Noldus Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Da fant også jeg ut at det ville være koselig med en liten dagbok her inne! Tenker det er en fin måte og få ut tanker og følelser rundt den nye lille huleboeren i magen! For å fortelle litt kort om meg selv, så er jeg 23 år gammel, gift og dette vil bli vår første <3 Har min første legetime på mandag, og da vil jeg i følge mine egne beregninger være 11+2, så det bli spendene å høre hva legen har å si! Vi gleder oss masse til dette! Jeg har valgt å ha med meg mannen på første kontroll etter litt dårlige opplevelser med legekontoret på hjemplassen min.. Da hjelper det godt på å ha ed seg mannen!! Har ikke møtt fastlegen min enda, så har egentlig store håp om at det vil bli en positiv opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. januar 2010 #2 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei hei! Gratulerer så mye med spire i magen! Og takk for hilsen i dagboka mi. Ja mannen kan være god å ha med, håper det blir et positivt møte med den nye fastlegen din i morgen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var første kontroll unnagjort og det gikk veldig greit! Fastlegen min var veldig hyggelig og hadde god tid til å prate, selv om jeg syns det var litt vanskelig å komme på ting å spørre om! Fikk med meg en hel pose med masse forskjellig informsjon og alt så ut til å være i sin skjønneste orden! Legen virket dog noe vimsen, og når jeg kom hjem så så jeg at han hadde skrevet 11+2 uker på veg, so jo stemmer! Men termindatoen kom vist 1 mnd for tidlig... Ellers så står alt bare bra til!! Kvalmen har for det meste gitt seg =) Merker bare litt til den når jeg kke er på jobb, men regner med det har en sammenheng med at jeg er noe dårligere til å huske på å spise regelmessig når jeg er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. januar 2010 #4 Del Skrevet 4. januar 2010 BLir spennende å følge deg fremover mot sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 4. januar 2010 #5 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei og gratulerer med graviditet! Gøy å hilse på andre som er ca. like langt på vei Høres ut som legen din er mye mer behjelpelig enn min. Fikk ikke masse informasjon, og ble helst dytta ut døra før jeg fikk stilt alle spørsmålene jeg lurte på. Men da er det greit å ha KG ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 4. januar 2010 #6 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha jeg opplevde akkurat det samme, at legen skrev termin en måned for tidlig! Vimsete leger... Bra formen din begynner å komme seg da! Begynner så smått å bli litt bedre her og, men er fortsatt veldig trøtt. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 4. januar 2010 BLir spennende å følge deg fremover mot sommeren Ja her er det bare å følge med!! Hyggelig at du la igjen et lite spor også =) Hei og gratulerer med graviditet! Gøy å hilse på andre som er ca. like langt på vei Høres ut som legen din er mye mer behjelpelig enn min. Fikk ikke masse informasjon, og ble helst dytta ut døra før jeg fikk stilt alle spørsmålene jeg lurte på. Men da er det greit å ha KG ! Haha jeg opplevde akkurat det samme, at legen skrev termin en måned for tidlig! Vimsete leger... Bra formen din begynner å komme seg da! Begynner så smått å bli litt bedre her og, men er fortsatt veldig trøtt. :søvn: Ja jeg er virkelig fornøyd med ham!! Så får han heller bare være litt vimsette!! Jeg og mannen lo godt av det når vi gikk ut fra legekontoret. ja Tinio det er deilig og føle seg bedre, men kjenner godt til trøttheten jeg også, men for å være helt ærlig så syns jeg bare det er digg med en unskyldning for å sløve litt på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 5. januar 2010 Da har jeg hatt min første dag tilbake på jobb igjen etter ferien! Var grusomt hardt og komme seg opp av senga etter bare 7 timer, etter å ha tilbragt 12-13 timer der hver natt i ferien min! dette har vært ganske rart for meg som vanligvis er oppe i 7 tiden uansett om jeg har fri eller skal på jobb.. Men men, er ikke så mye å få gjort med det da!! Håper ellers dere har hatt en bra dag! Det har vertfall jeg, slitsom, men bra likevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag kom jeg hjem fra jobb ca 1 time tidligere enn vanlig, noe som var veldig deilig! Godt å få litt ekstra tid til å slappe av syns jeg, etter en slitsom dag på jobben. Denne helgen kjenner jeg at det blir mye avslapping vertfall! Blig godt å bare kose seg sammen med mannen uten å ha noe særlig med planer bortsett fra å sove lengre enn til 7 om morningen! Formen er fortsatt veldig bra sett bort fra trettheten, som jeg enn så lenge ikke ser på som et veldig problematisk symptom! I løpet av uken har jeg fått lest gjennom en del av den inforasjonen som jeg fikk på første kontroll og føler at jeg har fått satt meg inn i det som trengs å vite akkurat nå vertfall! Mannen er også blitt litt mer opptatt av den lille i magen, ettersom det så vidt er begynt å vises litt dersom jeg ikke har klær på! Tror han syns det blir litt mer virkelig da og her en dag så fortalte han meg hvor mye han gledet seg til å kjenne de første sparkene :yvonne: Ellers så har vi nå fortalte til hans foreldre, og mine står for tur neste helg da vi skal en snartur inno dem og jeg foretrekket å fortelle dem det ansikt til ansikt! Syns det blir mer personlig da! Svigermor ble som forutsatt helt i 100, så tipper jeg prøver å ikke være alt for mye sammen med henne den første tiden slik at hun får roet seg litt ned Koselig at hun blir glad selvsagt, men kjenner at det kan bli veldig slitsomt om det skal fortsette slik som dette hele tiden!! Ellers så håper jeg at dere får en super helg! Det skal vertfall jeg prøve å ha =) :søvn: :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starligt Skrevet 9. januar 2010 #10 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) gratulerer med spiren i magen. håper du får en flott tid fremover:) Endret 9. januar 2010 av starligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for det Starligt Dagen i dag har vert evig lang føles det som! Har vert mange timer ute i snøen med både akebrett og skøyter og det kjennes virkelig på kroppen når en kommer hjem etterpå! Men kjekt var det da likevell! Og dagens lærdom: jeg er virkelig IKKE noe talent på skøyter! Ikke bitte bittelitt en gang! Men det var selvsagt mannen, hvordan kan det ha seg at han får til ALT han prøver på mens jeg somregel er dritdårlig til alle slike type fysiske ting?? Må innrømme at jeg av å til føler meg litt misslykket og dum samenlignet med ham Og det er ikke noen god følelse egentlig.. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å bli kvitt den? Tips mottas gjerne Nå blir det godt å bare krype seg opp i senga å se på (eller sove til) en god film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå