pusla Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1601 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Tullas bursdagsgaver (som jeg skal få med meg i fotoboka for året, så greit å skrive ned): 500 kr, leke-mikroovn, plastelina-sett, lydbok, puslespill, sokker, ull-hette, tøfler, drikkeflaske, t-skjorte, duplo, joggedress fra Vossatassar, Karoline og knerten-babyen, fleecesett og ullsett. Da har hun ikke fått noe fra svigerinne og svigermor enda, der regner jeg med at det kommer penger, som vel skal brukes på ulltøy og lue. I tillegg kom mamma og pappa med masse flotte klær kjøpt på ferie og litt her hjemme, bla hello kitty joggedress, fleecedress, genser og en kul helly Hansen jakke Jeg har vært usedvanlig klønete i det siste, selv til meg å være de siste par ukene har jeg rota bort adgangskortet til jobben to ganger, surra vekk visakortet til søs (vi fant det heldigvis igjen) og gått med to forskjellige type sko på beina en hel dag. I dag toppa jeg det hele med å overbevise meg sjøl om at jeg ikke hadde trukket ut strømmen på strukejernet før jeg dro på jobb. Stakkars mamma måtte dra opp hit og kikke inn vinduet for å forsikre seg om at jeg hadde gjort det, noe jeg selvfølgelig hadde Jeg tror jeg er stressa i hodet, at det er derfor jeg er sånn. Så vurderer litt mer høsterie enn først planlagt, håper jeg får roa ned huet mitt da Endret 26. september 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. september 2012 #1602 Del Skrevet 26. september 2012 Beklager at jeg ler.... Men to forskjellige sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1603 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Jada, Pupsilure, bare le du! Jeg ler i grunn ganske me av det sjøl, det er noe av det mest klønete jeg har gjort, tror jeg. Jeg har vært på to dagers samling med overnatting på hotell, det er gjerne litt av det på høsten. Jeg grudde meg litt på forhånd, for det var mange ledere litt høyt oppe der og da blir jeg litt sånn beskjeden Men det var kjempebra og nå er jeg skikkelig inspirert Jeg synes jeg har vært litt mye borte fra tulla i det siste og jeg savnet henne skikkelig i går. Synes hun vokser bare på et døgn jeg gjensynsgleden var stor da Ellers tenker jeg endel på kroner og øre med tanke på bryllupet for tida. Jeg tror jeg må sette opp et budsjett eller anslag, så vi vet hva vi sånn ca må forholde oss til. Søstra mi har mange kontakter så hun har fått i oppgave å finne hotell og restaurant i køben til oss. Å, jeg gleder meg Endret 28. september 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1604 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Budsjett til prosjekt frue: Ringene (allerede kjøpt, vi skal bruke forlovelsesringene) 7.200 Kirke 4.500 Fly og tre netter på hotell ifm vielse Ca 10.000 Middag etter vielsen 10.000 Fotograf 7.000 Blomster Antrekk (kjole til meg og dress til kjære) vet virkelig ikke, kommer jo mye an på kjolen. Ca 10.000 Hårpynt, sminke (søs skal ta sminke og hår, så kun innkjøp) Ca 1.500? Buffet til festen hjemme Ca 10.000 Drikke til festen Kaker baker selv og få noen til å bake, så ikke mye her Pynt osv til festen 1.000??? Over femti tusen som vi tenkte iallefall Her var det mye vetikke! Og vi har vel skjønt at det koster mye å gjøre det sånn som vi skal også. Vi bruker jo endel penger på å dra til køben som kunne vært lagt i selskap her hjemme om vi hadde vielse her, men jeg tror likevel dette er sånn vi vil ha det Endret 28. september 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2012 #1605 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg tror det blir veldig fint med bryllup i København jeg Du bør nok ta med småutgifter som takkekort/porto og slike ting også. Det blir gjerne endel penger ut av slike ting.Blomsterbukett kan du kanskje få søsteren din til å lage? Jeg laget min egen, og det var kjempelett! Si fra hvis du vil ha noen tips. Skal Tullemor ha brudepikekjole eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1606 Del Skrevet 28. september 2012 Åååå jeg har jo glemt flere ting Kjole til tulla, sko til oss begge + takkekort. Pupsilure, du får hjelpe meg litt med Ebay tror jeg, for jeg må få kjøpt noe litt rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1607 Del Skrevet 28. september 2012 Ja, tenkte søs og jeg kunne lage en enkel bukett, tar gjerne i mot tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2012 #1608 Del Skrevet 28. september 2012 Inspirasjonsfilm. Du trenger http://www.ebay.com/itm/50-x-2inch-DIAMANTE-Wedding-CRAFT-Pins-Bouquet-FLORIST-Bridal-Buttonholes-/320775407595?pt=UK_Crafts_FloralSupplies_SM&hash=item4aafb447eb og http://www.ebay.com/itm/15-Yards-White-12mm-Florist-Tape-Floral-/380478247852?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item58964553ac og en tapetkniv, roser og silkebånd. F. eks dette: http://www.ebay.com/itm/1-Meter-Dark-Silver-1-5-38mm-Satin-Ribbon-Craft-Bow-Wedding-Party-Decor-Colors-/180766379684?pt=AU_WeddingSupplies&hash=item2a16840ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. september 2012 #1609 Del Skrevet 28. september 2012 Kjole til Tulla: jeg likte denne http://www.ebay.com/itm/5PU3211UFR08-Bridesmaid-Purple-Fancy-Girls-Dress-SZ3-4Y-/251155054054?pt=US_Baby_Toddler_Girls_Clothing&hash=item3a7a01fde6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1610 Del Skrevet 28. september 2012 Takk Pupsilure en sånn bukett skal vi få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. september 2012 #1611 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg vil også ha brudebukett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. september 2012 Forfatter #1612 Del Skrevet 29. september 2012 Du kan få bleiekake du, Dine Det blir mer til kostnadslista, selvfølgelig. Vi snakker om patytelt til festen hjemme, og så må vi nok leie noen bord og stoler. Pluss hotellovernatting natta etter festen. Får nok sette opp lista helt fullstendig seinere i dag. Hjelpes meg, det koster å bli frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. september 2012 Forfatter #1613 Del Skrevet 29. september 2012 Vi har en koselig lørdag uten stress og planer Jeg fikk sove til kl ni og så har vi tømt sparebøssa til tulla i dag. Den bruker bestefar å legge litt penger på sammen med tulla når han er her. Og jaggu var det ikke åtte hundre kroner der Så da ble det en liten handletur for oss og tulla har fått reserve-Fantorang, HinkelPinkel (som hun la sin elsk på når vi var i bursdagen til Goffel), ullbody og pysj. Nå står steika i ovnen og vi ser på "Elias og kongerskipet" mens kjære snorker fra 2. Etg. Tenker litt på dette budsjettet til bryllupet. Den kjolen jeg falt for for et par uker sida koster 11.000. Det kommer jeg nok ikke til å prioritere, da skal det isåfall være sånn at jeg absolutt ikke finner noe annet jeg liker. Mamma skal være med meg på en prøvetime om halvannen uke, så det blir spennende Og det ligger jo masse fint brukt på finn også som kan være en mulighet hvis jeg først finner ut hva jeg kler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. september 2012 #1614 Del Skrevet 29. september 2012 11 000 er mye penger, selv om jeg vet om mange som har brukt 20 000 +++ Jeg har tittet litt på finn innimellom, og jeg ville helt klart kjøpt en brukt en hvis det var meg!! Det er vanskelig å selge brudekjoler brukt, og du kan få en skikkelig god pris. Det blir nok kanskje noen turer for å prøve forskjellige, men for meg ville det hvertfall vært verdt det for å spare noen tusenlapper Hyggelig med shoppingtur da Vi har vært på toys r us i dag. Spennende både for mor og sønn Mye fine leker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. september 2012 Forfatter #1615 Del Skrevet 29. september 2012 Der var vi og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. september 2012 #1616 Del Skrevet 30. september 2012 Hihi, bleiekake går også fint jeg brukte mellom 7000-8000 på min brudekjole og ville aldri klart å bruke 20 000...! Men som Pupsilure sier, det er mye fint på Finn. Jeg har to brudekjole hengende i skapet og ikke klart å selge noen av de.. Kjøpte først en på Ebay som ikke passet og så kjøpte jeg en fra Lilly (dansk designer med utrolig mye flott). Et kan du dra til Danmark på jentetur, jeg vet at Lilly ligger i Køben feks. Goood grunn til å få seg jentetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. september 2012 #1617 Del Skrevet 30. september 2012 Er så morro å planlegge bryllup! Jeg falt for en først som var 20000, men det var aldri snakk om å bruke så mye penger, fikk designet min egen med en fra ebay til 800kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1618 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Nei, 20.000 er ikke noe tema altså, men jeg likte så godt den til 11.000. Men den utgår nok helt sikkert. Synd den er 2013 modell, dfor da kan jeg jo ikke finne den brukt heller. Jeg tenker vel maks fem nå, da vil ti for sko og klær totalt for oss tre holde. Tur til købe er en god ide, men det koster jo penger det og! Tulla sov til kl 8 i dag da ville hun se på brannmann Sam i senga si, så der sitter hun enda Endret 30. september 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. september 2012 #1619 Del Skrevet 30. september 2012 Du vet det finns brudesalong i byen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1620 Del Skrevet 30. september 2012 Det visste jeg ikke Neytiri, men det hadde jo gått an å tatt en tur dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå