CoO Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Ja, feiringa tok litt overhånd i går kveld, og jeg klarte å falle å slå hode mitt nedi asfalten.. Var vondt, men tenkte ikke noe mer over det og reiste meg opp og fortsatte festen.. Besvimte ikke..Våknet i dag og var ganske dårlig, men tenkte at det var fyllesjuke. Men merka at hvis jeg vrei hode mitt til siden gikk det rundt for meg og jeg var skikkelig svimmel. Noen som har erfaringer med hjernerystelse? Tipper det evt er en ganske mild form jeg har, da jeg ikke har vondt i hodet, og heller ingen kul etter fallet. Eneste "symptomet" jeg har er at det svimler for meg når jeg snur hodet på en spesiell måte.. Er det vanlig å dra til legen, eller er det vare å la det gå over av seg selv?
Betina Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ta deg en tur til legen du! Det er tross alt hodet ditt det er snakk om... God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå