Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal prøve en salong her jeg bor først, også vurderer jeg å sjekket et par jeg har sett på finn, om de ikke er solgt innene den tid da. Jeg stresser ikke med dette enda, nå skal jeg kose meg med å prøve og så finner jeg garantert en kjole :)

Vi har hatt en koselig dag. Vi var på besøk hos familien til ei venninne i dag. Vi jobber i samme bygg, så jeg ser henne ofte, men det blir ikke like ofte at vi får til å møtes med familiene. Mannfolka går veldig godt overens og alle koser seg. Jenta hennes er snart tre år og jeg ser at hun og tulla kommer til å bli gode lekevenninner framover om vi får vært litt sammen :)

Jeg har forresten begynt å jogge igjen :) vofsen og jeg har jogge to ganger i uka i er par uker nå og det er superdeilig :hoppe: Målet er å få til tre ganger i uka, men det er ikke alltid det går pga jobben til kjære og litt sånt. Men to ganger er mye bedre enn 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen ikke sikker på når jeg skal få møtt dere jeg .... Det blir så dumt på onsdag pga møte fra 13-15. For liten tid både før og etter. Må dra hjemmefra 12.30 og er tilbake 15.30, sånn ca. Men det er en mulighet for at møtet blir avlyst, og da kan jeg og Goffel komme til deg :) de andre dagene er også litt vanskelige egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner at der blir litt knotete siden du jo jobber de dagene.Dere kan jo komme på ettermiddagsbesøk også, men skjønner at det kan bli slitsomt og kort tid før legging. Du får si fra da, om møtet på onsdag ikke blir noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, jeg tenker utrolig mye på dette bryllupet :daane: Surfer på kjoler, kjoler og litt flere kjoler og i dag har jeg tilogmed sjekka ut noen sider som selger invitasjoner. Etter jeg satte opp dette litt halvhjerta budsjettet, har jeg funnet ut at det er greit å spre kostnadene litt utover. Og søs ringte istad og foreslo Harryhandel på lørdag, så kanskje vi kan stikke innom brudesalongen i Neytiri sin by ;)

Tulla er trøtt og sliten om dagen, og dermed sover hun veldig godt om nettene og er grei å legge. I dag sovna hun vel rundt kl 19. I morra skal jeg jobbe hjemme, så da slipper jeg å reise bort så mye tid. Og så er det noen dager fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne: http://drommedagen.no/produkt/brudekjoler/korte-brudekjoler/superskjonn-brudekjole

I natt våkna tulla litt før kl tre og var veldig urolig til rundt kl halv fem. Da var jeg iskald etter å ha sitti på gulvet der inne så tok en stund før jeg sovna. :Gjesp: ikke gøy når klokka ringte kl seks! Skal jobbe hjemme i dag og tror nok det blir en liten lur på sofaen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig flott kjle! Det er fullstendig lov å kose seg med planlegging og ikke minst at du bruker mye tid på det. Det er jo halve moroa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er gøy og sånn skal det jo være :jepp:

Stort sett når vi bader tulla, bader vi med henne i det store hjørnekaret vårt. Hun liker ikke at vi vasker håret hennes og pleier å gråte sårt, men hun har blitt flink til å lene hodet bakover så det ikke blir så mye såpe i øynene. I dag etter jeg hadde vaska hennes hår, tok hun dusjhodet i hånda og beordret meg til å Lene hodet tilbake - og jeg måtte gjennom hele prosessen med at hun vasket mitt hår :fnise: så der satt jeg med brillene på mens det rant vann over hodet mitt og jeg måtte jo bare se glad ut. Det var veldig gøy da, og sikkert noe som hjelper litt på hennes hårvask framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tar det igjen, Pupsi :jepp:

Jeg har hatt en så fin dag :strix: mamma har vært med meg på prøvetime i dag, og jeg fikk prøve fem kjoler som alle var akkurat sånn jeg kan tenke meg om jeg går for lang kjole. Tre av dem var kjempefine, men både mamma og jeg falt for en av dem. Den er skikkelig fin og jeg sto bare å gliste når jeg hadde den på :)

Vi var også innom Monsoon som hadde flere enkle, fine kjoler og en av dem likte jeg godt. Den koster tre tusen men var litt stor oppe så da måtte jeg jo hatt den til skredder. Det er fortsatt aktuelt å gå for en slik enkel, rimeligere variant.

Saken nå er at jeg fortsatt ikke har prøvd noen korte kjoler, og jeg vil så gjerne gjøre det også, siden jeg har sett for meg det hele tida. jeg håper de har flere korte dit jeg skal neste uke, de har iallefall mange på nettsida si. Etter den prøvetimen får jeg ta en avgjørelse, tenker jeg. Jeg har iallefall flere nydelige alternativer :hjerte:

Også kjøpte jeg brudepikekjole med bolero til tulla i dag - den var virkelig kjempeskjønn og ganske ok pris også :)

Nå er jeg trøtt, kommer til å drømme om brudekjoler i natt :lol:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det blir en knall måned for oss begge, Dine :hjerter:

Apropos bilder, så skal vi endelig få surra oss til fotograf med tulla om et par uker, skal bli gøy å få noen profesjonelle bilder av henne nå. Vi håper å få med vofsen på et par bilder og, tror det blir stress der og da, men det blir sikkert fint :jepp:

Sambo skal på hotellhelg med venner i helga, og jeg er litt deppa fordi han drar allerede kl 11 i morra. Så da blir det endel tid alene med tulla, men jeg koser meg alltid med den tida, vi får forsøke å finne på noe i morra. Lørdag og søndag er boka da, så er jo bare i morra jeg må fylle med noe, det blir nok bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :Gjesp: tulla har hatt et par urolige netter i det siste, men i dag så jeg to jeksler baki der så da er det iallefall en grunn. Hun sikler noe helt enormt og har ekle bleier, så tegnene er jo der. Jeg skulle få sove lenge i dag, for i helga er jeg jo alene, men tulla hyyyylte på mamma og da var det bare å stå opp.

Nå har kjære reist, tulla har sove en time på sofaen mens jeg også forsøkte å sove og nå lurer jeg på hvordan vi skal få dagen til å gå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...