Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

:vinke: pusla

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå, men jeg er inne og titter nå og da :)

Stakkar, har blitt syk du da. Det er ikke noe gøy å være syk når det er sommer og bra vær ute :kose: Håper du snart blir frisk.

Med meg er alt bare bra, går ut i ferie i morgen og gleder med veldig til å ha 3 uker ferie. Blir litt hjemme, på hytta og 1 uke på Kreta (Gerani). Sommerferien pleier å gå så altfor fort synes jeg...men jeg skal nyyyte hver dag.

Skal hente store pia mi og 3 andre jenter på flyplassen (Værnes) i mårra. Gleder meg masse til å få henne hjem igjen. de har vært en uke på Kos. Regner med at de har mye å fortelle, selv om jeg selvfølgelig ikke får høre alt de har gjort :ler:

Ønsker deg og dine, (og vofsen) en riktig fin sommer. Kos dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei på dere!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne.. Tiden flyr og jeg har ikke ferie enda heller, så blir liten tid på data når jeg kommer hjem. Ikke tør jeg surfe på KG ved siden av sjefen på jobb heller :fnise:

Håper alt er bra med dere og at vi får til et treff snart! Vi er bortreist hele ferien (jeg har kun to uker), men en helg hadde vært koselig :Nikke:

En helg som passer bedre for deg/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så bra! Hva med enten lørdag eller søndag 11. eller 12. august? Foreløpig er helgen helt åpen for vår del :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig om vi blir flere :)

Vi starta ferie til helga og har vært noen dager sør i landet hos søstera til sambo. Vi har endelig hatt fint vær og koser oss masse :sol: Har ikke hatt langbukse på meg siden lørdag :nigo: Vi har vært sosiale som bare det, tulla har lekt masse med nevøen sin datter på halvannet, de storkoser seg.

Søvn er litt tøys når vi er borte sånn da, tidlige morgenen og inatt var det masse tøys. Men utover det går tulla rundt som et stort glis og sier stadig nye ord, og hun kan navnene på alle i svigerfamilien nå. Hun blir så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Ikke jeg heller.

Om dere finner på noe feks i lillestrøm, blir vi gjerne med. Evt oslo sentrum. Tror ikke jeg orker å skulle rote meg hjem til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå fleksible, så vi kan sikkert møtes sånn at du også får det til. Lillestrøm er jo fint for meg og. Jeg har forresten ikke tilgang til bloggen din lengre, Marmot, vet ikke om jeg har ramla ut eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Når sover ungene deres for tiden? Ser at vi kan være i Lillestrøm enten 11.44 eller 14.13, og begge deler blir kanskje seint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi dro hjem fra svigerinna på lørdag og denne uka blir stort sett hjemmeuke. Vi skal en svipptur med Stena Saga i morgen kveld da, det er bare en sånn døgntur, men vi skal ha med oss tulla og det gleder jeg meg veldig til. Greit å teste ut dette med soving på liten lugar og sånt, for vi har lyst på en Kieltur i løpet av høsten.

Regnet bøtter ned i dag :roll: Synes det begrenser seg fort med hva kan finne på da og en dag inne blir fort kjedelig for liten og stor. Tulla sover nå, så får se hva vi gjør når hun våkner. De siste ukene har vi stoppa dagsovinga på halvannen time da det virka som det ville gi litt lengre morgener, men det ar vel egentlig ikke slått an. Det virker som den reneste bingo når hun våkner egentlig; i går var det halv åtte og i dag var det kl seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen med Stena Saga gikk veldig fint, tulla sovna greit og hun koste seg masse :) men heretter reiser vi nok med colorline til Kiel : jepp:

I dag harvi hatt hyggelig besøk av Pupsilure og Goffel, været ble bra så vi sat på verandaen mens barna lekte i lekehuset til tulla og bytta litt på Minni Mus :)

Det blir en ganske rolig helg, skal grille hos venner i morra og på mandag drar vi til Lillehammer, gleder oss til det :jepp:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...