Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Hva synes dere? Jeg synes hun er fantastisk synes det er helt fantastisk med mennesker som spiller piano med så stor (til synelatende ) letthet som henne! Imponerende
Gjest Christopher Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Kjempemorsom jente! Hun er jo profesjonell pianist utdannet fra Norges Musikkhøyskole, så hun er jo flink til å spille. Hennes opptredener kjennetegnes av mer enn det: hun isper det intelligent humor i tillegg. Veldig treffende.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Hun er veldig dyktig. Vi skulle hatt mange fler slike entertainere i hennes kaliber! Flere tv opptak hadde også gjort seg, vi som ikke bor i Oslo og omegn har ikke anledning til å gå på slike forestillinger.
Guriane Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Hun er sikkert flink til å spille piano, men for et ego...
Gjest gjestefrøken Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Hun er en dyktig pianist, det skal hun ha. Men for noe mas det er med dette tullpratet innimellom spillingen er! Sangstemmen er heller ikke noe spesiellt fin. Hun har også et litt for stort ego etter min smak. Slitsom kjerring.
Guriane Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Hun er en dyktig pianist, det skal hun ha. Men for noe mas det er med dette tullpratet innimellom spillingen er! Sangstemmen er heller ikke noe spesiellt fin. Hun har også et litt for stort ego etter min smak. Slitsom kjerring. Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note.
Gjest gjestefrøken Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Nettopp!
Gjest bare bea Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Kan ikke du gå og ta deg en banan, og holde kjeft? Ingrid Bjørnov er helt rå. Rå pianist, rå humor.
Gjest Gjest_Thale_* Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Helt enig .. spill piano og hold kjeft, synes ikke hun er morsom i det hele tatt. Men det er sikkert noen som synes det er seende så hun må jo for all del fortsette .. jeg har flust av kanaler og mange bøker
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Blir det for mye for deg å holde styr på - alt på samme tid? Vi andre som tar humoren og poengene klarer å følge med. Er vi litt musikalske i tillegg tar vi dobbeltpoengene
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2010 #12 Skrevet 3. januar 2010 Veit! Kan hun ikke holde seg til én av tingene da. Enten spille piano eller være morsom. Det blir så slitsomt med alt det kavet mellom hver note. Har du gått litt glipp av poenget med denne forestillingen? Det er et talkshow med piano. Hvis du ikke liker det så liker du ikke Ingrid Bjørnov som talkshow artist. Helt greit. Jeg vet ikke om hennes evner som pianist er spesielt eksepsjonelle, men jeg liker altså den humoren hun utfolder. Hun minner meg om Victor Borge!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 Hun er sikkert flink til å spille piano, men for et ego... Når hun har show (og ikke konsert), så innebærer det at hun prater, synger og spiller om hverandre i en helhet. Hva mener du egentlig med "for et ego"? Det skulle bare mangle om en kvinne som leder sin egen business ikke har ego. Ego gjør henne interessant og er helt nødvendig for at hun skal kunne ha noe å gi til andre, som igjen er hennes inntektskilde. Ja til ego.
Guriane Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Kan ikke du gå og ta deg en banan, og holde kjeft? Ingrid Bjørnov er helt rå. Rå pianist, rå humor. Sikkert flink til å spille, men liker ikke humoren. Blir det for mye for deg å holde styr på - alt på samme tid? Vi andre som tar humoren og poengene klarer å følge med. Er vi litt musikalske i tillegg tar vi dobbeltpoengene Neida, klarer faktisk å følge med Men hele opplegget blir for dumt og påtatt. Har du gått litt glipp av poenget med denne forestillingen? Det er et talkshow med piano. Hvis du ikke liker det så liker du ikke Ingrid Bjørnov som talkshow artist. Helt greit. Nei, er det?? Har fått med meg det, og det er nettopp konseptet talkshow med piano som blir så dumt. Tror du ikke? Når hun har show (og ikke konsert), så innebærer det at hun prater, synger og spiller om hverandre i en helhet. Hva mener du egentlig med "for et ego"? Det skulle bare mangle om en kvinne som leder sin egen business ikke har ego. Ego gjør henne interessant og er helt nødvendig for at hun skal kunne ha noe å gi til andre, som igjen er hennes inntektskilde. Ja til ego. Jeg synes det gjør henne mindre interessant når hun er så høy på seg selv. Endret 3. januar 2010 av Guriane
Cava Queen Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Stort ego? Hun bruker sitt eget liv og egne erfaringer som utgangspunkt for sine show. Heller det enn folk som hele tiden skal være morsomme på bekostning av andre og gjøre narr av andre folk. Og noe av det som gjør at man ler av og med Ingrid Bjørnov er jo at man kjenner seg igjen. Kanskje spesielt vi kvinner som er på samme alder som Ingrid Bjørnov. Kjenner meg igjen i mye av det hun sier også husker jeg jo all musikken som hun hele tiden refererer til. Dette er god humor. Hun er vel ikke talkshow-artist! (Talkshow er sånn som Skavlan og Oprah det). Men en slags stand-up/revy artist. Hun har flere ganger blitt sammenlignet med Victor Borge i stil. Hun er skolert pianist med absolutt gehør og skriver sine egne monologer i tillegg. Og hun gjør det fantastisk bra!!
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Stort ego? Hun bruker sitt eget liv og egne erfaringer som utgangspunkt for sine show. Heller det enn folk som hele tiden skal være morsomme på bekostning av andre og gjøre narr av andre folk. Og noe av det som gjør at man ler av og med Ingrid Bjørnov er jo at man kjenner seg igjen. Kanskje spesielt vi kvinner som er på samme alder som Ingrid Bjørnov. Kjenner meg igjen i mye av det hun sier også husker jeg jo all musikken som hun hele tiden refererer til. Dette er god humor. Hun er vel ikke talkshow-artist! (Talkshow er sånn som Skavlan og Oprah det). Men en slags stand-up/revy artist. Hun har flere ganger blitt sammenlignet med Victor Borge i stil. Hun er skolert pianist med absolutt gehør og skriver sine egne monologer i tillegg. Og hun gjør det fantastisk bra!! Ja, hun er vel en slags stand-up/revy-artist og ikke talkshow-vertinne. Men jeg liker fremdeles ikke opplegget Jeg liker ikke måten hun prøver å være morsom på. Det blir så påtatt og lite naturlig. Selv om hun bruker sitt eget liv og sine egne erfaringer vil ikke det si at hun er morsom. Er mange andre komikere som er mer morsomme, uanstrengt, hvor man også kan kjenne seg igjen. Tviler ikke på at hun har absolutt gehør, eller at hun skriver sine egne monologer. Jeg sier bare at jeg ikke liker blandingen. Greit å ha troa på seg selv, men hun virker bare selvgod. Endret 4. januar 2010 av Guriane
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes hun er morsom, men kanskje litt uoriginal i lengden. Likevel, det er påfallende at en kvinne som har et slikt show får høre at hun har "stort ego". Ville en mann som gjorde det samme bli karakterisert på samme måte? Jeg tror ikke det...
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg synes hun er morsom, men kanskje litt uoriginal i lengden. Likevel, det er påfallende at en kvinne som har et slikt show får høre at hun har "stort ego". Ville en mann som gjorde det samme bli karakterisert på samme måte? Jeg tror ikke det... Det er alltid noen som er frampå med det der når noen kritiserer ei dame. Ingen som hadde brukt det kortet hvis noen snakket om egoet på en mann. Man trenger da vel ikke gjøre det til mer enn det det er. Endret 4. januar 2010 av Guriane
Cava Queen Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Hva er det dere egentlig mener med "stort ego"? Er det den gamle janteloven som setter inn her - man skal ikke tro at man er noe i lille Norge? Og selv om man er flink til noe så skal man for guds skyld ikke gjøre noe ut av det? Man skal ikke engang kunne vise at man er flink (til å spille piano eller hva det måtte være) Nå synes jeg forøvrig ikke at hun har noen "jeg-tror-jeg-er-så-mye-bedre-enn-alle-andre"-holding. At humoren ikke treffer alle er en rettferdig sak. Jeg ler ikke av alt jeg heller.
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Hva er det dere egentlig mener med "stort ego"? Er det den gamle janteloven som setter inn her - man skal ikke tro at man er noe i lille Norge? Og selv om man er flink til noe så skal man for guds skyld ikke gjøre noe ut av det? Man skal ikke engang kunne vise at man er flink (til å spille piano eller hva det måtte være) Nå synes jeg forøvrig ikke at hun har noen "jeg-tror-jeg-er-så-mye-bedre-enn-alle-andre"-holding. At humoren ikke treffer alle er en rettferdig sak. Jeg ler ikke av alt jeg heller. Joda, men det blir nesten som en slags demonstrasjon måten hun viser at hun er flink. Og da klarer ikke jeg å synes det er bra. Det blir for mye "se på meg, jeg er så utrooolig bra".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå