Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=459703 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=459936 Her er noen av ekstremt mange tråder som blir kaldt for troll. Hva er poenget? Hvorfor skulle de akkurat være trolletråder? Og hva er vitsen med å kalle ts troll hver gang noe kan virke litt rart? Tåler dere ikke at andre diskuterer noe du kanskje synes er uintressant? For jeg ser ofte, i den samme tråden til og med at folk roper ut troll og sier "slutt å mat trollet", det kan begynne på side en 1, og det fortsetter på gjerne på side 50. Folk fortsetter diskusjonen. Jeg må nok selv innrømme at noen tråden kan virke merkelig, men det bor mange forskjellige folk her i Norge med forskjellige liv så det meste er jo en mulighet. Og hvis det er åpenlyst trolling, som for eksempel at en sier at han har kommer fra fremtiden, hvorfor ikke heller diskutere saklig eller la vær? Hvorfor ødelegge en tråd? Kan dere ikke heller raportere til moderator eller skrive det på ris og ros? For ser ikke ut som at det hjelper å rope troll heller. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...ghlite=%2Btroll Her er det 5 sider med ordet troll minst en gang i hvert innlegg. Er virkelig alle de trådene tulletråder? her er det tre sider. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...ghlite=%2Btroll Merkelig nok så ser du ut som trolljegerene holder mest til på barn og gamilie forumet. Hvorfor det? Eller kanskje de ekte trollene er trolljegerene?
Zealuu Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Kanskje de bare har et lønnlig håp om at mennesker ikke faktisk kan være så tragiske som det trådstarter i de respektive trådene er.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Kanskje de bare har et lønnlig håp om at mennesker ikke faktisk kan være så tragiske som det trådstarter i de respektive trådene er. Jeg har faktisk tenkt det samme selv. Men selv skulle jeg ønske at folk heller lot være å svare. Selv så liker jeg å lese og synes noen tråder faktisk kan være underholdene og når folk prøver å spore av tråden så forandrer gjerne folk skrivemåte også og det kan sette en kraftig demper på tråden.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Kanskje de bare har et lønnlig håp om at mennesker ikke faktisk kan være så tragiske som det trådstarter i de respektive trådene er. ... eller uvitenhet. Jeg tror at mange lever i sin egen lille SATC-verden og så regner med at alle andre i hele Verden gjør det samme. Jeg trodde ikke at det var lov å kalle andre for troll her på KG, men det var kanskje i gamle dager :klø:
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Noen tråder er så åpenbart trolling at det virkelig klør i fingrene etter å si fra. Særlig når man ser at mange folk går fem på, lar seg provosere etc. Det er spesielt ett troll som skriver samme typen innlegg og med samme tegnsetting osv som går igjen gang på gang. Er egentlig enig i at det beste er å la være å svare. Men det er alltid noen som går på.
Furstina Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Vi försöker behandla alla trådar som om de är på riktigt och inte trolle-tråder. Det är lov att tvivla om en tråd är på riktigt eller inte men om trollkommentarerna börjar spåra av tråden ryddes de bort. /Furstina (mod)
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Og dersom det ikke er helt søkt, så går det jo an å diskutere saken i seg selv, sånn på generell basis som tema. For det er jo engang slik i vår rare verden, at ting som noen troller med er høyst reelle for andre.
Draum Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Tror nok det handler om at enkelte engasjerer seg voldsomt i ting på internett og er redd for å engasjere seg i noe som ikke er sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå