lillesol20 Skrevet 28. august 2003 #1 Skrevet 28. august 2003 Jeg har akkurat brukt opp den første krukken med fuktighetskrem. (Er ikke imponert over drøyheten altså, begynte å bruke den 1. juli, det var 40 ml og er brukt morgen og kveld siden da.) Saken er den at jeg synes krukka er så fin, at jeg ikke vil kaste den. Tenker hele tiden at hvis jeg en gang skaffer meg en hobby med f.eks laging av salver o.l, så er sånne krukker kjempefine å ha. Har lenge hatt planer om å lage ringblomstsalve, f.eks. Men det ser litt harry ut når det står noe helt annet utenpå krukka, så jeg får vel lage egen merkelapp til salvene. Hva gjør dere med tomme krukker? Kaster dem? (Er klar over at det er uhygenisk med krem i krukker, derfor brukes spatel)
Armonia Skrevet 28. august 2003 #2 Skrevet 28. august 2003 Her i huset kastes alle tomme krukker. Bør vel kanskje nevne at de krukkene jeg har ikke er så fine at jeg ville spart på de...
chimp Skrevet 28. august 2003 #3 Skrevet 28. august 2003 Kaster....rubb og stubb! Hadde drukna i søppel ellers!
Kalas Skrevet 28. august 2003 #4 Skrevet 28. august 2003 Ja, jeg kaster rubbel og bit av tomme krukker og glass, selv om de er aldri så ekslusive. Har nok av skrot hjemme om jeg ikke skulle begynne å samle på slikt også... Men treningsvenninnen min bruker de tomme kremkrukkene til såpekopp på treninga!
tuji Skrevet 28. august 2003 #5 Skrevet 28. august 2003 Hvis det er store krukker, kan du vaske dem godt og oppbevare småting oppi, f. eks. små øredobber, ekstra knapper som følger med nye klær, utenlandske mynter du ikke fikk brukt opp osv.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #6 Skrevet 28. august 2003 Jeg skuffa hårvoksen min oppi en tom krukke da jeg skulle ut å reise sist. Funka helt fint det, tett skrukork og lite format, lett å ha med.
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2003 #7 Skrevet 28. august 2003 Jeg har tatt vare på et par krukker som jeg har hatt badesalt i (badesaltet var opprinnelig i poser, og det er jo litt upraktisk).
starie Skrevet 28. august 2003 #8 Skrevet 28. august 2003 Jeg skuffa hårvoksen min oppi en tom krukke da jeg skulle ut å reise sist. Funka helt fint det' date=' tett skrukork og lite format, lett å ha med.[/quote'] Det pleier jeg også gjøre :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå