Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #161 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du ønsker å vite om dobesøk så kan du sikkert ta en tur på ratemypoo.com. Der skal du visst få alle detaljer du trenger Nei, jeg har ikke vært der. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du ønsker å vite om dobesøk så kan du sikkert ta en tur på ratemypoo.com. Der skal du visst få alle detaljer du trenger Nei, jeg har ikke vært der. :gjeiper: Jeg trekker det tilbake! Jeg er bare tøff i trynet som vanlig Finnes det virkelig en slik side? Åhhhh Megvel! Må ikke fortelle meg slike ting! Jeg vil ikke inn å se,men er på samme tid nyskjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #163 Del Skrevet 18. februar 2010 Du trenger ikke vettu! Og du sa jeg kunne si hva jeg ville her jo Tror faktisk jeg er overtrøtt. Funny, har bare vært oppe i 10 timer. Har heller ikke spist mye sukker i dag. Flinke megvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 18. februar 2010 Du trenger ikke vettu! Og du sa jeg kunne si hva jeg ville her jo Tror faktisk jeg er overtrøtt. Funny, har bare vært oppe i 10 timer. Har heller ikke spist mye sukker i dag. Flinke megvel Haha,jeg lager grenser allerede Og jeg har klart å holde meg unna nettsiden til nå ihvertfall! Tror jeg er litt overtrøtt jeg også. Jeg sto opp kl.17.15 igår,å fikk da ikke sove i hele natt,men ble liggende i senga til halv 10. Så jeg er glad for samboers del at han ikke er her og må være offer for min dårlige humor Flink du er! Jeg har ikke vært flink Spist boller,sjokolade,og drukket cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ææææææææsj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg måtte bare. Jeg kommer ikke til å spise meg sjokolade idag Endret 18. februar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #166 Del Skrevet 18. februar 2010 Betyr det at du ikke har sovet siden 17.15 i går...? Da vil jeg tro du skal sove godt i natt Men ikke om du går inn på den siden! Da er jeg sikker på at du ikke får sove ett sekund Jeg pleier ikke å være så veldig flink. Går mer på at jeg ikke har råd til å kjøpe nytt tøy om jeg legger på meg nå, og så vil jeg virkelig inn i brudekjolen min... I går spiste jeg en hel sånn pakke med freia påskeegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 18. februar 2010 #167 Del Skrevet 18. februar 2010 JEG ADVARTE DEG!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 18. februar 2010 Betyr det at du ikke har sovet siden 17.15 i går...? Da vil jeg tro du skal sove godt i natt Men ikke om du går inn på den siden! Da er jeg sikker på at du ikke får sove ett sekund Jeg pleier ikke å være så veldig flink. Går mer på at jeg ikke har råd til å kjøpe nytt tøy om jeg legger på meg nå, og så vil jeg virkelig inn i brudekjolen min... I går spiste jeg en hel sånn pakke med freia påskeegg. Har ikke sovet siden 17.15 i går nei. Kankje greit å sovne fort med tanke på at jeg skal sove alene i natt. Er ikke heller flink Der er så vanskelig! Nå har ikke jeg noe kjempeproblem med vekta. Men merker det har kommet en liten pølse på magen som jeg ikke har sett før Er greit å komme inn i brudekjolen ja! Så vil man jo føle seg pen og "fresh" på dagen. Men slanking er ikke gøy. Man vil jo spise sjokolade å kose seg JEG ADVARTE DEG!!!!!!! Nå trenger jeg ihvertfall psykolog! Tror jeg må ringe ned å si at det haster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 19. februar 2010 #169 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei og hopp! Sover du fortsatt? Ikke bra å sove vekk hele dagen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg sov til 17.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 20. februar 2010 Da var bok nr.2 utlest Veldig bra bok! De har gjort sesong 2 veldig anderledes en det som er i boken må jeg si. Men skal ikke røpe noe mer der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 20. februar 2010 #172 Del Skrevet 20. februar 2010 Himmel og hav, jente! Må stå opp vettu! Mistenker at jeg kommer til å reagere veldig på det som skjer i sesong 2 da. Kan du ikke skrive det? Eller sende meg på pm, så slipper jeg å lure? Altfor nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 20. februar 2010 Himmel og hav, jente! Må stå opp vettu! Mistenker at jeg kommer til å reagere veldig på det som skjer i sesong 2 da. Kan du ikke skrive det? Eller sende meg på pm, så slipper jeg å lure? Altfor nysgjerrig Skal jeg skrive de tingene som skjer som er anderledes? Jeg kan ramse opp litt hvis du er sikker på at du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Må skrive nå da jeg snart blir hentet å ikke får skrevet mer før ikveld. ****SPOILER TRUE-BLOOD SESONG 2**** Sookie,Tara og Andy finner jo et lik i bilen hans. De får oss til å tro at det er Lafayette. MEN her har de valgt å ta livet av hun dama som utførte eksorsisme på moren til Tara i stedet. Lafayette er blitt tatt til fange. Han holdes i kjelleren av Fangtasia sammen med et par andre (som blir drept). Han blir løslatt av Sookie som hørte fra en ansatt at han var der . Han får så ordre om å fortsette å selge "V" for Erik. Tara havner i fengsel for å ha kjørt når hun var full. Det kommer en dame å tar henne med seg hjem. Der bor det en annen gutt hun som også hjelper (Eggs). De koser seg masse,drikker og røyker weed. Virker som denne dama bare har gode hensikter og faktisk vil hjelpe dem med det trøbblete livet deres. Etterhvert så blir det en del sprøe fester. Mennesker som har ville orgier osv. Alle får sånne rare sorte øyner. (Forteller mer om dette snart:P) Sam har ansatt en ny jente i baren. Det viser seg etterhvert at hun også er en Shapeshifter. De har et hett forhold. Men hun er ikke så bra for Sam alikevell. Hun prøver å lure Sam til å gi seg henn til dette vesenet det står om i boken. Jason melder seg inn i The fellowship of the sun. Han tror at det er et kall fra Gud,og at det er meningen at han skal være der. Han blir fort en favoritt hos lederene. Han har et lite forhold til kona til lederen. Men dette endrer seg når de finner ut at Jason er bror til Sookie. Sookie treffer aldri Luna det står om i boken. I hele serien er det også en jente Jessica tror jeg hun heter,som Bill har måttet gjort om til vampyr som straff for at han drepte han bartenderen i sist sesong. Hun lager mye trøbbel. Denne dama som hjalp Tara er det vesenet de skriver om i boka. Hun tar over huset til Sookie. Lager en statue av kjøtt(!) ol. Alle i byen klikker og har rare øyner. Det blir et bryllup. Hun her skal gifte seg med en Gud. For å kunne gifte seg må hun ta blod fra Sam. Så han blir stukket med kniv. Til slutt klarer de å lure denne dama,så hun dør. (dårlig fortalt,men har dårlig tid ) ehh,så kommer jeg ikke på mer i frata,pluss jeg blir hentet snart. Men skal prøve å komme på mer til ikveld om du vil høre meg Tro meg,det er myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer hvor dette kom fra! Du kommer til å ELSKE denne sesongen også!!!!! Endret 20. februar 2010 av Twinkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 20. februar 2010 #175 Del Skrevet 20. februar 2010 Hm. Skeptisk!!!!!!!!! Tror ikke jeg må høre mer nå, da vil jeg bare ikke se mer! Men det er jo langt i fra det samme som i boka jo, nå ble jeg egentlig litt sur Menmen, så lenge resultatet blir det samme så skal jeg la være å klage. Ser for meg at det ikke er lett å lage tvserie av true blood egentlig... Ellers da? Snudd døgnet fullstendig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 20. februar 2010 Hm. Skeptisk!!!!!!!!! Tror ikke jeg må høre mer nå, da vil jeg bare ikke se mer! Men det er jo langt i fra det samme som i boka jo, nå ble jeg egentlig litt sur Menmen, så lenge resultatet blir det samme så skal jeg la være å klage. Ser for meg at det ikke er lett å lage tvserie av true blood egentlig... Ellers da? Snudd døgnet fullstendig nå? Skal ikke fortelle mer Ganske sprøtt når man forventer at mye skal være likt i serien,men så er det totalt endret. Men det var absolutt en bra sesong,så ikke vær sur!! Du blir like glad i denne som den andre Satt oppe i hele natt,så nå er jeg trøtt og ska prøve å komme meg i seng til en ok tid. Må være klar til kl.13 imorgen,så kan ikke ligge å sove så lenge. Så jeg tror døgnrytmen min er grei egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 23. februar 2010 #177 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei og hopp din sopp! Følte meg tilbake på barneskolen der et sekund ja Hvordan går denne uka for deg? Funker det å jobbe litt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei og hopp din sopp! Følte meg tilbake på barneskolen der et sekund ja Hvordan går denne uka for deg? Funker det å jobbe litt nå? Hei på deg din sei! Denne uka går helt ok. Sliter litt,men det har gått greit for det Går greit å jobbe litt ja. For deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå skal jeg ut å kjøpe True-Blood bøkene nr. 4,5 & 6 Gleder meg til å lese videre ikveld! Skal også ha skistaver og noen småting til hytteturen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. februar 2010 #180 Del Skrevet 23. februar 2010 åååå! koooos deg på hyttetur da! og med True Blood såklart! Jeg drømte faktisk om True Blood her om dagen. Trodde ikke jeg hadde blitt så påvirka? Men han der Bill var pretty hot i drømmen min gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå