rosa badeand Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hei, Som sagt/skrevet.. jeg har så lyst til å fri. den 11.2.10 er det 1år siden jeg og kjæresten min offentliggjorde forholdet vårt, men når vi helt ble sammen er jeg ikke sikker på siden vi startet å treffes mer enn bare som venner desember 2007. men siden vi begge hadde barn fra tidligere forhold, kjente hverandres x'r osv osv så valgte vi å gå stille og rolig frem. jeg har vist fra første stund, "det er han jeg vil ha, det er han jeg vil leve resten av livet mitt med" rart å si det, men sånn har jeg ikke følt det i tidligere forhold, dette er for meg, mer enn bare en forelskelse. vi bor ikke sammen,vi bor i hver vår kommune, og med barna på skolen osv er det ikke bare bare å gi slipp på alt man har. jeg tenker mest på barna som må flytte, bytte skole og få nye venner. Jeg vet at kjæresten min ikke vil føle seg snytt for et frieri, tror kanskje han ville syntes det var litt kult at dama spør.. jeg har hintet litt om dette for å forsikre meg. tenker litt at, en forlovelse vil være starten på at vi kan begynne å starte et liv sammen, at vi får et felles mål.. flytte sammen og forhåpentligvis å gifte oss i 2011. å flette to liv som involverer 3 små barn krever faktisk litt planlegging også! det blir annerledes å skrive det ned enn åssen jeg føler det inni meg, men hva tror dere? er dette tåpelig eller kan det gå? kvakk kvakk :rødme:
Gjest Pippelipp Skrevet 1. januar 2010 #2 Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes du skal fri, jeg På en eller annen måte, klarer dere å løse det. Kanskje vil det ta litt tid og innsats før dere kan bo sammen, men alt løser seg. Jeg kjenner et ektepar som bor i hvert sitt land (!) og de er lykkelige med klippekort på flyet og mange timer på Skype...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå