pusla Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1521 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Dine Vi hat hatt en strålende helg i Tallinn Denne gangen flotta vi oss litt og bodde på Radisson, det var utrolig fint. Vi har slappet av, tuslet rundt i byen, spist og drukket godt. I bagasjen lå det ferdig graverte forlovelsesringer som vi gledet oss veldig til å ta på i går nesten ingen visste på forhånd at vi skulle forlove oss der, så det var koselig å slippe nyheten. Og vi hadde en super kveld på en flott restaurant, fordelen med å ha vært der flere ganger før er jo at vi vet hvor vi skal gå Og nå teller vi ned til bryllupet Koselig å komme hjem såklart, men tulla sov når vi kom. Hun har hatt det supertmmed min familie i helgs, men jeg gleder meg veldig til å se henne igjen i morra da! Endret 26. august 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. august 2012 #1522 Del Skrevet 26. august 2012 Gratulerer så mye igjen, utrolig koselig å forlove seg sånn på tur! Var det planlagt på forhånd eller gikk han ned på kne? du? fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 26. august 2012 #1523 Del Skrevet 26. august 2012 Hei, tenkte jeg skulle begynne å følge med her igjen jeg Gratulerer med forlovelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. august 2012 Forfatter #1524 Del Skrevet 27. august 2012 Så koselig, Superlilje Neytiri: å vente på et romantisk frieri fra denne mannen ga jeg vel egentlig opp Men det var han som foreslo at vi kunne forlove oss når vi skulle til Tallinn. Vi så på ringene sammen i Norge. Så noe frieri har vi vel ikke fått noen av oss, men vi satt nå på kne begge to på hotellrommet og tok på hverandre ringene da Koselig og romantisk ble det uansett for oss da Tulla sover enda og jeg skal gå til bussen om ti minutter. Hun kunne vel våkna tidlig i dag som jeg gjerne vil se henne igjen, men neida skal hente i bhg i dag, nå gleder jeg meg sånn til å se tulla mi igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 27. august 2012 #1525 Del Skrevet 27. august 2012 Hehe, man trenger ikke noe frieri for å forlove seg nei Her i huset har ingen fridd, men vi har jo vært gift i snart 4 måneder likevel Men hørtes ekstra koselig ut å sette på ringene på kjærestetur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. august 2012 #1526 Del Skrevet 27. august 2012 jaja men uansett romantisk det hørtes ut da, alle gjør det på sin måte og det er det viktigste tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. august 2012 #1527 Del Skrevet 27. august 2012 Gratulerer med forlovelsen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 27. august 2012 #1528 Del Skrevet 27. august 2012 Gratulerer med forlovelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. august 2012 Forfatter #1529 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Tusen takk jenter Det var litt sjokk å komme på jobb igjen i dag hvor ingen visste noe og forsøke å være helt vanlig det er virkelig en boble vi har vært i disse dagene Det ble faktisk over tre døgn uten å se tullemor, siden hun sov når vi kom i går kveld og i dag tidlig. Det føltes veldig lenge, har ikke vært mer enn to døgn før. Vi har storkost oss i ettermiddag da, det har bare vært oss og det har vært kvalitetstid. Tok henne faktisk på ryggen i ergoen når vi måtte ut med vofsen, for vogn nekter hun og hun går litt saget for vofsen. Det er tungt med henne i ergoen nå, men det gikk. Hun koste seg da, der hun lente hodet mot meg og holdt rundt meg Endret 27. august 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. august 2012 #1530 Del Skrevet 28. august 2012 Så koselig nedtellingsticker du har fått Utrolig koselig med bryllup neste år og så må du veeeldig gjerne dele litt av forberedelsene, innkjøp osv her Radisson er deilig - de har stort sett veldig bra hotell. Visste ikke at du hadde vært der flere ganger tidligere.. Aldri vært der selv, men da vet jeg hvem jeg skal få reisetips av hvis jeg skal dit en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. august 2012 Forfatter #1531 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Dine Tallinn tips kan du få av meg ja, vi er ganske kjent der nå Det er kjærestebyen vår og derfor også litt ekstra for oss å forlove oss der Nå flotter jeg meg faktisk på Radisson igjen, på todagers samling med jobben. Men akkurat denne gangen var det litt kjedelig å være borte en dag fra tulla da, siden det ble litt tett på Tallinnturen. Pappa har passa henne i dag, siden sambo jobber kveldsvakt. Jeg var litt spent på det, men det har gått kjempebra. Alltid når jeg engster meg for noe med tulla, så går det veldig bra. Jeg kommer helt sikkert til å skrive litt om bryllupsforberedelser her tror ikke jeg gidder egen bryllupsdagbok her inne siden vi ikke skal ha noe tradisjonelt, stort bryllup. Men litt å tenke på er det jo, og ni mnd kommer til å gå kjempefort! Endret 28. august 2012 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. august 2012 Forfatter #1532 Del Skrevet 30. august 2012 Status ift bryllupet vårt er nå vielse i Køben 15. juni 2013 og fest hjemme hos oss 22. juni 2013 med venner og familie Vi skal ha med oss hver vår søster til Køben og tulla skal være med som brudepike Vi har sagt til foreldrene våre at de selv kan få velge om de vil være med, siden det jo kan hende det betyr litt for dem å være der med oss denne dagen. Status nå er da at vi venter på hva foreldrene våre sier, men med eldre mennesker er jo ingenting enkelt Svigermor sa til kjære i går kveld at neida, hun trengte ikke være med, vi kunne bare dra uten henne. Jeg vet jo at hun sikkert har lyst, men ikke vil være til byrde. Hun skal være til så lite bry at det nesten blir mere bry Nå får vi se hva mamma og pappa sier, det er jo god tid til å bestemme enda, så ikke noe å stresse med. Men når jeg kjenner etter, ønsker jeg jo at de skal si at de gjerne vil være med. Søstrene våre er klare som egg da Festen hjemme vet vi at vi skal bestille en eller annen type buffet, og at vi ikke kan ha flere gjester enn de vi får plass til. Det er jo juni og vi kan sikkert ha festen litt ute på verandaen, evt. et partytelt. Jeg ser for meg ca 20-25, men vi har ikke satt oss ned og skrevet ned navn enda. Og det var vel så langt vi var kommet Jeg har funnet en fotograf i Køben som jeg tror vi bare booker ganske snart. Jeg kikker på kjoler på finn.no og div. nettsteder, men jeg har ikke prøvd noen enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. august 2012 #1533 Del Skrevet 30. august 2012 Så utrolig spennende! Kjempemorsomt å ha funnet dato og allting Er spent på kjolen jeg! Finnes mange fine kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. september 2012 #1534 Del Skrevet 1. september 2012 Gleder meg til å følge videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. september 2012 #1535 Del Skrevet 2. september 2012 Så gøy å planlegge bryllup! Kjenner jeg savner planleggingen og drømmingen litt, selv om jeg var litt lei på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2012 #1536 Del Skrevet 2. september 2012 Så utrolig koselig å se bryllupstickeren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. september 2012 Forfatter #1537 Del Skrevet 2. september 2012 Pupsilure, Superlilje og Dine Det er hyggelig at dere gleder dere med meg Reaksjonene på at vi har forlova oss varierer veldig ut fra hvor godt folk kjenner meg. De som kjenner meg godt og har fulgt meg lenge, vet at dette har vært veldig ønska av meg. Og noen få vet også nok om bakgrunnen min til å forstå hvorfor dette med å være gift er så viktig for meg. Så det er stas og jeg er lykkelig om dagen Sambo er veldig opptatt med hobbyen sin om dagen, men i går prioriterte han oss og det var en veldig koselig familiedag. I dag var det min tur til å sove lenge, men våkna av vofsen før kl åtte Vofsen er utrolig god på å vekke oss hvis han først har bestemt seg for det Tulla, Vofs og jeg har kosedag i dag, nå sover tulla og jeg bare later meg. Og surfer på brudeting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2012 #1538 Del Skrevet 2. september 2012 Kan tenke meg du er lykkelig om dagen ja Si fra hvis jeg skal finne tiara eller noe på eBay da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. september 2012 Forfatter #1539 Del Skrevet 2. september 2012 Ååååå tiara! Det må jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. september 2012 #1540 Del Skrevet 2. september 2012 Moro med bryllupsforbredelser her jeg kommer ikke til å bli gift,så får følge med hos deg isteden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå