Gå til innhold

dere som har hatt yngre elskere

Fremhevede innlegg

Gjest mann24
Skrevet

Har hatt et elskerforhold til ei på 35, og må si det frister til gjentakelse! Gjerne med kvinner på 30-40 år.

Men dere som har hatt yngre elskere, hva forventer dere av han?

Hvordan skal han se ut?

Høyde?

Kroppstype:

-Normal

-Stor

-Veltrent, antydning til magemuskler,

-Veldig veltrent (ripped), veldig markerte magemuskler

Hvordan skal han være i senga, og hva må han være villig til å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest kvinne 31
Skrevet
Har hatt et elskerforhold til ei på 35, og må si det frister til gjentakelse! Gjerne med kvinner på 30-40 år.

Hvordan skal han se ut?

Høyde?

Kroppstype:

-Normal

-Stor

Har bare en kommentar til deg: Unge menn er oppskrytt ! Gi meg tryggheten, erfaringen, friheten og tøffheten til en 45 åring så velger jeg ham over alle 20-30-åringer anytime!

Skrevet
Har bare en kommentar til deg: Unge menn er oppskrytt ! Gi meg tryggheten, erfaringen, friheten og tøffheten til en 45 åring så velger jeg ham over alle 20-30-åringer anytime!

:-)

Skrevet

Hvordan skal han se ut?

Høyde?

Kroppstype:

-Normal

-Stor

Nå er ikke jeg akkurat i den målgruppen, men jeg vil tro at preferanser på utseende er like forskjellig fra person til person :) Kjemi, respekt og trygghet (pluss en hel hau med spenning og kåtskap) når det gjelder elskere er vel det viktigste. Noen liker store menn, andre liker små.

Gjest Ariel Havfrue
Skrevet

Jeg er i midten av 30-åra og han er i midten av 20-åra, men for å være ærlig merker vi det egentlig bare når vi snakker om barne-tv og minner og denslags. Ellers er vi veldig på bølgelengde.

Hvordan han bør være? Som alle andre jeg faller for: Intelligent, masse humor, snill og en person jeg kan kommunisere med.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Og jeg vet du har fryktelig rett (nærmer meg alderen og liker det, bedre og bedre) :briller:

Endret av Gorgonzola
Gjest womenwomen
Skrevet
Og jeg vet du har fryktelig rett (nærmer meg alderen og liker det, bedre og bedre) :briller:

Jeg syns menn er i sin aller beste alder rundt 30- 35 år . Da har de fortsatt god potens og holder lenge og er lærevillige samtidig som de har litt erfaring selv også . 45 åringer har ofte dårligere potens , ...desverre enn de yngre menn har .Men er formen bra - har ikke alder noe å si selvsagt .Uansett kjønn .

Men er alltfor mange feite , dvaske 45 åringer i dårlig form desverre ... så våger ikke ta sjangsen på disse som eks ONS .....skjerp dere : ) Ellers mister dere helt sex-appelet deres : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...