Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #1 Skrevet 1. januar 2010 Jeg føler meg slank og pen, som jeg gjorde engang. Men når jeg ser meg i speilet så er jeg tykk over magen og grusom. Det eneste som stikker fram er mine pene øyne, huden og leppene. Jeg er overvektig. Det er skuffende, for vekten min er ikke helt frivillig heller. Det kommer av de fordømte tablettene jeg må ta for å fungere. Jeg vurderer å kutte dem ut, men vet ikke om jeg klarer det. Så her sitter jeg og må velge mellom tablettene som får meg til å fungere....eller å kutte dem ut for å bli slankere. Trodde aldri at dette skulle skje.
Mir Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Eller så kan du ta tablettene, begynne å trene og spise sunnere.
Teriyaki Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Eller så kan du ta tablettene, begynne å trene og spise sunnere. Hva vet du om ts sine spise- og trenevaner? Det er faktisk medisiner som skaper overvekt, og da er det ikke barebare å skulle stramme inn vanene i hverdagen for å gå ned i vekt. Ts: Vanskelig valg du står ovenfor. Hadde slitt med det selv. Jeg vet ikke hva slags piller det gjelder og sånt, men hvis det er f.eks mot angst, depresjon eller lignende, så vet jeg ikke om jeg ville ha satset på å kutte dem ut. Den psykiske helsen er veldig viktig, dessverre også mer viktig enn noen ekstra kg. Men er det kanskje muligheter for å bytte til et annet merke eller lignende, som kanskje ikke har samme bivirkninger? Endret 1. januar 2010 av Teriyaki
Mir Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Hva vet du om ts sine spise- og trenevaner? Det er faktisk medisiner som skaper overvekt, og da er det ikke barebare å skulle stramme inn vanene i hverdagen for å gå ned i vekt. Hei Jeg mente ikke noe vondt med det jeg skrev, men at TS ikke kanskje behøver å kutte ut piller hun trenger i hverdagen, men også at andre ting kan hjelpe siden hun føler seg slik. Det var iallefall ikke ment som noe bedrevitende det jeg skrev, og hvis det kom ut slikt så beklager jeg det..
Teriyaki Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Hei Jeg mente ikke noe vondt med det jeg skrev, men at TS ikke kanskje behøver å kutte ut piller hun trenger i hverdagen, men også at andre ting kan hjelpe siden hun føler seg slik. Det var iallefall ikke ment som noe bedrevitende det jeg skrev, og hvis det kom ut slikt så beklager jeg det.. Ok, men da er jo saken grei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå