sørlandsjente Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Etter et turbulent 2009 velger jeg å gå 2010 med et smil om munnen og åpent sinn. Jeg legger bak meg; X - starten på noe nytt Y - som gjorde 6 måneder ekstremt vonde Y2 - feil, men likevel feil Y3 - slutt på nyttårsaften, før det var for sent. (dette ble litt rotete, men gjør det så anonymt som mulig) Disse skal jeg glemme, og nåde meg hvis jeg prøver å gå tilbake ,eller i det hele tatt tenke på dem. De fortjener det ikke. Jeg har aldri likt nyttårsforsett, men jeg tror meg må ha noen i år; - ikke møte flere drittsekker (ihvertfall ikke falle for dem) - satse fult på utdanningen - få nye positive mennesker inn i livet - slutte å drømme, og heller nyte livet her og nå - TENKE POSITIVT Jeg trenger å få ut litt aggresjon og følelser, så da får jeg prøve å skrive dagbok her. Dette skal jeg klare
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Klart at du klarer dette. Bare vær bestemt med deg selv. Lykke til.
sørlandsjente Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 (endret) . Endret 2. januar 2010 av sørlandsjente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå