Gå til innhold

Twinkle*s dagbok

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Z er ikke den letteste bokstaven nei. Da ender man nok ofte opp på Zita,Zira osv, typiske hundenavn. Vi har blitt enige om en menneskenavn på hunden :) Zarah liker vi godt,men har en venninne på facebook med en hund som heter det,så hadde følt meg litt teit ved å "herme" :sjenert: Det blir nok Ida :)

Ja,det er det som er litt vanskelig. De navnene vi liker kan du jo være vi vill ha barn som heter. Hunden heter Idag og datteren min Ida den andre :fnise: Neida :) Men tror vi går for Ida,så får vi ta det problemet når jeg får en datter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Jeg har jaggu begynt å få babynavnene på plass FØR jeg har mann og FØR jeg vet om jeg faktisk skal ha barn :fnise: hihi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det vanskelige vil bli å overtale den fremtidige faren :) For jeg vil virkelig at mine skjønninger skal hete noe sånt som dette:

Guttene:

- William Andre eller William Andreas, og så vil jeg kalle han Liam :fnise:

- Eyvind (Andre?)

- Hans Christian (men denne her syns jeg kanskje blir litt kjedelig i forhold til de andre)

Jentene:

- Alyah/Alia :fnise:

- Ingrid Mattea

- Sofie (uttalt som på svensk, uten E) eller Sofia

Jeg liker dobbeltnavn (har det selv, men veldig få som bruker begge navnene mine :)) og så elsker jeg kallenavn :)

Hmm, trodde jeg hadde flere på lista... Kanskje jeg har glemt noen. Og dere da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det var fine navn :yvonne: Jeg liker også dobbeltnavn. Har to fornavn og to etternavn, og kan ikke gi det samme til mine barn.

Jeg liker også Sofie, men jeg vil uttale det på norsk. Og så liker jeg Iris, Tirill og Hannah veldig godt. Er redd jeg ikke får overtalt min kjære til noen av de navnene :sjenert:

Guttenavn: Espen, Fredrik og Christoffer er mine favoritter, men tror ikke min kjære går med på de heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet er bare så søtt, men det ville jeg vel ha ment uansett om han heter Sigmund eller Christian ;) Og vet dere hva det mest perfekte er!?? Han kalles gjerne bare K :rødme: Kallenavn?! Oh yeah, me love! (Håper ingen kjenner meg igjen nå! Eller han! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har funnet mange fine navn! Jeg elsker navnet Liam! Både som navn og kallenavn :)

Jeg har ikke så kjempemange navn egentlig. Hører mange jeg liker,men så glømmer jeg dem :fnise:

Har alltid likt Thea Emilie, Leah Marie, Ida og Vilde. :)

Når det gjelder guttenavn,så har jeg ikke så mange :

Marius Leander liker jeg godt. Ellers har jeg ikke tenkt så mye på guttenavn,er tydeligvis bestemt på å få jente først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Det er morsomt hva en forelskelse kan gjøre :rødme:

Min heter Geir, og det er et navn jeg ikke likte før jeg traff han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mange fine navn du også Mahareth!

Vi kommer til å ha mange søte barn med søte navn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geir minner meg om han Valen spiller :fnise: Håper for din skyld at han ikke er lik! :ler:

Min heter Anders :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...