Serenity88 Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Absolutt! Vi har vel stort sett ikke gjort annet idag Elsker slike dager iblant
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Nope, min samboer er på jobb. Kommer ikke hjem før om en uke. Vræææææææææææææl
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Absolutt! Vi har vel stort sett ikke gjort annet idag Elsker slike dager iblant ingenting i tjuenullni, og håper på en mengde med ekte elskov i totusenogti :-)
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 ingenting i tjuenullni, og håper på en mengde med ekte elskov i totusenogti :-) Det håper jeg også for din del. Stakkars mann.
Eplefe Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Første som skjedde etter et glass rødvin og fyrverkerikikking, det. 8D
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Oh yes, jeg knulla året inn for å si det sånn Hehe
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Fortell!! For meg ingenting så langt Bare med meg selv, men akkurat det er jeg blitt sånn rimelig temmelig god på sånn etterhvert, for å si det sånn..... :-)) Endret 2. januar 2010 av Kjetil S.
Gjest Ariel Havfrue Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Nei, jeg er singel, men har en person på en annen kant av landet jeg har med når vi treffes. Kan signere på at vi gjorde det til gangs i romjula, hadde FANTASTISK sex da.
LykkeLotta Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Absolutely nothing! Ikke at fjoråret var av det fresheste på den fronten men det var da noen oppturer.... Siste var en gedigen nedtur! The end. Derfor håper jeg 2010 skal bli det store året for hyggelige opplevelser.... Ja!
MakeItHappen Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Vi fikk svingt oss inn i det nye året. Jeg er fortsatt øm både her og der, ble heftig
sleazejenta Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 Ikke ennå gitt, siden kjærsten har vært bortreist siden onsdag.. men, får ta det litt på etterskudd jeez, jeg har ikke fått meg noe siden i fjor
felgen Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Skulle ha hotellsex som første knull i det nye året, men endte med å sitte å stryke han over ryggen mens han ropte på elgen hele natta. festlig.
Gjest Armule Skrevet 3. januar 2010 #15 Skrevet 3. januar 2010 Jepp, gikk inn i 2010 med flere smell for å si det slik Fire timer inn i det nye året fant jeg og en kompis det for godt til å kose oss litt - og han skal ha kred! Blodomløpet fungerte ganske bra til tross for uante mengder inntak av vin, øl og champagne ;p
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #18 Skrevet 3. januar 2010 Jepp. Nesten halv 1 så lå samboern med bena i været Flere har det å blitt siden da Senest i går kveld
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #20 Skrevet 3. januar 2010 Det fine med slike nettsteder som dette er at man faktisk KAN si slikt som ellers er "to much information" til folk! En hyggelig morgen 1 januar ja. Og håper det sier noe om resten av den nye året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå