Gjest mann24 Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Har hatt et elskerforhold til ei på 35, og må si det frister til gjentakelse! Gjerne med kvinner på 30-40 år. Men dere som har hatt yngre elskere, hva forventer dere av han? Hvordan skal han se ut? Høyde? Kroppstype: -Normal -Stor -Veltrent, antydning til magemuskler, -Veldig veltrent (ripped), veldig markerte magemuskler Hvordan skal han være i senga, og hva må han være villig til å gjøre?
Gjest kvinne 31 Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Har hatt et elskerforhold til ei på 35, og må si det frister til gjentakelse! Gjerne med kvinner på 30-40 år. Men dere som har hatt yngre elskere, hva forventer dere av han? Hvordan skal han se ut? Høyde? Kroppstype: -Normal -Stor -Veltrent, antydning til magemuskler, -Veldig veltrent (ripped), veldig markerte magemuskler Hvordan skal han være i senga, og hva må han være villig til å gjøre? Har bare en kommentar til deg: Unge menn er oppskrytt ! Gi meg tryggheten, erfaringen, friheten og tøffheten til en 45 åring så velger jeg ham over alle 20-30-åringer anytime!
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Har bare en kommentar til deg: Unge menn er oppskrytt ! Gi meg tryggheten, erfaringen, friheten og tøffheten til en 45 åring så velger jeg ham over alle 20-30-åringer anytime! :-)
Serenity88 Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Har hatt et elskerforhold til ei på 35, og må si det frister til gjentakelse! Gjerne med kvinner på 30-40 år. Men dere som har hatt yngre elskere, hva forventer dere av han? Hvordan skal han se ut? Høyde? Kroppstype: -Normal -Stor -Veltrent, antydning til magemuskler, -Veldig veltrent (ripped), veldig markerte magemuskler Hvordan skal han være i senga, og hva må han være villig til å gjøre? Nå er ikke jeg akkurat i den målgruppen, men jeg vil tro at preferanser på utseende er like forskjellig fra person til person Kjemi, respekt og trygghet (pluss en hel hau med spenning og kåtskap) når det gjelder elskere er vel det viktigste. Noen liker store menn, andre liker små.
Gjest Ariel Havfrue Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg er i midten av 30-åra og han er i midten av 20-åra, men for å være ærlig merker vi det egentlig bare når vi snakker om barne-tv og minner og denslags. Ellers er vi veldig på bølgelengde. Hvordan han bør være? Som alle andre jeg faller for: Intelligent, masse humor, snill og en person jeg kan kommunisere med.
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har bare en kommentar til deg: Unge menn er oppskrytt ! Gi meg tryggheten, erfaringen, friheten og tøffheten til en 45 åring så velger jeg ham over alle 20-30-åringer anytime! Og jeg vet du har fryktelig rett (nærmer meg alderen og liker det, bedre og bedre) Endret 2. januar 2010 av Gorgonzola
Gjest womenwomen Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Og jeg vet du har fryktelig rett (nærmer meg alderen og liker det, bedre og bedre) Jeg syns menn er i sin aller beste alder rundt 30- 35 år . Da har de fortsatt god potens og holder lenge og er lærevillige samtidig som de har litt erfaring selv også . 45 åringer har ofte dårligere potens , ...desverre enn de yngre menn har .Men er formen bra - har ikke alder noe å si selvsagt .Uansett kjønn . Men er alltfor mange feite , dvaske 45 åringer i dårlig form desverre ... så våger ikke ta sjangsen på disse som eks ONS .....skjerp dere : ) Ellers mister dere helt sex-appelet deres : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå