Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Går det an, eller får man kakesmak på kalkunen og vice versa? De skal stekes på samme temperatur.
KinderMaxi Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Hvis du må steke det samtidig, så håper jeg du setter kaken øverst. Det ville i hvert fall jeg gjort.
Gjest Vilma Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Hadde jeg ikke tatt sjansen på. Stek kaka mens kalkunen hviler etter steking.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Hva med aluminiumsfolie rundt en av dem?
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 hadde jeg virkelig ikke gjort. kaka får nok litt kalkunsmak i seg - blir jo mye fuktighet der inne med elelr uten stekepose. det beste er jo å vente litt med dessert, så selv om det er ei rundform som tar en time er det jo perfekt ventetid.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Takk for svar, selv om jeg ikke så dem i tide. Jeg tok ikke sjansen, stekte kaka etterpå, og det gikk bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå