pusla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1581 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Tenk, på søndag har jeg en 2-åring i hus Vi hadde med blåbærmuffins i barnehagen i dag, og tulla hadde fått en kjempefin rosa krone. Tenk, jenta mi er blitt så stor og hun er en kjempeartig jente med masse humør og humor I morra skal søs ha tulla og hun skal overnatte der, mens jeg får besøk av ei venninne som skal holde meg med selskap mens jeg ordner til bursdagsselskap på søndag. Kjære kjøpte gaven til tulla for et par uker siden og i dag var han helt sprekkeferdig så da fikk tulla gaven fra oss i dag; hun elsker sykler og prater nesten ikke om annet, så hun fikk en tøff rosa sykkel uten pedaler og matchende hjelm. Hun elsket det og nå får ikke vi av henne hjelmen Endret 21. september 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. september 2012 #1582 Del Skrevet 21. september 2012 Hehe, fantastisk at hun elsker hjelmen! Men en sykkel uten pedaler..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1583 Del Skrevet 21. september 2012 Ja, den ser ut som en tohjulssykkel, men man sparker med beina nedi istedenfor pedaler. Du får se på søndag jeg tror det kan bli kamp om den på søndag, tror ikke tulla er klar for å dele den med noen, men vi får bare la det stå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. september 2012 #1584 Del Skrevet 21. september 2012 Løpesykkel/balansesykkel. Det er genialt. Murmel har en med fire hjul, sånn. Neste år skal han få med bare to hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1585 Del Skrevet 21. september 2012 Å, den var kul Marmot! Den tulla har fått er litt å vokse i, tenkte at hun kan ha den her inne og prøve seg fram i vinter. Hun synes der er gøy å gå ved siden av den og trille, tror hun synes hun er skikkelig tøff med den og hjelmen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. september 2012 #1586 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg må innrømme at jeg ga opp hjelmbruk på den der. Han er så liten og av og på konstant, jeg synes det er skumlere om han begynner å klatre med hjelm på. Han får ikke særlig fart ennå uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1587 Del Skrevet 21. september 2012 Har ikke brukt hjelm før, vi heller, hun har jo ikke noe fart på trehjulsykkelen enda. Men hun prøvde en hjelm i somme og elska den, så da var det jo greit å skaffe en. Hun er kjempesøt da, ble så stor jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. september 2012 Forfatter #1588 Del Skrevet 22. september 2012 Tulla løp rett bort til sykkelen når vi sto opp i dag tidlig og tilbragte hele formiddagen med hjelmen på hodet og sykkelen aldri mer enn en meter unna Det var kjempekoselig å bake litt med henne rundt meg, hun "hjalp" meg litt, men det morsomste var såklart å få slikkepotten Nå er gulljenta hos tanta si til i morra, mens jeg har hatt ei venninne på besøk. Vi har skravla og holdt på på kjøkkenet , veldig koselig : jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. september 2012 #1589 Del Skrevet 22. september 2012 Gleder meg til å se dere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. september 2012 Forfatter #1590 Del Skrevet 22. september 2012 Gleder meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. september 2012 #1591 Del Skrevet 23. september 2012 Tusen takk for i dag Kjempegod mat og kaker! Imponert over cake-popsene altså Dritgode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. september 2012 #1592 Del Skrevet 23. september 2012 Supergode!!!! Selv om Lilletassen spiste opp før jeg rakk å ta mer enn en bit, Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. september 2012 Forfatter #1593 Del Skrevet 23. september 2012 Takk for at dere kom, jenter ja, jeg er godt fornøyd med de Cake popsene. Rart dere ikke nevnte den marsipankake som kjære hadde pynta, den var et syn og Dine, det var mange Cake pops igjen, så du skulle jo tatt em til! Vi har hatt en veldig koselig bursdags-feiring for tulla. Pupsi, Dine og tre venninner til kom med sine barn,det var syv barn med tulla. Jeg hadde ordna det meste på forhånd, så jeg fikk kost meg og skravla. Tulla var som vanlig sjenert i starten og litt trøtt, men hun tinte virkelig opp etterhvert og tror hun kosa seg. I morra etter jobb kommer litt familie, men det blir for det meste rester så ikke så mye ekstra jobb. Og det er gøy med en 2 åring i hus, hun skjønner så mye mer nå, leker mer tålmodig alene og de siste dagene har det løsne med pratinga også. Herlige jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. september 2012 #1594 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer med toåring!!!!! Så fort tiden går!!! Cake-pops?? Er det sånne kaker på pinne? Oppskrift?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1595 Del Skrevet 24. september 2012 Ja, cypress, sånne kuler på pinne Skal finne lenke til oppskriften i kveld, jeg fant rett og slett en oppskrift via en blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. september 2012 #1596 Del Skrevet 24. september 2012 Helt genialt og virker så lettvint, men så stylish allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1597 Del Skrevet 24. september 2012 Denne oppskriften brukte jeg: http://martheborge.blogg.no/1336848476_oppskrift__cake_pops.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. september 2012 #1598 Del Skrevet 24. september 2012 Takk!! Det så supergodt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. september 2012 Forfatter #1599 Del Skrevet 25. september 2012 Ny dag og nye muligheter I går var familien her; foredreldrene mine og søs, tanta til kjære og en tante og onkel av meg. Tulla var veldig mye mer sjenert og alvorlig enn hun pleier og jeg måtte ha henne i armene hele tida. Slitsomt å bli to år! Selvom hun var veldig sliten, så var det morgen kl 5.45 i dag. Nå vimser hun rundt her med hjelmen på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. september 2012 Forfatter #1600 Del Skrevet 25. september 2012 I går fikk jeg fortalt tante og onkel +kjæres tante om når og hvor vi skal gifte oss. På mammas side har jeg syv tanter og syv onkler og vi er femten søskenbarn. Jeg har vært i bryllup til ganske mange av mine søskenbarn og det er vanligst å invitere hele gjengen. Så sånn sett velger vi jo noe helt annet, men jeg tror egentlig ikke at noen vil reagere negativt på det. Nå som tante er informert, vet resten av slekta det innen 48 timer så jeg får be mamma få med seg litt reaksjoner i helga når hun er på hjemstedet sitt. Tanta til kjære synes der nok er leit at hun ikke er involvert, hun er alene og den eneste familien hu har er kjære og Søstra hans. Vi er ikke helt ferdig med hvem som skal komme på festen helga etter vielsen da, men tror vi kanskje går for "ungdommen" i familien og venner. Da tror jeg det kan bli månelyst hos tanta hans, men samtidig vil jeg at vi skal gjøre det sånn som vi vil ha det. Dette med familie er jaggu ikke alltid bare enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå