Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Igår så skulle jeg prøve å suge fast i en kork med munnen, siden jeg hadde hørt at man fikk store lepper av det. Jeg fikk veldig store lepper av det, men etter det hadde gått bort, så ble jeg helt lilla rundt hele munnen!! og jeg er det fortsatt! det ser ut som en stor blåveis. Er dette farlig? og lillafargen forsvinner vel etterhvert? er så redd for om det ikke går bort ..
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 ÅÅÅ sorry, men jeg fikk meg en skikkelig latter her. Det går nok bort skal du se. :fnis:
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Haha, sorry at jeg ler, men jeg ser det for meg Det går nok vekk om en dag eller to skal du se.
Aftensol Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Det vil nok forsvinne ja... Det jeg tipper er at du har fått samme effekten som når man får et sugemerke... Et sugemerke på kroppen tar jo som regel flere dager før det forsvinner, alt etter hvor kraftig det var... Men på munnen aner jeg ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå