sørlandsjente Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 Etter et turbulent 2009 velger jeg å gå 2010 med et smil om munnen og åpent sinn. Jeg legger bak meg; X - starten på noe nytt Y - som gjorde 6 måneder ekstremt vonde Y2 - feil, men likevel feil Y3 - slutt på nyttårsaften, før det var for sent. (dette ble litt rotete, men gjør det så anonymt som mulig) Disse skal jeg glemme, og nåde meg hvis jeg prøver å gå tilbake ,eller i det hele tatt tenke på dem. De fortjener det ikke. Jeg har aldri likt nyttårsforsett, men jeg tror meg må ha noen i år; - ikke møte flere drittsekker (ihvertfall ikke falle for dem) - satse fult på utdanningen - få nye positive mennesker inn i livet - slutte å drømme, og heller nyte livet her og nå - TENKE POSITIVT Jeg trenger å få ut litt aggresjon og følelser, så da får jeg prøve å skrive dagbok her. Dette skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Klart at du klarer dette. Bare vær bestemt med deg selv. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsjente Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) . Endret 2. januar 2010 av sørlandsjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå