Gå til innhold

Puslas plass

pusla

Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med å lunsjer :jepp: Har fri onsdag + torsdag, og kveldsvakt fredag. :) Så fint at dere har hatt en hygelig helg! Og deilig med litt barnevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bør vi få til noe Pupsilure, for jeg skal ha fri på onsdag uansett. Har øyesjekk kl 10, mens resten av dagen er ledig :)

Nå har jeg kommet meg på jobb, hentet meg en :kaffekopp: sett hvor mange e-post jeg har og sitter nå på forumet :fnise: Det er vinterferie, så det blir ganske rolig denne uka uten møter. Men jeg har nok å gjøre da, så jeg bør vel komme i gang :sjenert:

I natt våkna jeg kl 4.10, tulla kom med litt lyd kl 4.55 og så lå jeg i grunn våken til tulla ville opp kl 5.45 :Gjesp: Etter et par små uker med litt lengre morgener, har tulla funnet tilbake til a-rytmen sin igjen. Nå i uka er det forsåvidt greit for meg, men det er ikke så kjekt i helgene.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også lunche onsdag :Nikke:

Kanskje det passer best hos deg Pusla så du slipper å dra noe sted, eller hva tenker du?

Nå som jeg har bilen kan jeg kjøre "hvor som helst". Og når jeg sier hvor som helst, så mener jeg ikke det i det hele tatt, for jeg blir småstresset av å kjøre til togstasjonen og det er ikke langt :fnise:

Men for deg Pusla, så tar jeg turen ;) Vi kan jo kjøre sammen Pupsilure?

Hvis det blir hos deg da Pusla :fnise: Inviterer meg selv ser du.. hihi

Ellers er jeg med hvor som helst ellers jeg altså! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme hit, damer :) Er jo på tide at du får sett kjøkkenet, Dine! Dere tar vel med barna eller hva har dere tenkt? Jeg holder i såfall tulla hjemme fra bhg den dagen (det gjør jeg kanskje uansett).

Alt etter kl 12 går fint for meg, da har jeg rukket tilbake fra optikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg!! ;)

Jeg tenker jeg kommer alene, fordi Lilletassen ikke har "kjørt seg skikkelig inn i bhagen enda" og han var borte i går pga sykdom, så jeg lar han være i bhagen uansett. Er så synd å ta han ut og inn, hvis du skjønner. Bhagen ville gjerne at han skulle komme i går også, siden han var i god form, pga innkjøringen og at han skal bli skikkelig trygg før han MÅ være i bhagen over lenger tid fordi vi jobber.

Men det er greit å komme uten barn også, for da får jeg kost meg skikkelig med en kopp kaffe kanskje? :kaffekopp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenkte litt på det jeg og Dine; at det er dumt å la han være for mye ute av bhg nå i starten. Jeg har enda ikke bestemt meg for hva jeg gjør med tulla, men hun er såpass grei at jeg skal nok få skravla selvom hun er her :fnise:

Dere må ta huset som det er da, for jeg orker ikke vaske og styre for mye nå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut. Ha det akkurat sånn som dere pleier, det er det beste ;) Sånn var det da du og Pupsilure var hos meg sist også - jeg hadde rett og slett ikke ork til å fikse noe. Synes det er så greit at vi kjenner hverandre såpass nå at vi ikke trenger styre for mye for å få besøk ;)

Passer det for deg Pupsilure, at vi luncher hos Pusla imorgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jobber i går kveld og dagtid i dag, så da har jeg ikke fått svart før nå :) Ja, det passer kjempebra! :nigo: Har sagt fra i bhg at Goffel blir hjemme i morgen. Du kan godt kjøre med meg, Dine :) Men jeg er litt usikker på hva jeg gjør med luren hans... Han pleier å legge seg ca 12. Enten sovner han vel i bilen og da får han bare legges sovende over i vogna, og sove ute hos Pusla. Ellers så legger jeg han litt etter at vi kommer frem :jepp: Da har jeg en plan :ler:

Høres egentlig deilig ut å møtes uten barn, men tror jeg tar han med denne gangen :)

Skal jeg hente deg ca 11.30-11.45, Dine? Du kan gjerne kjøre du istedenfor hvis du vil altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :hoppe: jeg kommer til å ha tulla hjemme, så det blir fint at Goffel er med. Og han kan jo bare sove her ute, det skal nok vesla også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl.11.30 passer supert for meg :Nikke:

Du må gjerne kjøre du, spesielt siden Goffel er med ;) Må trene meg litt opp før jeg tør kjøre med andres barn merker jeg.. :sjenert:

Noe vi skal ta med Pusla? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, da sees vi :hoppe: Goffel gleder seg og har nettopp sagt navnet til tulla, og vovvovv ;)

Henter deg 11.30 da, Dine. Sender sms når jeg står ute, så kan du gå ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke Goffel, han gjør alltid at jeg føler at tulla er så sent ute :fnise: Men hun er jo ikke det da. Det kommer ikke sånn masse-masse ord om dagen, men det kommer gjerne et nytt ord eller to hver dag nå. Ikke alltid hun sier det flere ganger da.

Tulla tøysa litt i natt, hun ville ikke roe seg når vi gikk ut av rommet. Sambo la seg tilslutt rett på gulvet der inne og fikk henne tilslutt til å sove. Jeg blir så glad hver gang han tar ansvar, for jeg tenker liksom alltid at det er jeg som må ta det som dukker opp på natta. Men det er heldigvis ikke sånn, noe jeg er glad for :)

Nå er jeg spent på natta, for jeg blir ganske sliten av å våkne så tidlig eller å være lenge våken på natta. Men har jo fri i morgen, det hjelper jo uansett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen syns Goffel er kjempetreig med ting, for han har to kvinnelige kollegaer med jenter på 18 og 21 mnd som snakker lange setninger, kan navna på alle i bhg, teller til ti på to språk, og hun på 21 mnd har begynt å lyve tilogmed! Det er så stor forskjell på barn. Men tror det meste er normalt. Han sier forresten ikke sitt eget navn. Men tulla sitt var litt enklere å si ;)

Håper natta deres blir fin da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har igrunn ikke hatt særlig fokus på at hun skal si navnet sitt. Jeg har ikke tenkt på det en gang :fnise: Men hun sier navnet på hunden da, det er vel det mest avanserte "ordet" hun sier så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har både sambo, jeg og tulla hatt fri fra jobb og barnehage og det har vært en super dag :)

For første gang tror jeg, så sto vi opp samlet kl 6. Det var i grunn veldig hyggelig å være sammen på morgenen, og før klokka var ni hadde vi rukket å kose oss + å rengjøre første etasje :fnise: Vi har også vært i samlet flokk til min synstest i dag, nå har jeg fått bestilt meg nye briller og jeg gleder meg til de kommer. Har slitte glass nå og føler at jeg ser ganske dårlig pga. det.

Også har vi hatt koselig besøk av Dine, Pupsilure og Goffel i dag. Vi hygga oss veldig alle sammen, tror jeg. Tulla og Goffel kranglet litt om lekene da; det er jo typisk at selvom stua er full av leker, skal de ha det samme :fnise: Og tulla er skikkelig sta, synes hun var litt lite snill med gjesten sin altså ;)

Nå skal jeg finne køya, for jeg skal tidlig opp på jobb i morra. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempe koselig lunch i går! :)

Dere har så fint hus at jeg sa til mannen at vi MÅ flytte før vi setter igang med nr.2.. :fnise:

Men spørs om vi får det til... Nydelig mat, selskap og hus - bedre kunne det ikke blitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig pent sagt, Dine :klem: (Men ps: det kunne vært mye bedre mat altså, dere får komme engang jeg faktisk har giddi å lage noe!).

Vi trives veldig med eget hus ja, god plass og vi kan rope så høyt vi bare vil :fnise:

Jeg vil ha vinterferie :roll:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rooooop i vei dere, her må jeg hysje ned alt sammen omtrent :fnise: Neida, ikke fullt så ille heldigvis.

Kommer veldig gjerne en annen gang også ja :Nikke:

Ha en fin dag på jobb, så kan du late litt som det er vinterferie hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...