Gå til innhold

*Enigma*s treningsdagbok, volume II

*Enigma*

Anbefalte innlegg

I dag streiket ikke pulsbeltet. Samme runde som vanlig, den varierer bare med en 50 - 100 m litt ettersom hvilken sti jeg tar på slutten av Frognerparken. :gjeiper:

Dagens første økt: Rett i underkant av 48 min på 8 km. Det gikk litt raskere i dag enn vanligvis. Fint for min egen del, ikke fullt så fint i forhold til aktivitetskonkurransen på jobben der det er flest mulig minutter som gjelder. :fnise: Hva skal man da ta hensyn til? ;)

Uansett har jeg planer om en lenger og litt roligere tur i kveld hvis jeg orker, så da får jeg jo en del minutter likevel. Tenkte å ta turen ut om Bygdøy hvis været holder.

Dagens økt:

Treningstid: 47:53

Distance: 8 km

Gj.sn.fart: 10 km/t

Max: 12,8 km/t

Gj.sn.puls: 178

Max: 194

Effect: Maximal performance improving

Best å nevne her at jeg har planer om en økt til, så blir det vanskeligere å skulke unna. Hadde planer om en økt etter tannlegen i går også, men ble altså så dårlig av bedøvelsen at jeg hadde ingenting på trening å gjøre. Godt jeg var føre var og løp på morgenen.

Mandag skal visst garderobene her på jobb være klare, så da skal jeg ned en tur og kikke, så kan jeg kanskje begynne å sykle til og fra jobb. Det hadde vært deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk litt raskere i dag enn vanligvis. Fint for min egen del, ikke fullt så fint i forhold til aktivitetskonkurransen på jobben der det er flest mulig minutter som gjelder. :fnise: Hva skal man da ta hensyn til? ;)

:ler: Ikke sant. Kollegaen min var litt fornøyd med at hun løp sentrumsløpet langsommere enn meg, for da kunne hun logge en lengre økt i treningskonkurransen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke sant. Kollegaen min var litt fornøyd med at hun løp sentrumsløpet langsommere enn meg, for da kunne hun logge en lengre økt i treningskonkurransen.

:ler: Vel, et visst konkurranseinstinkt har hun jo da tydeligvis ...

Lite fornøyd nå. Mandag er det dugnad i sameiet, så jeg er litt usikker på hva slags trening jeg får inn da. Tirsdag må jeg jobbe ekstra fordi det er så inmari mye å ta igjen nå. Både sjefen og jeg var bortreist til utelokasjoner tidligere i uka, dermed har det hopet seg opp mye. Det passer meg i grunnen dårlig. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en løpetur til i dag gitt. Samme runde som i morges, men i litt roligere tempo. Hadde vondt på forsida av leggene, så tok det rimelig rolig de første 3 kilometrene. Etter det begynte jeg å bli såpass varm at smertene ble mindre og jeg automatisk økte farten litt.

Dermed kunne jeg også registrere 99 minutter i konkurransen, og var igjen best på laget. Jeg ble i utgangspunktet ikke spurt, noe jeg syntes var litt kjipt. Sjefen min og jeg har alltid vært en del av den avdelingen, selv om vi ikke hører til der, nettopp fordi vi jobber så tett sammen. De fra det nye firmaet har nok ikke helt oppfattet det, fordi folk flyttet fra sine opprinnelige plasser da de nye kom inn. Dermed har de ikke sett samspillet mellom oss og regner ikke sjefen min og meg som en del av "gjengen".

Da jeg ba om å få være med virket laglederen også litt skeptisk, men han har jo kommet og småsmisket litt i ettertid da, ettersom jeg på få dager har fått en ganske grei ledelse. Tror ikke han har oppfattet før nå hvor mye trening jeg faktisk legger ned. Han er vel omtrent den eneste i så fall. :gjeiper:

Er for øvrig litt skuffa over opplegget i forhold til Holmenkollstafetten. Vi har fortsatt ikke fått noen mail på eventuell middag i morgen, det har gått litt rykter om hvor vi skal, og for å si det sånn så er ikke jeg særlig lysten på å gå dit. Det ligger i "gokk" i forhold til hvor jeg bor og i forhold til å dra ut etterpå, og det er ikke noe bra sted å spise.

Når de da atpåtil tydeligvis ikke har noe 100% klart enda, kvelden før, så tviler jeg på at opplegget blir noe særlig bra, så med mindre vi får en mail med en skikkelig overraskelse i morgen så blir jeg nok hjemme med sushi og film i morgen. Jeg gidder ikke gå ut med kollegaer jeg har lite eller ingenting å snakke med om, for å spise middelmådig mat.

Dagens 2.økt:

Treningstid: 50:49

Distanse: 8,1 km

Gj.sn.fart: 9,6 km/t

Max: 11,9 km/t

Gj.sn.puls: 173

Max: 192

Total treningstid i dag: 01:38:42

Total distanse: 16,1 km

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig snart lære at alkohol etter tøff styrketrening gjør deg mye stølere dagen derpå. :murvegg:

Startet gårsdagen med en tur til treningssenteret. 20 minutter AT til oppvarming og så 1 t og 24 min styrketrening. Hadde egentlig tenkt å avslutte med 30 min på AT, men jeg kom samtidig med noen andre til AT-en, og overlot den til henne. Jeg var i grunnen sliten nok.

Gårsdagens trening:

- 20 min AT

- 84 min Styrketrening:

- Knebøy: 20/10 - 37,5/8 - 37,5/8

- Step up: 8,3/20 - 8,3/20

Step up ble tatt mellom knebøysettene. Derfor med lettere vekter enn forrige gang. Det var en liten test på om jeg ville orke det, så neste gang tester jeg med 13,1 kg.

- Spensthopp: 8,3/8 - 8,3/8

- Benkpress: 20/10 - 35/8 - 35/10

- Nedtrekk, strak: 27/10 - 29,3/10 - 29,3/8

- Nedtrekk, v-grep, langt bak: 27/10 - 27/10 - 27/8

- Kabeltrekk, bryst: 14/10 - 16,3/8 - 16,3/5

- Core, skuldre: 10/10 - 10/20 - 10/20

- Shrugs: 8/10 - 8/10 - 8/10

- Sidehev: 5/10 - 5/10 - 5/10

- Shrugs: 5/10 - 5/10 - 5/10

- Biceps: 7-7-7

- Franskpress: 13,1/12 - 13,1/12 - 13,1/12

- Tåhev i smith (stang ikke medregnet): 60/10 - 60/10 - 60/10

- Båten m/siderot.: 10/20 - 10/20

- Rygghev ball: 15 - 15

- Planken: 7,5kg/30 sek - 7,5kg/30 sek, 15 sek pause mellom settene.

Siden det var såpass lang tid til bussen skulle gå, jeg fikk ikke avslutninga mi på AT og været var fantastisk kunne jeg like gjerne gå hjem. Fant ut at det ville ta like kort tid å gå, som å vente på bussen og så ta bussen gjennom Holmenkollstafettkaoset.

Dermed fikk jeg også litt mer tid i pulssone 1 slik at pulsklokka mi kanskje kan bli litt fornøyd. Den var riktignok ikke helt medgjørlig, og jeg måtte holde klokka i nærheten av senderen mye av tida for at den ikke skulle påstå at jeg hadde 0 i puls. :gjeiper:

I tillegg fikk jeg jo rørt meg litt under Holmenkollstafetten tidligere på dagen. Oppvarming i 20-30 minutter og 1,3 km på litt over 6 min. Greit fornøyd med det, ikke ble jeg forbiløpt av noen heller, og jeg tok igjen 2 stk. :nigo:

Treningsøkt uten gåtur og Holmenkollstafett:

Treningstid: 01:44:09

Gj.sn.puls: 128

Max: 182

Kcal: 529

Effect: Fat burn improving

På Sykle til jobben-konkurransen har jeg så klart ført både 30 min gåtur hjem og Holmenkollstafett, så jeg ligger godt an.

I dag skulle jeg egentlig opp tidlig og løpe før jeg drar på langkjøring, men med bare 2 timer søvn og en støl kropp så ble ikke det noe av. Får se om jeg klarer en løpetur seinere i dag i stedet. Det hadde i grunnen vært godt.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står jeg opp tidlig fordi jeg ikke klarer å sove, er klar til å dra på spinning langkjøring, også surrer jeg bort de siste minuttene før jeg skal gå så jeg ikke rekker bussen. :murvegg:

Da ble det langkjøring løping i stedet. 18 km i deilig joggetempo, herlig vær var det jo også. Blir bare mer og mer glad for å løpe ute på Bygdøy, ettersom man så enkelt kan variere hvor langt man ønsker å løpe og hvor tung man ønsker at løypa skal være.

Dagens økt:

Total treningstid: 01:57.59

Distanse: 18,0 km

Gj.sn.fart: 9,1 km/t

Max: 10,6 km/t

Gj.sn.puls: 166

Max: 185

Kcal: 960

Effect: Fitness and maximal performance improving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Er det spensthopp med vekter som ødelegger beina mine, eller er det alkoholen som spiller inn når jeg blir så støl som nå? Muligens en kombinasjon ... Herregud så vondt det er å gå. Hjalp kanskje ikke på at jeg løp 18 km i går, men pokker da! Trenger ikke gjøre vondt vel. Håper på å klare en løpetur seinere i dag, og at det kan løse opp litt. På grunn av overtid osv. denne uka blir det bare 2 styrkeøkter denne uka også. Det er så mye enklere å få lagt inn løpetrening enn styrke, siden styrketreninga krever at jeg stikker innom treningssenteret, i stedet for å bare stikke ut døra en tur.

Har veldig lyst til å investere i en treningsbenk og et stativ med 1 - 10 kgs manualer. Man kommer ganske langt med det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt: 64 min rolig joggetur. Litt irritert nå, siden en av kollegaene mine har nesten 14 t aktivitet registrert på sykle til jobben-konkurransen, jeg har bare 11,5. :sukk: I have to step it up from now on!

Treningstid: 01.04.12

Distanse: 9,7 km

Gj.sn.fart: 9,0 km/t

Max: 10,0 km/t

Gj.sn.puls: 164

Max: 186

Kcal: 515

Effect: Fitness improving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at du garantert har flere løpminutter enn denne kollegaen din, godt driv på deg for tida. Men jeg vet det hjelper lite altså, er man konkurransemenneske så er man det. ;)

Egentlig så er det jo så teit av meg å tenke sånn, for jeg trener jo for at jeg selv skal ha det bra, men jeg har blitt fryktelig opptatt av pulsklokka også, og opphengt i å fullføre programmet. Tror nok ikke det er noen fare da, det blir noen treningsøkter til denne uka, så jeg får sikkert fullført programmet likevel, og kanskje til og med uten å få kjeft for for mye trening i pulssone 3. :gjeiper: Kanskje jeg bare skulle se positivt på det? :ler: Uff,

jeg har begynt å leve for å tilfredsstille pulsklokka mi faktisk ... ;)

Kjenner meg sånn igjen i dette. Den ene gangen pulsbeltet mitt tok en liten pause så var jeg nær ved å avbryte treninga! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har konkurranseinstinkt! Skjønner deg godt, men eg tviler på at eg hadde kunne logga så mange timar som deg-høres ut som du trenar mykje.

Når starta konkurransen?

Eg er ikkje så rutinert på løping men har begynt så smått i tillegg til vektene. Kjekt å lesa om deg og løpinga, inspirerande!

Eg blir og sjukt støl om eg drikk alkohol, så det kan godt vera grunnen. Det er og viktig å eta nok mat sånn at musklane blir glade.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trøste deg med at du garantert har flere løpminutter enn denne kollegaen din, godt driv på deg for tida. Men jeg vet det hjelper lite altså, er man konkurransemenneske så er man det. ;)

Kjenner meg sånn igjen i dette. Den ene gangen pulsbeltet mitt tok en liten pause så var jeg nær ved å avbryte treninga! :ler:

Nja, kollegaen min er tidligere maratonløper og løp på veldig god tid, men har nok flere løpeminutter enn ham akkurat nå ja, fordi han har ødelagt kneet. ;) Det er nok dansing han har drevet med tenker jeg, dansing og sykling.

Er jo så til de grader konkurransemenneske også da, men tipper jeg må gi tapt mot ham når han har såpass mye mer tid enn meg allerede. Han er vanvittig konkurransemenneske. :)

Skjønner at du har konkurranseinstinkt! Skjønner deg godt, men eg tviler på at eg hadde kunne logga så mange timar som deg-høres ut som du trenar mykje.

Når starta konkurransen?

Eg er ikkje så rutinert på løping men har begynt så smått i tillegg til vektene. Kjekt å lesa om deg og løpinga, inspirerande!

Eg blir og sjukt støl om eg drikk alkohol, så det kan godt vera grunnen.

Konkurransen starta tirsdag forrige uke. Jeg trener mye ja, har gjort det de siste åra, så er vant med det. Jeg har ikke for vane å bli støl, selv ikke når jeg drikker, men med nye øvelser så blir jeg ofte støl fordi det tar litt tid for musklene å bli vant med måten å jobbe på. :) Er vel en kombo tenker jeg av nye øvelser og alkohol.

Når det gjelder kostholdet mitt så har jeg nok stålkontroll for å si det sånn, så det er ikke akkurat der problemet ligger. :gjeiper:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første treningsøkt unnagjort, 15 min AT og 5 + 55 min spinning. (5 min egen oppvarming + 55 min Sykkel2) Det blir ikke overtid i dag likevel ettersom jeg får elektriker på besøk rett etter jobb, dermed har jeg store planer om å få inn en løpeøkt også. Noe må jeg jo gjøre når jeg mister styrkeøktene mine. :tristbla: Det blir for lite styrke om dagen, har hatt 3 uker nå med lite styrketrening og jeg kjenner jeg savner det i hver eneste muskelfiber i kroppen. ;)

Kommer nok til å kjøre en skikkelig tung økt på lørdag, det begynner å bli en stund siden sist gang jeg kjørte 5x4-6.Skal få kjørt en god styrkeøkt på torsdag også, men siden jeg kjører styrke igjen på lørdag bør jeg legge 3x8-10 til torsdag og 5x4-6 på lørdag for å unngå å ødelegge for lørdagen.

Morgentrening:

- 15 min AT

- 5 + 55 min spinning

Treningstid: 01:15:05

Distanse AT: 2,8 km

Gj.sn.puls: 149

Max: 168

Kcal: 498

Effect: Fitness and fat burn improving

Holdt pulssone 1 og 2 absolutt hele økta i dag, ikke ofte jeg klarer det. Som regel går jeg så vidt opp i pulssone 3, men i dag passet jeg godt på. Jeg må få bedre kontroll på pulsen og klare å kjøre rolige økter, hvis ikke får jeg kjeft av pulsklokka for å trene for hardt. Er også opptatt av å få restituert meg nok, og da bør jeg bli mye flinkere til å kjøre roligere økter.

Når jeg er ute og løper blir dette tilnærmet umulig å få 100% kontroll på, ettersom terrenget spiller en rolle for pulsen. På spinning derimot kan jeg selv regulere motstand og roe ned når jeg ser jeg nærmer meg pulssone 3. Godt fornøyd med å ha klart å kontrollere såpass bra i dag. Det blir nok rolig jogg seinere i dag også, men regner med å komme godt opp i puls i de verste bakkene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 2. økt er unnagjort. Kom meg ut på en løpetur selv om jeg var sliten og lei, og da jeg først bare kom ut var det deilig. Det går av seg selv bare jeg kommer meg ut og kommer i gang, i alle fall når det er så fint vær.

Treningstid: 01:36:04

Distanse: 15,3 km

Gj.sn.fart: 9,6 km/t

Max: 11,9 km/t

Gj.sn.puls: 180

Max: 199

Kcal: 900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frustrert om dagen! Føler løpetreninga går veldig bra, men styrketreninga er litt ute og kjøre. Jeg er ikke 100% motivert fordi jeg har mista en del styrke virker det som, evt. er jeg bare uvant med å kjøre 3x8-10. Dermed kommer jeg inn i en ond sirkel med at jeg ikke er motivert til å kjøre styrke fordi jeg føler meg svak, og klarer ikke opprettholde/bygge styrken fordi jeg er demotivert og føler at jeg ikke får lagt ned nok tid i styrketreninga.

Nå er det bare 3,5 uke igjen til jeg reiser. Selv om en del av hotellene har gode gym, vet jeg jo at jeg ikke kommer til å få de samme treningsrutinene som jeg har her hjemme. Usikker på om det kommer til å bli positivt eller negativt. På den ene siden får jeg da gjort noe annet, og kan kanskje klare å lete opp igjen motivasjonen til å kjøre tung styrke når jeg kommer tilbake, og avveksling kan kanskje også være veldig bra for å komme tilbake i form. På den annen side er jeg redd for at jeg ikke skal få bra nok struktur på treninga når jeg ikke er kjent med gymmet og utstyret, og ikke helt vet hva jeg går til før jeg står der.

Løpinga kommer til å bli delvis satt på hold mens jeg er borte, vet ikke helt hvordan løpemulighetene blir heller, og mølle er ikke det beste å løpe på. Må derfor få inn noen virkelig gode løpeøkter før jeg drar. Har store planer om å få inn noen virkelig lange økter på 2,5 - 3 mil før jeg reiser, bare for å se om jeg faktisk klarer å gjennomføre så lange løpeøkter. Så får vu bare se om været holder slik at jeg har motivasjonen inne til å løpe så langt. Jeg gidder bare ikke løpe så langt i regnvær eller på innebane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, tre mil!

Hvor er det du skal da? (USA? men hvor?)

Løping i utlandet kan jo være veldig bra, og inspirerende, man får sett seg rundt mye, man har nye og mer interessante omgivelser enn hjemme, man blir en del av de "innfødte" som gjerne også er ute og løper.

Men kan jo ta litt tid før man finner en egnet tremilsrunde :fnise:

Gærne dame :)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, tre mil!

Hvor er det du skal da? (USA? men hvor?)

Løping i utlandet kan jo være veldig bra, og inspirerende, man får sett seg rundt mye, man har nye og mer interessante omgivelser enn hjemme, man blir en del av de "innfødte" som gjerne også er ute og løper.

Men kan jo ta litt tid før man finner en egnet tremilsrunde :fnise:

Gærne dame :)

PM sendt. ;)

Joda, det går selvsagt å finne løpeturer i utlandet også, noe av problemet er at jeg stort sett har selskap bortsett fra siste uka mi, og ingen av menneskene jeg skal ha selskap av er like treningsnarkomane som meg (kan du skjønne det? :gjeiper:). En annen ting er at når man ikke er kjent og bor i sentrum kan man fort rote seg bort i feil strøk. Vi får se hva hotellene evt. kan hjelpe meg med. Jeg eier ikke retningssans heller, så ... :fnise:

Siste uka derimot vet jeg hvor jeg skal løpe! Jeg ganske enkelt ta en løpetur i en så kjent park! :nigo:

Ny langkjøring/lavintensitetsøkt i dag. Pulsklokka har gitt meg klar beskjed om å trene mindre i sone 3, og jeg er allerede langt over hva jeg skal for å fylle kvota. Det er litt pain å bruke 2 t på nesten 18 km, må stadig holde igjen for ikke å løpe på og komme for høyt opp i puls, samtidig så får jeg jo nyte løpeturen litt mer når jeg løper i så rolig tempo. I tillegg kan jeg føre flere minutter på aktivitetskampanjen på jobb. ;)

Dagens økt:

Treningstid: 02:03:14

Distanse: 17,8 km

Gj.sn.fart: 8,6 km/t

Max: 10,3 km/t

Gj.sn.puls: 162

Max: 180

Kcal: 972

Effect: Fitness improving

Det er meldt dårlig vær i helga, så da ser det dårlig ut for løping. Dermed blir det nok løping i morgen og fredag hvis været og temperaturen er ok. Skal en tur og kjøre styrketrening på morgenen i morgen.

Foreløpig denne uka har jeg trent 5t 56min og har løpt 42,9 km. Litt overrasket over at jeg har løpt såpass langt allerede. Ser ut til å bli en god treningsuke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PM sendt. ;)

Siste uka derimot vet jeg hvor jeg skal løpe! Jeg ganske enkelt ta en løpetur i en så kjent park! :nigo:

Selvsagt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare synsing frå mi side men...kanskje kroppen din er litt sliten? Du spring veldig mykje og blir stadig betre, kan det ha noen sammenheng med at du mister litt piffen på styrketreninga?

Har kjent pitelitt på trøtt og sliten-følelsen sjøl, som går ut over motivasjonen, dei siste dagane. Har bestemt meg for å ta ei pauseveka, HEILT fri, med unntak av lett mosjon. Kanskje kroppen din har lyst på det?

Som sagt, bare synsing.

Åh du er heldig som skal til junaiten!!!!Eg og vil!! UÆ! Men er det ikkje eit maraton i New York...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel tilnærmet umulig for dødelige å få plass på NY-maraton, men man kan jo altids løpe sammen med de andre og late som om man fikk plass?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh du er heldig som skal til junaiten!!!!Eg og vil!! UÆ! Men er det ikkje eit maraton i New York...? :)

Joda, det er maraton i NY, men som Klips nevner er det omtrent umulig å få plass for vanlige dødelige der, du må kvalifisere deg, eller "win the lottery". Dersom du løper for veldedighet er du garantert plass, men litt usikker på om hvem som helst kan gjøre det og hvordan det fungerer.

Løpet går i november, en tid da været er ekstremt ustabilt. Du kan risikere at det er minusgrader og snø eller at det er +20. Men så klart det hadde vært utrolig gøy å få løpe NY Marathon en gang. :)

Dagens økt var litt bedre enn de siste har vært. Selv om jeg ikke løfter så tungt som jeg ønsker, så fikk jeg skikkelig kontakt med musklene og på beinøvelsene lå jeg høyt i puls, noe som i det minste tyder på at det er ikke innsatsen det står på.

Særlig er jeg fornøyd med step up-øvelsen. Når du kjører step up er hovedpoenget å i størst mulig grad kun bruke beinet du har på benken til å løfte deg opp og ikke "hjelpe til" ved å sparke fra med beinet på gulvet eller lignende. Følte jeg i veldig stor rgad klarte det i dag, og merker at dette er en utrolig fin øvelse for knærne mine. Du løfter i teorien din egen kroppsvekt + eventuelle vekter du måtte ha i hendene eller på ryggen med ett bein hvis du utfører den riktig, så det er en tung øvelse.

Varmet opp med 20 min på AT i pulssone 1. Har fyllt opp kvota både til pulssone 2 og 3, så her må det gå i pulssone 1 framover. Deretter ble det en fullkroppsstyrkeøkt på 76 minutter, og avsluttet med 30 min på AT igjen i pulssone 1 for å bli skikkelig gjennomvarm igjen og få løst opp litt. Har hatt en tendens til å bli fryktelig støl i beina i det siste, så greit å få løst opp litt før økta var over.

Dagens økt:

- 20 min AT

- 76 min styrketrening:

- Knebøy: 20/10 - 37,5/8 - 37,5/10

- Markløft: 65/8 - 65/8 - 65/8

- Step up: m/vektstang: 8,3/16 - 8,3/16

- Skråbenk: 10/10 - 10/10 - 10/10

- Flies: 7/10 - 7/10 - 7/10

- Nedtrekk, strak: 27/10 - 27/10 - 27/10

- Nedtrekk, v-grep, langt bak: 27/10 - 27/9 - 27/9

- Skudre, core: 10/20 - 10/20 - 10/20

- Shrugs: 8/10 - 8/10 - 8/10

- Sidehev: 5/10 - 5/10 - 5/10

- Shrugs: 5/10 - 5/10 - 5/10

- Planke m/vektskiver: 7,5kg/45 sek - 7,5kg/45 sek, 20 sek pause mellom

- 30 min AT

Edit: selvsensur. :gjeiper:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...