madam_mim Skrevet 13. mai 2010 #401 Del Skrevet 13. mai 2010 Step-up skal eg jaggu prøva. Høres gull ut. Då må eg bare finna ein organisasjon så skal eg få til NY Maraton og ein gang i framtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 13. mai 2010 Step-up skal eg jaggu prøva. Høres gull ut. Då må eg bare finna ein organisasjon så skal eg få til NY Maraton og ein gang i framtida. Step-up er en veldig fin øvelse! Det ligger en del info om å løpe for veldedighet ute på NY Marathon sine sider. Jeg har veldig lyst til å gjøre det en gang, men det er veldig hardt, og det krever mye trening. Uansett et fint mål å sette seg. Urk, dagens treningsøkt ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt. Ok, beina og kroppen føltes utrolig bra da jeg startet å løpe. Fikk fin flyt, holdt rolig tempo siden jeg må passe på å ikke havne noe særlig i sone 3. Turen var fantastisk til jeg plutselig måtte på do ute på Bygdøy. Det er jo strengt tatt ikke noe problem, det er doer på Huk så jeg stoppa pulsklokka og stakk på do. Ok, jeg har en flaskeholder som jeg også putter nøkler og mobilen i. På mobilen har jeg Spotify i offlinemodus som jeg hører på når jeg er ute og løper. På et eller annet vis hadde jeg i dag klart å putte mobilen mellom beltet og ryggen i stedet for ned i lomma på beltet, så i det jeg dro litt i klærne, gjett hvor mobilen havna. Mobilen min har lenge vært ganske kranglete fra før. Den har tålt mye, det skal den ha, men i det siste har den levd sitt eget liv, og jeg har bare ventet på at nye mobiler skal bli godkjent som standarder for å få min nye jobbmobil. Vel, mobiler blir ikke mer samarbeidsvillige av å lande i doskåla. Dermed ble jeg stående og krangle med mobilen for å få den noenlunde opp og gå igjen, så jeg fikk en mye lengre pause enn planlagt, og etter en stunds løping fant jeg også ut at den var så kranglete og levde så til de grader sitt eget liv at jeg bare måtte gi opp hele telefonen. Da var jeg fortsatt ute på Bygdøy. Motivasjonen var ikke akkurat på topp da for å si det sånn. Vel, jeg kom meg da hjem også, uten å ta korteste veien hjem. Men motivasjonen sank drastisk for hver km og beina ble tyngre og tyngre. Nå må jeg bare finne igjen lånemobilen jeg har et eller annet sted her hjemme, men som jeg ga opp og bruke fordi jeg hatet den så inderlig, sånn at jeg kan ha hjemmekontor i morgen. Jeg håper inderlig policy for nye standardtelefoner er klart snart, så jeg kan få telefonen jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 13. mai 2010 #403 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Æsj så kjedelig! Er så kjipt når sånt skjer (kanskje spesielt på en god dag) og så blir bare alt dumt etterpå. Får håpe de får til noe nytt snart! Endret 13. mai 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 13. mai 2010 Æsj så kjedelig! Er så kjipt når sånt skjer (kanskje spesielt på en god dag) og så blir bare alt dumt etterpå. Får håpe de får til noe nytt snart! Vi venter bare på at min sjefs sjef godkjenner, så det er rett rundt hjørnet. Regner med at ny mobil blir bestilt på mandag, men irriterende er det jo, for jeg hadde håpet å kunne bruke min til jeg fikk det nye leketøyet mitt. Men nå begynner jeg å merke tydelige tendenser til å være et lite monster, så nå må jeg ha mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 13. mai 2010 Dagens løpeøkt: Treningstid:01:35:52 Distanse: 13,9 km Gj.sn.fart: 8,7 km/t Max: 10,3 km/t Gj.sn.puls: 166 Max: 187 Kcal: 787 Effect: Fitness and max performance improving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvordan i svarte kan fyren som ligger best an i konkurransen ha mer enn 10 t mer trening enn meg? Han har i gjennomsnittet litt over 43 min mer aktivitet enn meg pr. dag. Det irriterer meg, jeg vil jo være BEST! Konkurransemenneske i meg kommer virkelig fram under sånne konkurranser. Herregud, jeg kan sikkert trene meg ihjel bare for å vinne. I det minste ligger jeg godt an da, sånn generelt i firmaet. Det er ikke så mange som henger på. Vi er 4 stk så langt som har over 1000 min, jeg ligger så langt på 2. plass, jeg har i grunnen gitt opp han som ligger foran meg, men mine 2 andre konkurrenter har ikke registrert de 2 siste dagene. Om det er fordi de ikke har vært stort i aktivitet eller fordi de rett og slett ikke har registrert enda vet jeg ikke. Det gjenstår å se. Dagens løpetur var så utrolig deilig. Sola kom jo fram etterhvert, og temperaturen begynte å nærme seg sommer! Det er ubeskrivelig deilig å løpe, la tankene flyte, koble helt av, bli lost i musikken, kjenne at jeg får energi og nyte utsikten og den friske luften. Dagens økt: Treningstid: 01:46:55 Distanse: 16,6 km Gj.sn.fart: 9,3 km/t Max: 10,8 km/t Gj.sn.puls: 172 Max: 194 Kcal: 923 Effect: Max performance and fitness improving Så langt denne uka har jeg trent 11:26:07 og løpt 73,4 km. :dåne: Dæven! Det trodde jeg faktisk ikke jeg var i stand til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 15. mai 2010 Nå er det plutselig spådd godt vær for 17. mai! Da kan jeg komme meg ut på løpetur, lell. Ingen store planer ellers for dagen. Blir vel sofa og film tenker jeg, jeg fryktet at det bare ble sofa hele dagen ettersom det i utganspunktet var spådd regn, men er det sol skal jeg ut på løpetur! Dagens økt ble en lang og deilig en. Starta med 12 + 55 min spinning, 12 min egen oppvarming og 55 min Sykkel 2. Holdt meg hovedsaklig i sone 1 og 2, var så vidt oppe i sone 3 under en av sangene, da det ble litt vanskelig å holde igjen. Deretter en kort og lett styrkeøkt, ble bare helt lett siden jeg fortsatt var støl etter torsdag. Bryst, rygg, skuldre, armer og core, fikk en liten gjennomkjøring for å bli litt varm og få løst opp litt. Avsluttet med en time i sone 1 på AT. Måtte fylle opp litt kvote for uka. I morgen skal det visst bare bli regn (mest sannsynlig det regnet som egentlig skulle kommet 17.), så da blir det vel langkjøring spinning og AT igjen tenker jeg. Dagens økt: - ca 67 min spinning - ca 42 min styrketrening - Skråbenk: 8/10 - 8/10 - 8/10 - Nedtrekk, strak: 27/10 - 27/10 - 27/10 - Biceps 7-7-7: 13,1 - 13,1 - 13,1 - Franskpress: 13,1/15 - 13,1/15 - 13,1/12 - Skuldre, core: 10/20 - 10/20 - 10/20 - Shrugs: 8/10 - 8/10 - 8/10 - Båten m/siderot.: 10/20 - 10/20 - 10/20 - Planken: 45 sek - 45 sek, 20 sek pause mellom. - 60 min Ascent Trainer Total treningstid: 02:50:00 Distanse, AT: 6,6 km Gj.sn.fart, AT: 6,6 km/t Max: 7,2 km/t Gj.sn.puls: 133 Max: 174 Kcal: 941 Effect: Fat burn improving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #408 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Er forresten mildt sagt forbanna! Jada, jeg har problemer med synlige blodårer og til dels åreknuter etter en skikkelig treningsøkt. Jeg er fullt klart over det, jeg får ikke gjort så mye med det, jeg har komplekser nok for beina mine fra før. Jeg trenger ikke at gamle damer uten sosiale antenner eller forståelse for andres intimsoner kommer bort til meg og sier: unnskyld at jeg blander meg, men jeg føler bare jeg må. Er de der tightsene der fryktelig stramme, for jeg ser blablabla og mens hun snakker begynner hun å dra i tightsen min nede ved beina mine og føle opp og ned på leggene mine som om jeg var en jævla hest. Jeg ble så perpleks at jeg frøys helt. Faen! Dama skal være glad jeg ikke sparka til henne som ren refleks. Jeg har intimsone på et par meter når det gjelder folk jeg ikke kjenner og jeg vet ikke om noe verre enn at folk jeg ikke kjenner eller ikke liker tar på meg. Jeg HATER det, virkelig! Man "beføler" da virkelig ikke beina til en person man ikke kjenner!? Det jeg hadde lyst til å si til henne egner seg ikke på trykk. Endret 15. mai 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. mai 2010 #409 Del Skrevet 15. mai 2010 At folk kan få seg til å gjøre sånt! Merker jeg blir litt sint på dine vegne jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. mai 2010 #410 Del Skrevet 15. mai 2010 WTF!!??!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mai 2010 #411 Del Skrevet 15. mai 2010 Er det mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2010 #412 Del Skrevet 16. mai 2010 Æsj, kjerring som føler hun bare må blande seg! Men du, hva er AT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg fatter heller ikke at det er mulig! Man gjør da ikke sånn? :klø: Æsj, kjerring som føler hun bare må blande seg! Men du, hva er AT? AT = Ascent Trainer altså en litt mer avansert ellipsemaskin hvor du også kan stille inn helling som du gjør på en tredemølle. Veldig deilig maskin egentlig, når man kan stille inn helling så får man tatt mye mer på rumpe og bakside lår enn på en ellipsemaskin, og på denne maskinen har du en mye større bevegelse i beinet enn på en ellipsemaskin. Jeg foretrekker denne ettersom jeg føler den gir mye bedre trening og den er enda mer skånsom for knær og hofter enn en vanlig ellipsemaskin. Dagens trening: 95 minutter langkjøring, spinning. 10-12 min egen oppvarming og litt over 80 min med instruktør. Deretter 30 min på AT. Treningstid: 02:05:01 Distanse, AT: 3,3 km Gj.sn.fart, AT: 6,6 km/t Max: 6,6 km/t Gj.sn.puls: 145 Max: 170 Kcal: 809 Effect: Fat burn and fitness improving Totalt denne uka: Treningstid: 16:21:09 Antall økter: 9 Distanse: 73,4 Kcal: 6962 Endret 16. mai 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. mai 2010 #414 Del Skrevet 16. mai 2010 Mm, riktig, sånn har jeg testet. Hadde display som viste hvor den visstnok tok på bena med forskjellige helninger. Inspirerende og deprimerende å lese her. Før følte jeg at 5 treningser i uken var ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 16. mai 2010 Inspirerende og deprimerende å lese her. Før følte jeg at 5 treningser i uken var ganske bra 5 treninger i uka er bra, det er bare jeg som ikke har noe liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 17. mai 2010 To run or not to run, that is the big question. Jeg kom meg ikke opp tidlig nok til å unngå alt folket. Nå kribler det i beina, men samtidig er ikke motivasjonen på topp. Været er jo ok og alt, men det er noe med det å løpe i folksomme områder på en 17. mai ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. mai 2010 #417 Del Skrevet 17. mai 2010 men det er noe med det å løpe i folksomme områder på en 17. mai ... Hehe, du kan vel fort få en del rare blikk! Hadde jeg hatt fri ville jeg sterkt vurdert en sykkeltur, men tror kanskje ikke jeg hadde turt å gjøre det før seinere på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe, du kan vel fort få en del rare blikk! Hadde jeg hatt fri ville jeg sterkt vurdert en sykkeltur, men tror kanskje ikke jeg hadde turt å gjøre det før seinere på ettermiddagen. Jeg tenker det samme og vurderer å løpe en tur når folk flest spiser middag eller gjør andre ting. Blir fryktelig rastløs av en dag på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 17. mai 2010 #419 Del Skrevet 17. mai 2010 Du får gjøre det. Jeg sitter her og "psyker" meg opp til gå på jobb og være blikkfang fremst i borgertoget her i byen. Absolutt stas å få lov til å ikle seg finstasen og være med på noe sånt, men jeg kjenner jeg er litt spent også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 17. mai 2010 Du får gjøre det. Jeg sitter her og "psyker" meg opp til gå på jobb og være blikkfang fremst i borgertoget her i byen. Absolutt stas å få lov til å ikle seg finstasen og være med på noe sånt, men jeg kjenner jeg er litt spent også... Det skjønner jeg godt! Håper du får en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå