Cava Queen Skrevet 4. januar 2010 #21 Skrevet 4. januar 2010 Joda, men det blir nesten som en slags demonstrasjon måten hun viser at hun er flink. Og da klarer ikke jeg å synes det er bra. Det blir for mye "se på meg, jeg er så utrooolig bra". Tolker ikke hennes opptredener på den måten i det hele tatt jeg.
miss daisy Skrevet 4. januar 2010 #22 Skrevet 4. januar 2010 Denne tråden viser igjen at kvinner er kvinner verst, som så mange andre tråder her på KG. Jeg syntes hun hadde en flott forestilling, underholdende og festlig for oss i samme alder som henne som kunne kjenne oss igjen i hennes historier.
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #23 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg synes hun er morsom, men kanskje litt uoriginal i lengden. Likevel, det er påfallende at en kvinne som har et slikt show får høre at hun har "stort ego". Ville en mann som gjorde det samme bli karakterisert på samme måte? Jeg tror ikke det... Denne tråden viser igjen at kvinner er kvinner verst, som så mange andre tråder her på KG. Jeg syntes hun hadde en flott forestilling, underholdende og festlig for oss i samme alder som henne som kunne kjenne oss igjen i hennes historier. Og jeg synes det blir for påtatt og tilgjort til at jeg kan synes det er morsomt. Må jeg unnskylde det med at jeg synes kvinner helst burde latt være med stand-up?? Snu på flisa da, liker du henne bare fordi hun er en kvinne med stort ego? Det blir akkurat det samme. Jeg liker ikke humoren og hele opplegget hennes, akkurat som du sikkert liker visse komikere dårligere enn andre. Om hun er kvinne eller enn mann er like viktig som om jeg skal informere om at jeg sitter her og drikker kaffe nå. Endret 4. januar 2010 av Guriane
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #24 Skrevet 6. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Umusikalske mennesker klarer ikke å ta innover seg for mye på en gang ;-)
Guriane Skrevet 6. januar 2010 #25 Skrevet 6. januar 2010 Umusikalske mennesker klarer ikke å ta innover seg for mye på en gang ;-) Og du er musikalsk du da går jeg ut i fra? At jeg synes det blir for mye kav vil ikke si at jeg er umusikalsk. Det vet du ingenting om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå