Kjetil S. Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 13. februar 2010 Det var en gang litt action... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 16. februar 2010 Riktig så God Natt! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 16. februar 2010 #103 Del Skrevet 16. februar 2010 Riktig så God Natt! :-)) God natt????? kvelden har jo nettopp begynt. Gleder meg som en liten unge til nattens OL grener Heia Norge (hockey) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #104 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg kjeder meg litt i dag.. er Hva driver dere med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 17. februar 2010 #105 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg kjeder meg litt i dag.. er Hva driver dere med? Jeg kjeder meg også. Har nettopp stått opp, etter en lang natt med OL Skal bare kose meg alene hjemme nå i formiddag før barna kommer hjem fra skolen. Så blir det fult kjør med mange aktiviteter ikveld. God bedring til deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #106 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg kjeder meg også. Har nettopp stått opp, etter en lang natt med OL Skal bare kose meg alene hjemme nå i formiddag før barna kommer hjem fra skolen. Så blir det fult kjør med mange aktiviteter ikveld. God bedring til deg da Hvordan gikk Ishockey'en i natt? Regner med det ble tap, Canada er jo så gode! Håper på medalje i sprinten i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 17. februar 2010 #107 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvordan gikk Ishockey'en i natt? Regner med det ble tap, Canada er jo så gode! Håper på medalje i sprinten i kveld da! haha, vi tapte 8-0, men jeg er stolt uansett. Det var i grunnen ingen som forventet at vi skulle vinne. Magisk sport uansett Sprint er også gøy, så jeg må nok få med meg noen timer i dag også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #108 Del Skrevet 17. februar 2010 haha, vi tapte 8-0, men jeg er stolt uansett. Det var i grunnen ingen som forventet at vi skulle vinne. Magisk sport uansett Sprint er også gøy, så jeg må nok få med meg noen timer i dag også ja 8-0 ja.. Det var jo forventet at vi ikke skulle vinne som du sier. Bra at vi slo USA i curling da. Har tro på Curling-gutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #109 Del Skrevet 19. februar 2010 Kos, kos, kos.... :-)) God Helg, alle sammen!!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 19. februar 2010 Endelig weekend... In The Club in China... :-)) mdUedWpEUQ4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #111 Del Skrevet 19. februar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 19. februar 2010 God helg! :-))))) Mia! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #113 Del Skrevet 19. februar 2010 :-))))) Mia! :-) Jaaaa Kjetiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaaaa Kjetiiil! heheheeeee... ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #115 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva driver du med? Jeg venter på curling jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 19. februar 2010 Bortsett i fra å være her på KG og å begynne å bli litt trøtt så gjør jeg absolutt ingenting. Kost meg med litt pils, rekesmørbrød og frøloff med baguettskinke og ost på nå i kveld... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Dette er et av keyboard'ene mine. En herlig melodi... :-)) EvGTfnuSHNw Endret 20. februar 2010 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 21. februar 2010 #118 Del Skrevet 21. februar 2010 Tøft er det du som spiller Kjetil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 24. februar 2010 Tøft er det du som spiller Kjetil? Å nei du, kjære venn. Hendene mine ser nok litt bedre ut enn det der... :-)) Jeg ville ikke ha spilt den såpass enkelt heller, skulle jeg nå først ha lagt den ut. Men den er i fra et helt fantastisk album... ...og hvor halve LP-platen den gangen var "The Ninth Wave"... Bits and bytes fra starten av den her: :-) dKFy5PuNBUY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. februar 2010 #120 Del Skrevet 24. februar 2010 Siden du liker Kate Bush - hva med Tori Amos? Sistnevnte er en av mine favoritter. Digger dama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå