Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 #1 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) ...og si hva dere enn måtte ønske å si for min del! :-) Ha en fin dag! :-)) Endret 1. januar 2010 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 1. januar 2010 #2 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår til deg, Kjetil! Wohoo, jeg er først jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår til deg, Kjetil! Wohoo, jeg er først jo Så kjempekoselig!! :-)) Riktig Godt Nytt År tilbake til deg, vet du! Måtte det bare bringe deg det aller, aller beste!! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 1. januar 2010 #4 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Tusen takk! Samme til deg og, vet du! :-)) Håper det blir bra!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. januar 2010 #6 Del Skrevet 1. januar 2010 Innom og hilser på Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 1. januar 2010 Innom og hilser på Godt nyttår!! Så koselig da! :-)) Et Riktig så Godt Nytt År hilses tilbake, så klart! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 1. januar 2010 #8 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til deg. Juhuuuuu tramdidum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år til deg. Juhuuuuu tramdidum Tusen takk, vennen! :-) *klem* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 1. januar 2010 #10 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Kjetil S. Hei, lille vennen!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 2. januar 2010 Høgg løs!! - Er ikke det minste hårsår, og her er takhøyden HØY! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #13 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei hei Kjetil! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei hei Kjetil! Godt nyttår! Så koselig!! :-)) Et Riktig Godt nytt År ønskes tilbake i fullt monn, så klart!! :-)) Tusen takk! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #15 Del Skrevet 2. januar 2010 Så koselig!! :-)) Et Riktig Godt nytt År ønskes tilbake i fullt monn, så klart!! :-)) Tusen takk! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 2. januar 2010 Ettersom at jeg godt kan like å provosere litt; Hva gjør deg kåt?? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #17 Del Skrevet 2. januar 2010 Ettersom at jeg godt kan like å provosere litt; Hva gjør deg kåt?? :-)) Blir ikke provosert av slikt, men du har ingenting med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 2. januar 2010 Blir ikke provosert av slikt, men du har ingenting med det! Absolutt helt greit for meg, vet du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2010 #19 Del Skrevet 2. januar 2010 Absolutt helt greit for meg, vet du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. januar 2010 #20 Del Skrevet 2. januar 2010 Wow, du slår an hos damene her, Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå