Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Smaker litt salt av vagina, hva bør jeg unngå å spise?? Røyker ikke... Er det normalt at man smaker litt salt??? (er jomfru selv) Takk for svar
Draum Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Ja, man skal smake salt. Kroppsvæsker er salte.
Kamikatze Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Piss, kanskje? Slapp av, så lenge du ikke er så ramsalt at han blir tørst av å gå ned på deg, er det helt greit. Det skader selvsagt ikke å redusere litt på saltinntaket, men det er for helsa, ikke for å smake ingenting. Mistenker at alt er helt som det skal være, hos deg...
Ethereal Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Jeg vet ikke. Jeg smaker ikke salt... God intimhygiene generelt, er jo et tips.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Jeg vet ikke. Jeg smaker ikke salt... God intimhygiene generelt, er jo et tips. Har smakt mye på damer der nede. Alle smaker litt salt - selv i dusjen :-) Nyvasket ja, men LITT smak skal det jo være
Gjest TS Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for svar!! Smaker ikke veldig salt nei, så da er jeg vel ganske normal da Har normal hygiene, dusjer hver dag. noen ganger to ganger om dagen også..... Godt nytt år til dere alle
Gjest Sandbekken Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Hvis man har en infeksjon/sopp kan det smake anderledes der nede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå