Gjest Skrevet 24. juni 2012 #1601 Del Skrevet 24. juni 2012 Gratulerer med fullført ritt!!! Imponerende hvordan du klarer å bite tennene sammen og bare kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. juni 2012 #1602 Del Skrevet 24. juni 2012 Gratulerer så mye med vel gjennomført ritt! Jeg bøyer meg i støvet - en utrolig prestasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #1603 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg er IMPONERT!!!! Dæven! Respekt jente Sterkt prestert! Gratulerer med fullført ritt!!! Imponerende hvordan du klarer å bite tennene sammen og bare kjøre på! Gratulerer så mye med vel gjennomført ritt! Jeg bøyer meg i støvet - en utrolig prestasjon! Så søte dere er. Teamsjefen min mente jeg måtte være en sinnsykt sta jævel. I take that as a compliment. Akkurat nå sitter jeg med maur i ræva og skulle ønske jeg kunne stikke på treningssenteret, men siden jeg ikke skal belaste kneet så sitter jeg på ræva i sofaen i stedet. Vi får se hva fysio sier i morra, uansett blir det litt styrketrening på bryst i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. juni 2012 #1604 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Dæsken. Jeg visste at du var sta altså, men det får da være måte på Godt jobbet, Enigma. Kan du være så snill å passe på deg selv litt mer nå!? Endret 24. juni 2012 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shamim Skrevet 24. juni 2012 #1605 Del Skrevet 24. juni 2012 Wow! Imponerende som alltid, godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #1606 Del Skrevet 25. juni 2012 Dæsken. Jeg visste at du var sta altså, men det får da være måte på Godt jobbet, Enigma. Kan du være så snill å passe på deg selv litt mer nå!? Vel, nå har jeg ikke noe valg lengre. :gjeiper: I følge kiropraktorvikaren hadde jeg en høydeforskjell på bekkenet på 2 cm. Han fikk knekt det på plass, men siden muskler, ligamenter osv. har blitt strukket fordi dette her har vært skeivt så lenge så må jeg nå trene spesifikt for å få dette til å bli bedre. Jeg har nå strengt forbud mot øvelser som markløft og knebøy i 2 måneder framover (jeg kommer til å bli gal). Har fått en del øvelser som jeg MÅ ha inn i programmet mitt og som jeg da skal gjøre hver eneste dag framover for å få bekkenet til å sette seg. Tøying og massasje hver dag er også nødvendig for å få løst opp i problemet. Wow! Imponerende som alltid, godt jobbet! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 25. juni 2012 #1607 Del Skrevet 25. juni 2012 HURRA! SÅ BRA!!!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #1608 Del Skrevet 25. juni 2012 HURRA! SÅ BRA!!!! Gratulerer Takk! Det ble enda mere IKKE hos fysioterapeuten. :gjeiper: Kun helt lett sykling nå i en ukes tid framover. Det er helt fint å sykle litt på spinningsykkel/ergometersykkel, bare for å være i bevegelse og få fart på blodsirkulasjonen igjen, men ikke tyngre enn at jeg kan trå uten smerter. Jeg tror hun merket desperasjonen min da jeg spurte henne hva hun mente med hvile. Jeg må også fortsette å ise ned både kne og ankel, for også ankelen har blitt feilbelasta, det er noe jeg egentlig ikke har merka noe særlig til selv, men som kiropraktor og fysio kjapt oppdaget. Helst skal jeg sitte med beinet høyt når jeg er hjemme også. Heldigvis er alt dette ting som vil gå over, bare jeg nå følger de rådene jeg får og fortsetter behandlingen. Så nå må jeg bare lete fram det jeg har av tålmodighet da, og ha samme jernviljen der som når det er snakk om å orke noe/gjennomføre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #1609 Del Skrevet 26. juni 2012 Det ble bare en lett økt på ryggen i går. Får et ekstra spark bak i forhold til å komme meg på trening nå da, som jeg har fått øvelser jeg skal gjøre daglig. I dag blir det styrketrening bryst og en lett sykkeløkt. Trenger litt bevegelse, får fnatt av å være mer stillesittende enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 26. juni 2012 #1610 Del Skrevet 26. juni 2012 Så flink! Hvordan trener du ryggen? Jeg er så dårlig på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #1611 Del Skrevet 26. juni 2012 Så flink! Hvordan trener du ryggen? Jeg er så dårlig på det.... Normalt trener jeg markløft og stående, foroverbøyd roing, (men det får jeg jo ikke lov til på en stund), nedtrekk, sittende roing, gjerne enhåndsroing også og rygghev. Nå framover siden alt av tung ryggtrening utelukket blir det quadruped som jeg skal gjøre hver eneste dag, Supermann, nedtrekk, sittende roing og rygghev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 27. juni 2012 #1612 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette må prøves! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #1613 Del Skrevet 2. juli 2012 Hadde noen skikkelig kjipe møkkaøkter forrige uke, før jeg ble skikkelig sjuk. Det har blitt mye sofa, trøstespising og depping de siste dagene, så derfor var det ekstra deilig å få en ok økt i dag. Var hos fysio og fikk skikkelig juling. Hadde vikar siden min vanlige fysio var syk, og fikk en mann i stedet og gud bedre som musklene mine fikk juling. Han gikk relativt langt i å overbevise underbevisstheten min om at har man smerter så er det lov å gi seg, evt. ikke starte i det hele tatt. Uansett, dagens økt ja. Gikk på en spinningtime, siden jeg nå trener etter smertegrensa, jeg kan legge på motstand, så lenge det ikke gjør vondt. Dermed fikk jeg faktisk litt treningseffekt av timen, selv om pulsen aldri gikk høyere enn 77%. Mye bedre enn hva som har vært i det siste, siden pulsen da knapt har gått over 60%. Det er fortsatt mye skal ikke, bør ikke når det gjelder trening. Jeg må hele tida passe smertegrensa, jeg får ikke løfte tungt, jeg får under ingen omstendigheter trene knebøy eller markløft før august tidligst. Begynte å le da fysio i dag ramset opp jogging, spensthopp osv. som absolutt nono! Som om jeg er i noen som helst stand til å gjøre noe sånt når jeg for første gang i dag klarer å gå mer enn 10 m uten krykker. :gjeiper: Jeg blir bra da, må bare ta ting med ro, tøye masse, massere, følge alle rådene til behandlerne mine. Men alt som er feil nå er muskulært, så det går å behandle, og det er jo betryggende. Bare jeg tar meg tid. Styrketrening i morgen, ikke spinning, men kanskje ellipsemaskin hvis kneet holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #1614 Del Skrevet 3. juli 2012 Vel, jeg er blå på rumpa og hele veien ned til kneet og har et saftig blåmerke på leggen i tillegg. Hvorfor? Fordi fysio brukte albuen på meg i går. :gjeiper: Da var det temmelig pain å bruke tennisball til å massere meg selv, men det må til. Ble en helt ok økt i dag, med egenmassasje, masse stretching, øvelsene til fysio, litt ryggøvelser og 30 min på CT. Avsluttet med mer tøying. Det er ikke akkurat behagelig om dagen, siden jeg tøyer mye og hardt og særlig er jeg øm etter fysio-timene hvor jeg i blandt lurer på om de tror jeg er et slangemenneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #1615 Del Skrevet 4. juli 2012 Akuttime hos fysioterapi og enda flere restriksjoner. Det eneste jeg har lov å trene av styrke om dagen er ryggøvelser og de alternative øvelsene jeg har fått. Bryst og skuldre annet enn bakside skulder er også fyfy etter i dag. Fikk noen nye alternative øvelser for å styrke litt svake områder og flere tøyeøvelser. Det fine er jo at jeg virkelig blir tatt på alvor, og at de ser sammenhengen mellom alle problemene mine, slik at jeg nå kanskje for første gang får ordentlig hjelp og kan jobbe for å bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 4. juli 2012 #1616 Del Skrevet 4. juli 2012 Alltid greit å vite hva som faktisk er problemet. Da har en noe å forholde seg til og mål å jobbe mot. Før jeg fikk diagnose irrtabel tarm så ble jeg nærmest matredd en periode. Håper det snart blir orden på skrotten din igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #1617 Del Skrevet 6. juli 2012 Alltid greit å vite hva som faktisk er problemet. Da har en noe å forholde seg til og mål å jobbe mot. Før jeg fikk diagnose irrtabel tarm så ble jeg nærmest matredd en periode. Håper det snart blir orden på skrotten din igjen Takk, det håper jeg også! Ble en spinningtime i går, i dag håper jeg på å få meg en økt med styrketrening og romaskin. Er så rastløs om dagen siden det er så mye jeg ikke kan gjøre, samtidig som jeg blir fryktelig lei de få tingene jeg kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #1618 Del Skrevet 7. juli 2012 Ingen trening i går, siden det ble jobbing på meg, men i dag ble det en god økt. Varmet opp med 15 min på romaskin, trente litt rygg, 20 min på romaskina igjen og avsluttet med 20 min ellipsemaskin og stretching. Kommer nok til å satse en del på romaskin framover, det får opp pulsen min, styrker ryggen samtidig som det er skånsomt for kneet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 8. juli 2012 #1619 Del Skrevet 8. juli 2012 Ingen trening i går, siden det ble jobbing på meg, men i dag ble det en god økt. Varmet opp med 15 min på romaskin, trente litt rygg, 20 min på romaskina igjen og avsluttet med 20 min ellipsemaskin og stretching. Kommer nok til å satse en del på romaskin framover, det får opp pulsen min, styrker ryggen samtidig som det er skånsomt for kneet mitt. Når jeg får større kåk har jeg så lyst å invetsere i en romaskin! Det er så sykt bra trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. juli 2012 #1620 Del Skrevet 30. juli 2012 GRATULERER med gjennomført løp. Du er så beinhard. Har ikkje vært på nett på ein liten evighet, derav sein gratulasjon. Håper at kroppen har begynt å bedre seg litt. Og at du er litt snill med den no... God bedring uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå