Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Må bare si at jeg blir provosert av reklamen for denne røyktyggisen. Jeg brukte å tygge denne her mye før pga jeg ikke kunne røyke i jobben min, og følte ikke for å slutte å røyke. Tyggisen er ikke kjaptvirkende slik reklamen lover, du må tygge den på en bestemt måte, den frigjør ikke nikotin før etter 20-25-30 minutter faktisk. Den smaker IKKE godt, det brenner veldig i munnen etter den, og den gir mye luft i magen. "Det er en viss tilvenningsfare" er et underdrevet begrep fra deres side, selvsagt er det en stor tilvenningsfare, driten er full av niktoin! Skal du slutte å røyke, så anbefaler jeg deg virkelig ikke å begynne på den tyggisen der, da går du bare fra ille til verre. Ekstremt dyr er den også. Så, jeg ville bare si det til alle dere som føler dere tiltrukket av tanken på å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg sluttet å røyke for flere måneder siden, og må si at jeg ikke har den samme erfaringen som deg. Jeg har fått god hjelp av å bruke Nikotinell. Min erfaring er at den frigir nikotin ganske raskt. Etter ca. tyve minutter, er nikotinsmaken helt borte. Men det hjelper jo ikke å bruke nikotintyggis, om man ikke er 100% motivert for å slutte å røyke. Nikotintyggis ER jo ikke det samme som å ta seg en sigarett. Tyggisen demper bare nikotinsuget, resten må du klare selv
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 selv liker jeg nicorette bedre.Den med fruktsmak .Har TS prøvd den?
Gjest TS Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Glemte å få med selv at jeg har sluttet å røyke, da uten hjelp av tyggisen, jeg brukte den altså kun som erstatning når jeg selv ikke kunne ta en sigarett. Husker oga at jeg hadde nicorette med fruktsmak, den var kjempegod! Jeg ville bare skrive opp erfaringene mine her, ser at gjest1 ikke har de samme Kjekt å føre opp slik at hvis andre kanskje lurer på hva andre mener om det samme.
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 -Jeg har god erfaring med nicotinell når det gjelder å slutte helt med røyken, men syns jeg blir veldig oppblåst i magen av den. Og hvis jeg tygger for mye og for ofte, så får jeg tarmsmerter- ikke godt. Men glemmer meg ut av og til. Derfor må jeg dele dem i to og lar dem ligge i munnen. Bare et tips.
Gjest Iah Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Synes ikke niktiontyggis hjalp på røyksuget i det hele tatt jeg, merket overhodet ingen forskjell. Røykeplaster derimot var til stor hjelp.
Gjest Exrøyker Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Jeg deler de i to.men synes den kløingen og kriblingen begynner å bli plagsom. Hva er egentlig forskjellen mellom nicotinell og nicorette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå