Gjest MissBella Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal feire bursdagen min med venninner denne måneden og tenkte på å gå ut og spise. Da trenger jeg tips til restauranter i byen. Mat spiller ingen rolle. Gjerne i sentrum. Til ca 10 personer. Koselig sted og ikke noe bråkete sted. Håper noen kan hjelpe!!
vana Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 brasserie blanche i hegdehaugsveien er min favoritt!
simba80 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Indian House ved østbanehallen! Rimelig og god mat:)
Gjest nam Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 hmmmhh...anbefaler NODEE på Majorstua. nettside. det meste smaker herlig her, fine lokaler og hyggelig personalet (dog de kan være litt stive, men det gjør jo ingenting). favoritten vår er "Crispy Duck". denne retten må deles av minimum 2 stk som hovedrett, eller 4stk som forrett. er såååå godt bestill bord i god tid, dette stedet er populært!
Lilith Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 brasserie blanche i hegdehaugsveien er min favoritt! Samme her! Ellers er jo Yayas et alternativ. Litt artig lokale, gode drinker og billig, helt grei thaimat.
Duckling Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Mister India som ligger ved børsen er en av mine favoritter. Har alltid fått fantastisk mat når vi har vært der. Koselig stemning og hyggelige folk.
NenaT Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Brunello (italiensk mat) som ligger "bak" Oslo City. (motsatt hjørne fra Oslo Spectrum). God mat og hyggelige italienske servitører.
Gjest MissBella Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Noen som har vært på Hard Rock Cafè og prøvd bowlingen som de har i kjelleren der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå