foreldre som aldri har vært på noe sånt. Svigermor har jo et "barnebarn" i mannens datters barn (om du fortsatt henger med, hehe).

Det skal jeg foreslå på neste foreldremøte! :Nikke: Hva gjør de på en slik dag forresten..? :klo: Og hvor lenge er de der osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er der fra klokka ti til sovetid, Ca halv tolv tror jeg. Spiser lapskaus, spiser boller og sånt. Altså veldig uformelt og enkelt. Barna lager invitasjonene og sender direkte, så vi foreldre vet ikke når de blir sendt eller noenting annet enn datoen. Har ikke hørt andre bhg som har det, men det er populært her iallefall :jepp:

Vi har en rolig helg, kjære har fri og vi bare koser oss :) har fått kjøpt inn en bursdagsgave og litt ulltøy til tulla, lagd finnbiffgryte og nå skal vi snart kose oss med sjokoladekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes utrolig koselig ut! Og så tar det jo ikke hele dagen heller, men et par timer som man setter av.. Jeg har lyst å bli med på noe sånt når jeg blir bestemor :fnise:

Det skal foreslås ja.. Takk for tips ;)

Høres ut som dere koser dere skikkelig sammen! Hadde vært koselig å treffes igjen når kvalmen er over og det bare er kos fremover :) Mannen min synes mannen din var så hyggelig også :) Han synes ikke alltid det er like lett å prate med andre fordi man ikke helt finner noe felles, men mannen min koste seg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag starta dagen kl 6.15, som ble til 5.15 med stilling av klokka. Det var i grunn som forventa, hun så på film i senga en god stund så helt godkjent :)

Vi har fått dilla på Blime-dansen vi :danse: tulla spør ustanselig etter bimeee. Gøy å se alle de ulike skolene på NRKsupersidene, nå har jeg lært meg dansen og synes det er litt gøy jeg og :fnise: Tulla er supersøt og forsøker å følge trinnene så godt hun kan :hjerter: Når det blir for vanskelig bare snur hun ryggen til skjermen og hopper litt fritt rundt :lol: 2-åring i hus er fantastisk moro :jepp:

Senere i dag får vi besøk av to av kusinene mine med deres barn. Det er to gutter på tre og fire år, og ei jente på snart to. Så det er jo kjempefine lekekamerater for tulla, gleder oss :)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...