Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #61 Del Skrevet 22. januar 2010 Så lenge du lærer, så utvikler du deg. Så fortsett du. Og gudskjelov, med tanke på så mye som du er her inne, så er du ikke sur, bitter eller ond. Sære mennesker og rævsleikere er det aller, aller verste jeg veit!! Tror jeg skal utvide akkurat den setningen der med "Sure, bitre og onde mennesker" i fra nå av, for det passer virkelig godt inn, spør du meg!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 22. januar 2010 ...og si hva dere enn måtte ønske å si for min del! :-) Så stille dere er i dag! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #63 Del Skrevet 22. januar 2010 God helg nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 22. januar 2010 God helg nok en gang! Tusen takk skal du ha igjen, lille søte Mia!! ;-)) (Jeg undrer meg virkelig på hvorfor "alle" kritiserer meg så mye "over alt" ellers, bare ikke her....??? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2010 #65 Del Skrevet 22. januar 2010 Tusen takk skal du ha igjen, lille søte Mia!! ;-)) (Jeg undrer meg virkelig på hvorfor "alle" kritiserer meg så mye "over alt" ellers, bare ikke her....??? ;-) Kanskje fordi alt er "lov" i dagbøker? :klø: Jeg sier iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 22. januar 2010 Kanskje fordi alt er "lov" i dagbøker? :klø: Jeg sier iallefall Allerede?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. januar 2010 #67 Del Skrevet 23. januar 2010 Allerede?? Det var vel ikke allerede??? Det er på tide å legge seg når det er midnatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 24. januar 2010 Lytt og lær! fRuOQ9HfNfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #69 Del Skrevet 24. januar 2010 Tssssssssss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 24. januar 2010 #70 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg burde lage meg noe mat, men det er altfor vanskelig å reise seg fra godstolen Noen som vil ha en pixelsjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #71 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg burde lage meg noe mat, men det er altfor vanskelig å reise seg fra godstolen Noen som vil ha en pixelsjokolade? Hva er pixelsjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 24. januar 2010 #72 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva er pixelsjokolade? En pixelsjokolade er meeget kalorifatting (faktisk ingen kalorier i det hele tatt) men den er dessverre også ganske tam i smaken. Vanskelig å ete er den også, men den har uendelig holdbarhetstid og kan kopieres i det uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #73 Del Skrevet 24. januar 2010 En pixelsjokolade er meeget kalorifatting (faktisk ingen kalorier i det hele tatt) men den er dessverre også ganske tam i smaken. Vanskelig å ete er den også, men den har uendelig holdbarhetstid og kan kopieres i det uendelige for opplysningen! Høres mer fristende ut med sjokolade med kalorier.. dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 24. januar 2010 #74 Del Skrevet 24. januar 2010 for opplysningen! Høres mer fristende ut med sjokolade med kalorier.. dessverre... Jaaaa... jeg vet. Jeg synes mandelstang er så god, den fikk jeg lyst på nå... nammmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2010 #75 Del Skrevet 24. januar 2010 Jaaaa... jeg vet. Jeg synes mandelstang er så god, den fikk jeg lyst på nå... nammmm Jeg fikk lyst på brødskive med speilegg nå faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 28. januar 2010 En Riktig så God Natt ønskes dere alle ukjente og kjære! ;-)) Og snart er det helg...!!! ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 29. januar 2010 En Riktig så God Natt ønskes dere alle ukjente og kjære! ;-)) Og snart er det helg...!!! ;-)))) ...og SÅ var det helg igjen!! God Helg!!! ;-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 29. januar 2010 #78 Del Skrevet 29. januar 2010 Masse god helg til deg også. Nå skal jeg ut å gjøre byen utrygg (første gang på maaaaaange år som singel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. januar 2010 #79 Del Skrevet 29. januar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 31. januar 2010 Masse god helg til deg også. Nå skal jeg ut å gjøre byen utrygg (første gang på maaaaaange år som singel) Vel, jeg tør søren ikke å spørre om åssen detta gikk...!!! Heheheee.. ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå